izpis_h1_title_alt

Pomen blagovne znamke za majhna in srednje velika podjetja : primer blagovne znamke Vege & Dobro
ID Valpatič, Toni (Avtor), ID Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/valpatic677.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:majhna in srednja podjetja, trženje, blagovne znamke, premoženje, image, raziskave, analiza, primeri
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Valpatič]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 24, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-100976 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24106214 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:1652
Število prenosov:270
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Brand importance for small and medium-sized enterprises: An example of the brand Vege & Dobro
Ključne besede:SMEs, marketing, brands, property, image, research, analysis, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj