Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Katja Bucik: Učinki plesno-gibalnega programa na posamezne vidike komunikacije, socialne interakcije in gibanja otrok in mladostnikov z motnjami v duševnem razvoju

MSc theses (29)

  1. Alja Hvastija: Spoznanja o delovanju možganov in nevromiti pri (bodočih) specialnih in rehabilitacijskih pedagogih
  2. Helena Vesel: Strategije uravnavanja strahu pri učiteljih razrednega pouka
  3. Martina Ušaj: Samostojnost učencev tretjega razreda pri opravljanju vsakodnevnih opravil in domačih nalog
  4. Lara Klinc: Krivda in strategije za njeno uravnavanje pri učiteljih razrednega pouka
  5. Nadja Cverle: Doživljanje in izražanje strahu in žalosti pri učencih v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju v osnovni šoli
  6. Rebeka Iskra: Značilnosti izražanja jeze pri učencih prvega in drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole
  7. Meta Bobek: Strategije uravnavanja čustev in splošno zdravje pri učiteljih razrednega pouka
  8. Katja Pegan: Čustva, njihovo uravnavanje in duševno zdravje pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih v osnovnih šolah s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  9. Diana Drobnič: Stališča in strahovi učiteljev razrednega pouka glede vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovno šolo v povezavi s fazami profesionalnega razvoja
  10. Katja Letnik: Spodbujanje fonološkega zavedanja pri predšolskem otroku
  11. Nina Prosenc: Strategije uravnavanja jeze pri učiteljih razrednega pouka
  12. Tina Rejec: Strategije spoprijemanja s stresnimi situacijami pri mladostnikih z disleksijo: samoporočanje mladostnikov in poročanje njihovih razrednih učiteljev ter mater
  13. Polona Rems: Spoznanja o delovanju možganov in nevromiti pri bodočih učiteljih razrednega pouka
  14. Mojca Rolih: Učinki treninga socialno-interaktivnih veščin na nasilno vedenje učencev 4. razreda
  15. Nina Sorić: Prepričanja učiteljev o pomenu gibanja in uporaba gibalnih dejavnosti pri poučevanju v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  16. Tjaša Janežič: Značilnosti gibanja pri učencih drugega razreda ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
  17. Barbara Bon: Rezilientnost učiteljev razrednega pouka in njihova pripravljenost za spodbujanje rezilientnosti pri učencih
  18. Špela Tršinar: Spodbujanje pripovednih sposobnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami in/ali odstopanji v motoričnem razvoju
  19. Marjeta Križnič: Intenzivnost doživljanja čustev in njihovo uravnavanje pri učiteljih razrednega pouka
  20. Sabina Grom: Izražanje in uravnavanje čustev jeze, strahu ter žalosti pri učiteljih v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  21. Sara Tomažin: Gibalna ustvarjalnost pri učencih drugega razreda ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
  22. Ina Šmalc: Razredna klima, kot jo zaznavajo in si jo želijo učitelji v različnih fazah profesionalnega razvoja
  23. Lucija Kokić: Slovenski in hrvaški učitelji razrednega pouka o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  24. Mirjam Poljanšek: Zaznavno-motorični program za razvijanje predpisalnih spretnosti v predšolskem obdobju
  25. Ana Rubhof: Izražanje veselja pri učencih v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  26. Jerca Kirn: Prepričanja razrednih učiteljev o pomenu gibanja in njegovem vključevanju v pouk
  27. Katja Rojnik: Poučevanje otrok s cerebralno paralizo – vidik učiteljev, učencev in staršev
  28. Sara Danilovska: Prepoznavanje zgodnjih znakov disleksije pri predšolskih otrocih
  29. Kaja Jelinič: Duševno zdravje pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja od šestega do devetega razreda osnovne šole

BSc theses (26)

  1. Monika Nataša Medvešček Peterka: Učne strategije učencev pri šolskem delu doma
  2. Barbara Križe: Osebna pojmovanja o ljubezni v poznem mladostništvu in zgodnji odraslosti
  3. Barbara Humar Slapnik: Samospoštovanje gluhih in naglušnih mladostnikov v večinskih in zavodskih šolah
  4. Tjaša Spruk: Razumevanje in uravnavanje čustev pri razrednih učiteljih osnovnih šol glede na delovne izkušnje
  5. Helena Kastelic: Osebnostne značilnosti gluhih in naglušnih učencev v večinski osnovni in srednji šoli in njihova povezanost z učno uspešnostjo
  6. Daša Svetlič: Razumevanje in uravnavanje čustev pri razrednih učiteljih glede na starost učencev
  7. Nina Pleško: Stališča staršev o dejavnikih učne uspešnosti učencev
  8. Simona Sušnik: Stališča različno starih učencev o dejavnikih učne uspešnosti
  9. Anja Virant: Prehranjevanje in odnos do hrane pri osnovnošolcih in njuna povezanost s samospoštovanjem
  10. Martina Croselli: Učiteljeve izkušnje z disleksijo
  11. Katja Šmuc: Samostojnost učencev in njihova prepričanja o dejavnikih učne uspešnosti
  12. Tanja Jerič: Primerjava strategij uravnavanja čustev med razrednimi učitelji in odraslimi v drugih poklicih
  13. Špela Ravnikar: Osebnostne značilnosti in učna uspešnost gluhih in naglušnih mladostnikov iz specializiranih šol
  14. Mojca Miko Zorman: Primernost slikanic za čustveno opismenjevanje predšolskih otrok
  15. Iva Habjan: Prepričanja učiteljev razrednega pouka o poučevanju in vključevanju učenca s slepoto ali slabovidnostjo v večinsko osnovno šolo
  16. Ana Rogelj: Razlike med spoloma v izražanju čustev pri predšolskih otrocih
  17. Urška Sedevčič: Doživljanje plesno-gibalnih delavnic mlajših odraslih v okviru Sončka - Zveze društev za cerebralno paralizo
  18. Barbara Košir: Otrokovo izražanje jeze v vrtcu
  19. Neja Čopič: Izkušnje mladostnikov in staršev pred, po in v procesu usmerjanja v Prilagojeni program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom
  20. Nika Černe: Rezilientnost vzgojiteljev v povezavi z njihovim profesionalnim razvojem
  21. Ines Tomažin: Vzgojiteljeva pripravljenost izvajanja programov za spodbujanje rezilientnosti otrok
  22. Jerneja Pirc: Vloga socialnega pedagoga pri spodbujanju strategij za učinkovito ravnanje s čustvi učencev v šoli
  23. Maja Knez: Vpliv terapevtskega psa na psihosocialno področje razvoja učencev
  24. Tina Rejec: Čustveno doživljanje in odzivanje učencev s PPPU pri spoprijemanju s težavami
  25. Dragana Sterdjević: Učitelji o dejavnikih, ki vplivajo na učno uspešnost učencev
  26. Teja Medved: Občutenje jeze in strahu pri delu vzgojiteljice

Other documents (30)

  1. Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar: Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia
  2. Helena Smrtnik Vitulić: Spoznavanje otrok v razredu
  3. Darja Zorc Maver, Vesna Leskošek, Helena Smrtnik Vitulić: Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo. Različnost v visokošolskem prostoru
  4. Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen: Osebnost in samospoštovanje kot dejavnika učne uspešnosti študentov
  5. Alenka Polak, Helena Smrtnik Vitulić, Špela Vošnjak: Doživljanje različnih vlog v situacijah vrstniškega nasilja
  6. Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen: Personality and cognitive abilities as predictors of university students' academic achievement
  7. Helena Smrtnik Vitulić, Maja Zupančič: Robust and specific personality traits as predictors of adolescents' final grades and GPA at the end of compulsory schooling
  8. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić, Olga Poljšak-Škraban: Observing teachers' emotional expression in their interaction with students
  9. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić, Olga Poljšak-Škraban: Teachers' emotional expression in interaction with students of different ages
  10. Helena Smrtnik Vitulić: Razvojnopsihološki pomen iger v srednjem in poznem otroštvu
  11. Helena Smrtnik Vitulić: Razumevanje nadzora čustev v otroštvu in mladostništvu
  12. Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar: Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia: academic achievement, experiences with schooling and professional aspirations
  13. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Strategies of emotion regulation in students – future human relations professionals
  14. Robi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić: Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu
  15. Maja Cerar: Uravnavanje čustev pri učiteljih razrednega pouka in vzgojiteljih v vrtcih
  16. Maja Obid: Razvijanje socialnih spretnosti v razredih z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  17. Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar: Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti
  18. Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar: Osebnostne poteze, učna uspešnost in njuna povezanost pri gluhih in naglušnih mladostnikih iz večinskih in specializiranih šol
  19. Helena Smrtnik Vitulić: Značilnosti razvoja razumevanja temeljnih čustev od zgodnjega otroštva do mladostništva
  20. Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen: Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike
  21. Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar: Spremembe prepričanj študentov razrednega pouka o dobrem učitelju in značilnostih otrokovega razvoja
  22. Helena Smrtnik Vitulić, David Gosar, Simona Prosen: Attachment and family functioning across three generations
  23. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Strategies of emotion regulation in students - future human relations professionals
  24. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Different perspectives on emotion regulation and its efficiency
  25. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Attachment style in university students and its importance for their professional work
  26. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Značilnosti študentov razrednega pouka in socialne pedagogike
  27. Robi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić: The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of preschool children in kindergarten
  28. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Executive function in different groups of university students
  29. Irena Lesar, Helena Smrtnik Vitulić: Personality traits of deaf and hard of hearing students from regular and special schools in Slovenia
  30. Katja Bucik, Helena Smrtnik Vitulić, Jana Rapuš-Pavel: Effects of dance-movement therapy on the movement and self-concept of wheelchair users with intellectual disabilities