Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (83)
Sara Bezenšek:
Vpliv programa za spodbujanje motoričnih spretnosti pri otroku s celostnim razvojnim zaostankom na samostojnost pri oblačenju
Eva Bezovnik:
Vpliv uporabe elementov Snoezelna na razvijanje pozornosti učenca posebnega programa vzgoje in izobraževanja
Uršula Bukovec:
Samostojnost oseb z motnjami v duševnem razvoju pri pripravi jedi po receptu
Mija Plevnik:
Prostovoljsko delo dijakov z učenci z motnjami v duševnem razvoju
Maja Vončina:
Uporaba socialnih zgodb za pridobivanje socialnih in komunikacijskih spretnosti pri otroku z motnjo v duševnem razvoju in avtistično motnjo
Anja Kuder:
Spoznavanje in soočanje staršev in strokovnih delavcev z diagnozo Pallister Killian sindrom
Vita Peharc:
Ozaveščenost in stališča odraslih ljudi do umestitve bivalnih enot za osebe z motnjami v duševnem razvoju v lokalno okolje na Gorenjskem
Emina Begić:
Stališča do oseb s posebnimi potrebami v izbranih področjih bivše Jugoslavije
Anja Gotovnik:
Podpora učencem z zmernimi, težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju s pridruženo depresijo v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Tinkara Anžur:
Razumevanje koncepta smrti pri osebah z motnjami duševnem razvoju
Vojka Havlas:
Zaposlitvene možnosti oseb z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Petra Žbogar:
Pomen zaposlitve in izzivi zaposlovanja osebe z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Jerneja Škrlj:
Ozaveščenost in stališča strokovnih delavk do nosečnosti kljub napovedi razvojnih nepravilnosti in možne posledične motnje v duševnem razvoju
Eva Pančur Rajh:
Socialna vključenost oseb z motnjo v duševnem razvoju zaposlenih v podpornih oblikah zaposlitve
Barbara Kadunc:
Sodelovanje specialnega in rehabilitacijskega pedagoga in delovnega terapevta pri vzgoji in izobraževanju otrok s posebnimi potrebami
Darja Hristovski Kandušer:
Izkušnja mame ob soočanju s posebnimi potrebami otroka in strategije pomoči
Kristina Slanc:
Organizacija dela v času izobraževanja na daljavo pri učiteljih in starših učencev v izbrani osnovni šoli med epidemijo covid-19
Eva Simonič:
Uporaba s kretnjami podprte komunikacije pri predšolskem otroku z Downovim sindromom
Mojca Visenjak:
Meje inkluzivnega izobraževanja otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Urška Poženel:
Prosti čas gibalno oviranih učencev z motnjami v duševnem razvoju
Eva Tomažin:
Povezovanje med programi predšolske vzgoje
Barbara Močnik:
Pogledi staršev in strokovnih delavcev na proces zgodnje obravnave otrok s posebnimi potrebami
Barbara Berlot:
Obravnava vedenja in komunikacije po načelih ABA metode pri dvojčkih z avtističnimi motnjami
Ana Medved:
Spodbujanje glasbenega izražanja, socialnih veščin in izražanja čustev z glasbenimi dejavnostmi pri otrocih s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
Eva Krampl:
Zaposlovanje oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Simona Pajnkiher:
Soočanje staršev z diagnozo otrok s cerebralno paralizo in oblikovanje programa pomoči za starše
Irena Nadler:
Savantski sindrom oseb z motnjo v duševnem razvoju na glasbenem področju v Sloveniji
Katja Roškar:
Analiza prostorskih in materialnih pogojev za izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcih
Tamara Donaj:
Poklicno izgorevanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri delu z osebami z motnjami v duševnem razvoju
Slavica Majcen:
Uporaba didaktične igre pri razvijanju tekočnosti branja otrok v prilagojenem programu vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom
Nika Kikelj:
Subjektivna ocena kvalitete življenja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Neja Janet:
Omogočanje soudeležbe otrok v razvojnih oddelkih slovenskih vrtcev pri prehranjevanju in počitku
Anja Pencelj:
Delo strokovnih delavcev z otrokom s cistično fibrozo v vrtcu in osnovni šoli
Monika Hamler:
Problematika mobilnih specialnih pedagogov v vrtcih v Pomurju
Urša Zupan:
Doživljanje mater ob rojstvu otroka z Downovim sindromom
Jasna Jakopič Meze:
Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o prednostih in slabostih poučevanja v kombiniranih oddelkih
Sandra Zelko Sitar:
Sprostitvene dejavnosti za otroke z lažjo motnjo v duševnem razvoju v času podaljšanega bivanja
Lara Likar:
Sporočanje diagnoze Downovega sindroma otroka materam v prenatalnem in/ali postnatalnem obdobju
Nina Hinić:
Uporaba tipne knjige kot didaktične igrače pri otroku z Apertovim sindromom
Petra Šobot:
Medsebojno sodelovanje med starši in specialnimi pedagogi
Klara Ravnik:
Naklonjenost staršev odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju do zaposlovanja v običajnem delovnem okolju
Katarina Kosmač:
Zaposlovanje oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju znotraj varstveno delovnih centrov v Sloveniji
Lidija Pajk:
Možnosti zaposlovanja oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Ajda Felkl:
Samostojnost oseb z zmerno motnjo v duševnem razvoju pri praktičnih spretnostih
Marija Krajnc:
Zadovoljstvo staršev otrok s posebnimi potrebami s storitvami zgodnje obravnave v razvojni ambulanti s centrom za zgodnjo obravnavo otrok Posavje
Rebeka Strnad:
Soočanje staršev z regresijo že usvojenih veščin ali vedenja njihovega otroka z avtizmom
Ana Florjančič:
Funkcionalna pismenost oseb, ki so zaključile prilagojeni izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom
Janja Sunčič:
Kakovost življenja oseb z motnjo v duševnem razvoju z njihove perspektive
Ana Ferlinc:
Veščine ravnanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov ter staršev z gibalno oviranimi otroki pri vsakodnevnih aktivnostih
Eva Lorenčič:
Uporabnost metode funkcionalnega učenja pri gibalno oviranem otroku v prilagojenem programu za predšolske otroke
Živa Logar:
Program terapevtskega jahanja za osebe s posebnimi potrebami
Andreja Cole:
Motivi spremljevalcev otrok z motnjami v duševnem razvoju in cerebralno paralizo za delo na poletnih taborih
Maja Odar:
Stališča strokovnih delavcev in staršev do uresničevanja individualiziranega programa
Manca Vrhovnik:
Pomoč staršem otroka z Aspergerjevim sindromom
Veronika Krečič:
Individualizirano načrtovanje samostojnega življenja za osebo z gibalno oviranostjo
Živa Zalokar:
Informiranost staršev oseb z motnjami v duševnem razvoju o nadaljnjih možnostih v življenju po zaključku osnovne šole
Janja Gašper:
Izobraževanje o spolnosti v lahkem branju za mladostnike z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Daša Ferš:
Priprava turističnega vodnika za mesto Maribor v lahko berljivi obliki v sodelovanju z osebami in za osebe z motnjami v duševnem razvoju
Manca Starašinič:
Program pomoči za spodbujanje razvoja samostojnosti hranjenja pri otroku s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
Lucija Šprem-Veljavečki:
Zgodnja obravnava predšolskih otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji in na Hrvaškem
Barbara Vindiš Bratušek:
Pripadnost izvajalcev dodatne strokovne pomoč matičnim institucijam
Kaja Halas:
Analiza primerov dobre prakse specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri zgodnji obravnavi
Urška Lovrenčič:
Uporaba posameznih načel vedenjskega pristopa in vizualnih opor za vpeljavo podporne in nadomestne komunikacije pri predšolskih otrocih z avtističnimi motnjami in motnjami v duševnem razvoju
Klara Slokar:
Soočanje staršev z diagnozo trisomija 13
Katja Hočevar:
Socialna vključenost odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju v lokalnem okolju
Nuša Korošec:
Kompetence učiteljev kolesarskega izpita v prilagojenih izobraževalnih programih z nižjim izobrazbenim standardom
Nina Dobrovič:
Vpliv prisotnosti psa na motivacijo pri splošni poučenosti v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Patricija Marolt:
Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do materinstva oseb z motnjami v duševnem razvoju
Eva Plevnik:
Stališča učiteljev do samostojnosti učencev v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole s prilagojenim programom
Maruša Poštrak:
Vpliv spletnega treninga na kompetence vzgojiteljic za delo z otroki z avtističnimi motnjami
Veronika Hovnik:
Ugotavljanje vpliva in stanja prehranjenosti učencev v Centru Janeza Levca
Bernarda Pavletič:
Izkušnja mame ob soočanju z diagnozo sindroma CTNNB1 pri dojenčku
Mojca Heidi Lazar:
Samoučinkovitost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri delu z učenci z motnjami v duševnem razvoju
Aleša Cverle:
Soočanje staršev s prirojeno srčno napako otroka
Nina Potočnik:
Obvladovanje neželenega vedenja v razredu pri otrocih z lažjimi motnjami v duševnem razvoju in pridruženimi motnjami avtističnega spektra
Špela Kompara:
Razbremenilno varstvo kot podpora družinam otrok z motnjami avtističnega spektra
Rut Cej:
Mnenja staršev o uporabnosti metode Tera/GIB
Goca Rečnik:
Kompetentnost in motiviranost spremljevalcev za delo z učenci s posebnimi potrebami
Vilma Stubelj:
Glasbene dejavnosti v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Anja Ziherl:
Vloga spremljevalca v programu osnovne šole s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
Karmen Grubar:
Varovalni dejavniki in dejavniki tveganja pri spoprijemanju družine z diagnozo Prader Willi sindrom
Katja Puhan:
Izzivi učiteljev pri poučevanju dijakov z lažjimi motnjami v duševnem razvoju v nižjem poklicnem izobraževanju
Suzana Špendal:
Tranzicijski načrt zaposlovanja učenca z zmerno motnjo v duševnem razvoju za dela na področju kmetijstva
Diplomska dela (4)
Alenka Žnidarič:
Mnenje staršev in strokovnih delavcev o zimovanju v posebnem programu VIZ na OŠ Gustava Šiliha
Vanda Zorec:
Sindrom izgorevanja pri zaposlenih v zavodih za varstvo in usposabljanje
Nataša Smonkar:
Primerjava samostojnosti med učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, ki so v institucionalni in dnevni obravnavi
Maja Simnjanovski:
Primerjava posrednih in neposrednih metod funkcionalne ocene vedenja pri odraslih osebah z motnjami v duševnem razvoju
Druga dela (10)
Erna Žgur:
Tranzicijski program - program dodatnega usposabljanja odraslih oseb z motnjo v duševnem razvoju
Erna Žgur:
Procedures of placing children with special needs in preschool programmes in Slovenia
Erna Žgur, Miran Čuk:
The role of the general motor factor in children with cerebral palsy
Erna Žgur:
School process role for children with cerebral palsy
Erna Žgur, Janez Jerman:
Therapists' and teachers' views on the effects of hippotherapy
Svetlana Logar, Dianne Jones, Erna Žgur, Sabina Andlovic, Katja Groleger Sršen:
Gibalno ovirani otroci
Erna Žgur:
Aspects of motor development in children with cerebral palsy
Erna Žgur:
Neurophysiotheraphy and its effects on school performance
Marjanca Karba, Marjeta Meško, Marija Pušenjak, Marjana Zupančič, Terezija Tabor, Erna Žgur:
Bivanje na prostem kot možnost učenja otrok v vrtcu
Anja Kuder, Erna Žgur:
A mother's experience of facing the diagnosis of Pallister Killian syndrome