Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (83)

  1. Sara Bezenšek: Vpliv programa za spodbujanje motoričnih spretnosti pri otroku s celostnim razvojnim zaostankom na samostojnost pri oblačenju
  2. Eva Bezovnik: Vpliv uporabe elementov Snoezelna na razvijanje pozornosti učenca posebnega programa vzgoje in izobraževanja
  3. Uršula Bukovec: Samostojnost oseb z motnjami v duševnem razvoju pri pripravi jedi po receptu
  4. Mija Plevnik: Prostovoljsko delo dijakov z učenci z motnjami v duševnem razvoju
  5. Maja Vončina: Uporaba socialnih zgodb za pridobivanje socialnih in komunikacijskih spretnosti pri otroku z motnjo v duševnem razvoju in avtistično motnjo
  6. Anja Kuder: Spoznavanje in soočanje staršev in strokovnih delavcev z diagnozo Pallister Killian sindrom
  7. Vita Peharc: Ozaveščenost in stališča odraslih ljudi do umestitve bivalnih enot za osebe z motnjami v duševnem razvoju v lokalno okolje na Gorenjskem
  8. Emina Begić: Stališča do oseb s posebnimi potrebami v izbranih področjih bivše Jugoslavije
  9. Anja Gotovnik: Podpora učencem z zmernimi, težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju s pridruženo depresijo v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
  10. Tinkara Anžur: Razumevanje koncepta smrti pri osebah z motnjami duševnem razvoju
  11. Vojka Havlas: Zaposlitvene možnosti oseb z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  12. Petra Žbogar: Pomen zaposlitve in izzivi zaposlovanja osebe z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  13. Jerneja Škrlj: Ozaveščenost in stališča strokovnih delavk do nosečnosti kljub napovedi razvojnih nepravilnosti in možne posledične motnje v duševnem razvoju
  14. Eva Pančur Rajh: Socialna vključenost oseb z motnjo v duševnem razvoju zaposlenih v podpornih oblikah zaposlitve
  15. Barbara Kadunc: Sodelovanje specialnega in rehabilitacijskega pedagoga in delovnega terapevta pri vzgoji in izobraževanju otrok s posebnimi potrebami
  16. Darja Hristovski Kandušer: Izkušnja mame ob soočanju s posebnimi potrebami otroka in strategije pomoči
  17. Kristina Slanc: Organizacija dela v času izobraževanja na daljavo pri učiteljih in starših učencev v izbrani osnovni šoli med epidemijo covid-19
  18. Eva Simonič: Uporaba s kretnjami podprte komunikacije pri predšolskem otroku z Downovim sindromom
  19. Mojca Visenjak: Meje inkluzivnega izobraževanja otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  20. Urška Poženel: Prosti čas gibalno oviranih učencev z motnjami v duševnem razvoju
  21. Eva Tomažin: Povezovanje med programi predšolske vzgoje
  22. Barbara Močnik: Pogledi staršev in strokovnih delavcev na proces zgodnje obravnave otrok s posebnimi potrebami
  23. Barbara Berlot: Obravnava vedenja in komunikacije po načelih ABA metode pri dvojčkih z avtističnimi motnjami
  24. Ana Medved: Spodbujanje glasbenega izražanja, socialnih veščin in izražanja čustev z glasbenimi dejavnostmi pri otrocih s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
  25. Eva Krampl: Zaposlovanje oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
  26. Simona Pajnkiher: Soočanje staršev z diagnozo otrok s cerebralno paralizo in oblikovanje programa pomoči za starše
  27. Irena Nadler: Savantski sindrom oseb z motnjo v duševnem razvoju na glasbenem področju v Sloveniji
  28. Katja Roškar: Analiza prostorskih in materialnih pogojev za izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcih
  29. Tamara Donaj: Poklicno izgorevanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri delu z osebami z motnjami v duševnem razvoju
  30. Slavica Majcen: Uporaba didaktične igre pri razvijanju tekočnosti branja otrok v prilagojenem programu vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom
  31. Nika Kikelj: Subjektivna ocena kvalitete življenja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
  32. Neja Janet: Omogočanje soudeležbe otrok v razvojnih oddelkih slovenskih vrtcev pri prehranjevanju in počitku
  33. Anja Pencelj: Delo strokovnih delavcev z otrokom s cistično fibrozo v vrtcu in osnovni šoli
  34. Monika Hamler: Problematika mobilnih specialnih pedagogov v vrtcih v Pomurju
  35. Urša Zupan: Doživljanje mater ob rojstvu otroka z Downovim sindromom
  36. Jasna Jakopič Meze: Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o prednostih in slabostih poučevanja v kombiniranih oddelkih
  37. Sandra Zelko Sitar: Sprostitvene dejavnosti za otroke z lažjo motnjo v duševnem razvoju v času podaljšanega bivanja
  38. Lara Likar: Sporočanje diagnoze Downovega sindroma otroka materam v prenatalnem in/ali postnatalnem obdobju
  39. Nina Hinić: Uporaba tipne knjige kot didaktične igrače pri otroku z Apertovim sindromom
  40. Petra Šobot: Medsebojno sodelovanje med starši in specialnimi pedagogi
  41. Klara Ravnik: Naklonjenost staršev odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju do zaposlovanja v običajnem delovnem okolju
  42. Katarina Kosmač: Zaposlovanje oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju znotraj varstveno delovnih centrov v Sloveniji
  43. Lidija Pajk: Možnosti zaposlovanja oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
  44. Ajda Felkl: Samostojnost oseb z zmerno motnjo v duševnem razvoju pri praktičnih spretnostih
  45. Marija Krajnc: Zadovoljstvo staršev otrok s posebnimi potrebami s storitvami zgodnje obravnave v razvojni ambulanti s centrom za zgodnjo obravnavo otrok Posavje
  46. Rebeka Strnad: Soočanje staršev z regresijo že usvojenih veščin ali vedenja njihovega otroka z avtizmom
  47. Ana Florjančič: Funkcionalna pismenost oseb, ki so zaključile prilagojeni izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom
  48. Janja Sunčič: Kakovost življenja oseb z motnjo v duševnem razvoju z njihove perspektive
  49. Ana Ferlinc: Veščine ravnanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov ter staršev z gibalno oviranimi otroki pri vsakodnevnih aktivnostih
  50. Eva Lorenčič: Uporabnost metode funkcionalnega učenja pri gibalno oviranem otroku v prilagojenem programu za predšolske otroke
  51. Živa Logar: Program terapevtskega jahanja za osebe s posebnimi potrebami
  52. Andreja Cole: Motivi spremljevalcev otrok z motnjami v duševnem razvoju in cerebralno paralizo za delo na poletnih taborih
  53. Maja Odar: Stališča strokovnih delavcev in staršev do uresničevanja individualiziranega programa
  54. Manca Vrhovnik: Pomoč staršem otroka z Aspergerjevim sindromom
  55. Veronika Krečič: Individualizirano načrtovanje samostojnega življenja za osebo z gibalno oviranostjo
  56. Živa Zalokar: Informiranost staršev oseb z motnjami v duševnem razvoju o nadaljnjih možnostih v življenju po zaključku osnovne šole
  57. Janja Gašper: Izobraževanje o spolnosti v lahkem branju za mladostnike z zmerno motnjo v duševnem razvoju
  58. Daša Ferš: Priprava turističnega vodnika za mesto Maribor v lahko berljivi obliki v sodelovanju z osebami in za osebe z motnjami v duševnem razvoju
  59. Manca Starašinič: Program pomoči za spodbujanje razvoja samostojnosti hranjenja pri otroku s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
  60. Lucija Šprem-Veljavečki: Zgodnja obravnava predšolskih otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji in na Hrvaškem
  61. Barbara Vindiš Bratušek: Pripadnost izvajalcev dodatne strokovne pomoč matičnim institucijam
  62. Kaja Halas: Analiza primerov dobre prakse specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri zgodnji obravnavi
  63. Urška Lovrenčič: Uporaba posameznih načel vedenjskega pristopa in vizualnih opor za vpeljavo podporne in nadomestne komunikacije pri predšolskih otrocih z avtističnimi motnjami in motnjami v duševnem razvoju
  64. Klara Slokar: Soočanje staršev z diagnozo trisomija 13
  65. Katja Hočevar: Socialna vključenost odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju v lokalnem okolju
  66. Nuša Korošec: Kompetence učiteljev kolesarskega izpita v prilagojenih izobraževalnih programih z nižjim izobrazbenim standardom
  67. Nina Dobrovič: Vpliv prisotnosti psa na motivacijo pri splošni poučenosti v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
  68. Patricija Marolt: Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do materinstva oseb z motnjami v duševnem razvoju
  69. Eva Plevnik: Stališča učiteljev do samostojnosti učencev v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole s prilagojenim programom
  70. Maruša Poštrak: Vpliv spletnega treninga na kompetence vzgojiteljic za delo z otroki z avtističnimi motnjami
  71. Veronika Hovnik: Ugotavljanje vpliva in stanja prehranjenosti učencev v Centru Janeza Levca
  72. Bernarda Pavletič: Izkušnja mame ob soočanju z diagnozo sindroma CTNNB1 pri dojenčku
  73. Mojca Heidi Lazar: Samoučinkovitost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri delu z učenci z motnjami v duševnem razvoju
  74. Aleša Cverle: Soočanje staršev s prirojeno srčno napako otroka
  75. Nina Potočnik: Obvladovanje neželenega vedenja v razredu pri otrocih z lažjimi motnjami v duševnem razvoju in pridruženimi motnjami avtističnega spektra
  76. Špela Kompara: Razbremenilno varstvo kot podpora družinam otrok z motnjami avtističnega spektra
  77. Rut Cej: Mnenja staršev o uporabnosti metode Tera/GIB
  78. Goca Rečnik: Kompetentnost in motiviranost spremljevalcev za delo z učenci s posebnimi potrebami
  79. Vilma Stubelj: Glasbene dejavnosti v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
  80. Anja Ziherl: Vloga spremljevalca v programu osnovne šole s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
  81. Karmen Grubar: Varovalni dejavniki in dejavniki tveganja pri spoprijemanju družine z diagnozo Prader Willi sindrom
  82. Katja Puhan: Izzivi učiteljev pri poučevanju dijakov z lažjimi motnjami v duševnem razvoju v nižjem poklicnem izobraževanju
  83. Suzana Špendal: Tranzicijski načrt zaposlovanja učenca z zmerno motnjo v duševnem razvoju za dela na področju kmetijstva

Diplomska dela (4)

  1. Alenka Žnidarič: Mnenje staršev in strokovnih delavcev o zimovanju v posebnem programu VIZ na OŠ Gustava Šiliha
  2. Vanda Zorec: Sindrom izgorevanja pri zaposlenih v zavodih za varstvo in usposabljanje
  3. Nataša Smonkar: Primerjava samostojnosti med učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, ki so v institucionalni in dnevni obravnavi
  4. Maja Simnjanovski: Primerjava posrednih in neposrednih metod funkcionalne ocene vedenja pri odraslih osebah z motnjami v duševnem razvoju

Druga dela (10)

  1. Erna Žgur: Tranzicijski program - program dodatnega usposabljanja odraslih oseb z motnjo v duševnem razvoju
  2. Erna Žgur: Procedures of placing children with special needs in preschool programmes in Slovenia
  3. Erna Žgur, Miran Čuk: The role of the general motor factor in children with cerebral palsy
  4. Erna Žgur: School process role for children with cerebral palsy
  5. Erna Žgur, Janez Jerman: Therapists' and teachers' views on the effects of hippotherapy
  6. Svetlana Logar, Dianne Jones, Erna Žgur, Sabina Andlovic, Katja Groleger Sršen: Gibalno ovirani otroci
  7. Erna Žgur: Aspects of motor development in children with cerebral palsy
  8. Erna Žgur: Neurophysiotheraphy and its effects on school performance
  9. Marjanca Karba, Marjeta Meško, Marija Pušenjak, Marjana Zupančič, Terezija Tabor, Erna Žgur: Bivanje na prostem kot možnost učenja otrok v vrtcu
  10. Anja Kuder, Erna Žgur: A mother's experience of facing the diagnosis of Pallister Killian syndrome