izpis_h1_title_alt

Analiza zaznave prikritega oglaševanja med mladimi v Sloveniji : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Novak, Tamara (Avtor), ID Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/novak2014.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, oglaševanje, etika, poslovna etika, mladina, regulacija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Novak]
Leto izida:2022
Št. strani:II, 26, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-136838 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:99732739 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2022
Število ogledov:939
Število prenosov:95
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of the perception of subliminal advertising among young people in Slovenia
Ključne besede:Slovenia, marketing, advertising, ethics, business ethics, youth, regulation, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj