izpis_h1_title_alt

Načrt trženja za uvedbo novega izdelka v izbranem podjetju : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Lotrič, Neva (Avtor), ID Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/lotric640.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, trgovska blagovna znamka, strategija trženja, planiranje, pospeševanje, distribucija, cena, prodaja, poslovno komuniciranje
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Lotrič]
Leto izida:2016
Št. strani:I, 27, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-100973 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23982822 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:6597
Število prenosov:161
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing plan to introduce a new product in a selected company
Ključne besede:marketing, brands, store brand, marketing strategy, planning, promotion, distribution, price, sales, business communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj