izpis_h1_title_alt

Analiza zadovoljstva gostov Hostla Soča Rocks in predlog za nadaljnje poslovanje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Mahnič, Petra (Avtor), ID Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/mahnic976.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, hotelirstvo, potrošnik, uporaba človeških zmogljivosti, zadovoljstvo, lojalnost, meritve, primeri
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Mahnič]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 24,2 str.
PID:20.500.12556/RUL-114544 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:25166566 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:856
Število prenosov:84
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of guests' satisfaction in the Hostel Soča Rocks and proposal for future business
Ključne besede:tourism, hotel industry, consumer, human resource management, satisfaction, loyalty, measurements, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj