Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Katja Bucik:
Učinki plesno-gibalnega programa na posamezne vidike komunikacije, socialne interakcije in gibanja otrok in mladostnikov z motnjami v duševnem razvoju
MSc theses (29)
Alja Hvastija:
Spoznanja o delovanju možganov in nevromiti pri (bodočih) specialnih in rehabilitacijskih pedagogih
Helena Vesel:
Strategije uravnavanja strahu pri učiteljih razrednega pouka
Martina Ušaj:
Samostojnost učencev tretjega razreda pri opravljanju vsakodnevnih opravil in domačih nalog
Lara Klinc:
Krivda in strategije za njeno uravnavanje pri učiteljih razrednega pouka
Nadja Cverle:
Doživljanje in izražanje strahu in žalosti pri učencih v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju v osnovni šoli
Rebeka Iskra:
Značilnosti izražanja jeze pri učencih prvega in drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole
Meta Bobek:
Strategije uravnavanja čustev in splošno zdravje pri učiteljih razrednega pouka
Katja Pegan:
Čustva, njihovo uravnavanje in duševno zdravje pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih v osnovnih šolah s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Diana Drobnič:
Stališča in strahovi učiteljev razrednega pouka glede vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovno šolo v povezavi s fazami profesionalnega razvoja
Katja Letnik:
Spodbujanje fonološkega zavedanja pri predšolskem otroku
Nina Prosenc:
Strategije uravnavanja jeze pri učiteljih razrednega pouka
Tina Rejec:
Strategije spoprijemanja s stresnimi situacijami pri mladostnikih z disleksijo: samoporočanje mladostnikov in poročanje njihovih razrednih učiteljev ter mater
Polona Rems:
Spoznanja o delovanju možganov in nevromiti pri bodočih učiteljih razrednega pouka
Mojca Rolih:
Učinki treninga socialno-interaktivnih veščin na nasilno vedenje učencev 4. razreda
Nina Sorić:
Prepričanja učiteljev o pomenu gibanja in uporaba gibalnih dejavnosti pri poučevanju v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Tjaša Janežič:
Značilnosti gibanja pri učencih drugega razreda ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
Barbara Bon:
Rezilientnost učiteljev razrednega pouka in njihova pripravljenost za spodbujanje rezilientnosti pri učencih
Špela Tršinar:
Spodbujanje pripovednih sposobnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami in/ali odstopanji v motoričnem razvoju
Marjeta Križnič:
Intenzivnost doživljanja čustev in njihovo uravnavanje pri učiteljih razrednega pouka
Sabina Grom:
Izražanje in uravnavanje čustev jeze, strahu ter žalosti pri učiteljih v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Sara Tomažin:
Gibalna ustvarjalnost pri učencih drugega razreda ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
Ina Šmalc:
Razredna klima, kot jo zaznavajo in si jo želijo učitelji v različnih fazah profesionalnega razvoja
Lucija Kokić:
Slovenski in hrvaški učitelji razrednega pouka o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
Mirjam Poljanšek:
Zaznavno-motorični program za razvijanje predpisalnih spretnosti v predšolskem obdobju
Ana Rubhof:
Izražanje veselja pri učencih v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Jerca Kirn:
Prepričanja razrednih učiteljev o pomenu gibanja in njegovem vključevanju v pouk
Katja Rojnik:
Poučevanje otrok s cerebralno paralizo – vidik učiteljev, učencev in staršev
Sara Danilovska:
Prepoznavanje zgodnjih znakov disleksije pri predšolskih otrocih
Kaja Jelinič:
Duševno zdravje pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja od šestega do devetega razreda osnovne šole
BSc theses (26)
Monika Nataša Medvešček Peterka:
Učne strategije učencev pri šolskem delu doma
Barbara Križe:
Osebna pojmovanja o ljubezni v poznem mladostništvu in zgodnji odraslosti
Barbara Humar Slapnik:
Samospoštovanje gluhih in naglušnih mladostnikov v večinskih in zavodskih šolah
Tjaša Spruk:
Razumevanje in uravnavanje čustev pri razrednih učiteljih osnovnih šol glede na delovne izkušnje
Helena Kastelic:
Osebnostne značilnosti gluhih in naglušnih učencev v večinski osnovni in srednji šoli in njihova povezanost z učno uspešnostjo
Daša Svetlič:
Razumevanje in uravnavanje čustev pri razrednih učiteljih glede na starost učencev
Nina Pleško:
Stališča staršev o dejavnikih učne uspešnosti učencev
Simona Sušnik:
Stališča različno starih učencev o dejavnikih učne uspešnosti
Anja Virant:
Prehranjevanje in odnos do hrane pri osnovnošolcih in njuna povezanost s samospoštovanjem
Martina Croselli:
Učiteljeve izkušnje z disleksijo
Katja Šmuc:
Samostojnost učencev in njihova prepričanja o dejavnikih učne uspešnosti
Tanja Jerič:
Primerjava strategij uravnavanja čustev med razrednimi učitelji in odraslimi v drugih poklicih
Špela Ravnikar:
Osebnostne značilnosti in učna uspešnost gluhih in naglušnih mladostnikov iz specializiranih šol
Mojca Miko Zorman:
Primernost slikanic za čustveno opismenjevanje predšolskih otrok
Iva Habjan:
Prepričanja učiteljev razrednega pouka o poučevanju in vključevanju učenca s slepoto ali slabovidnostjo v večinsko osnovno šolo
Ana Rogelj:
Razlike med spoloma v izražanju čustev pri predšolskih otrocih
Urška Sedevčič:
Doživljanje plesno-gibalnih delavnic mlajših odraslih v okviru Sončka - Zveze društev za cerebralno paralizo
Barbara Košir:
Otrokovo izražanje jeze v vrtcu
Neja Čopič:
Izkušnje mladostnikov in staršev pred, po in v procesu usmerjanja v Prilagojeni program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom
Nika Černe:
Rezilientnost vzgojiteljev v povezavi z njihovim profesionalnim razvojem
Ines Tomažin:
Vzgojiteljeva pripravljenost izvajanja programov za spodbujanje rezilientnosti otrok
Jerneja Pirc:
Vloga socialnega pedagoga pri spodbujanju strategij za učinkovito ravnanje s čustvi učencev v šoli
Maja Knez:
Vpliv terapevtskega psa na psihosocialno področje razvoja učencev
Tina Rejec:
Čustveno doživljanje in odzivanje učencev s PPPU pri spoprijemanju s težavami
Dragana Sterdjević:
Učitelji o dejavnikih, ki vplivajo na učno uspešnost učencev
Teja Medved:
Občutenje jeze in strahu pri delu vzgojiteljice
Other documents (30)
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia
Helena Smrtnik Vitulić:
Spoznavanje otrok v razredu
Darja Zorc Maver, Vesna Leskošek, Helena Smrtnik Vitulić:
Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo. Različnost v visokošolskem prostoru
Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen:
Osebnost in samospoštovanje kot dejavnika učne uspešnosti študentov
Alenka Polak, Helena Smrtnik Vitulić, Špela Vošnjak:
Doživljanje različnih vlog v situacijah vrstniškega nasilja
Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen:
Personality and cognitive abilities as predictors of university students' academic achievement
Helena Smrtnik Vitulić, Maja Zupančič:
Robust and specific personality traits as predictors of adolescents' final grades and GPA at the end of compulsory schooling
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić, Olga Poljšak-Škraban:
Observing teachers' emotional expression in their interaction with students
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić, Olga Poljšak-Škraban:
Teachers' emotional expression in interaction with students of different ages
Helena Smrtnik Vitulić:
Razvojnopsihološki pomen iger v srednjem in poznem otroštvu
Helena Smrtnik Vitulić:
Razumevanje nadzora čustev v otroštvu in mladostništvu
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia: academic achievement, experiences with schooling and professional aspirations
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Strategies of emotion regulation in students – future human relations professionals
Robi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić:
Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu
Maja Cerar:
Uravnavanje čustev pri učiteljih razrednega pouka in vzgojiteljih v vrtcih
Maja Obid:
Razvijanje socialnih spretnosti v razredih z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Osebnostne poteze, učna uspešnost in njuna povezanost pri gluhih in naglušnih mladostnikih iz večinskih in specializiranih šol
Helena Smrtnik Vitulić:
Značilnosti razvoja razumevanja temeljnih čustev od zgodnjega otroštva do mladostništva
Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen:
Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Spremembe prepričanj študentov razrednega pouka o dobrem učitelju in značilnostih otrokovega razvoja
Helena Smrtnik Vitulić, David Gosar, Simona Prosen:
Attachment and family functioning across three generations
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Strategies of emotion regulation in students - future human relations professionals
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Different perspectives on emotion regulation and its efficiency
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Attachment style in university students and its importance for their professional work
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Značilnosti študentov razrednega pouka in socialne pedagogike
Robi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić:
The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of preschool children in kindergarten
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Executive function in different groups of university students
Irena Lesar, Helena Smrtnik Vitulić:
Personality traits of deaf and hard of hearing students from regular and special schools in Slovenia
Katja Bucik, Helena Smrtnik Vitulić, Jana Rapuš-Pavel:
Effects of dance-movement therapy on the movement and self-concept of wheelchair users with intellectual disabilities