izpis_h1_title_alt

Analiza komunikacije in zadovoljstva zaposlenih v Desigual Galeriji Emporium : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Hurajčikova, Izabela (Avtor), ID Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/hurajcikova2144.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovinsko podjetje, Desigual, kadri, zadovoljstvo, komuniciranje, medosebni odnosi, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Hurajčikova]
Leto izida:2023
Št. strani:II, 22, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-147920 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.3
COBISS.SI-ID:152455683 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.07.2023
Število ogledov:609
Število prenosov:40
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of communication and employee satisfaction in the Desigual Gallery Emporium
Ključne besede:Slovenia, commercial enterprise, Desigual, personnel, satisfaction, communications, interpersonal relations, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj