izpis_h1_title_alt

Analiza projekta navideznega nakupovanja v podjetju 3DVA d.o.o. : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Leben, Tjaša (Avtor), ID Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/leben441.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, tržne raziskave, nakup, vedenje potrošnikov, pospeševanje prodaje, prodaja, uspešnost poslovanja, ocene, case study
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Leben]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 26, I, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-98642 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23653350 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:1068
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of the mystery shopping project in the firm 3DVA d.o.o.
Ključne besede:marketing, market research, purchasing, consumer behaviour, sales promotion, sales, business efficiency, evaluation, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj