Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Katja Bucik:
Učinki plesno-gibalnega programa na posamezne vidike komunikacije, socialne interakcije in gibanja otrok in mladostnikov z motnjami v duševnem razvoju
Magistrska dela (29)
Alja Hvastija:
Spoznanja o delovanju možganov in nevromiti pri (bodočih) specialnih in rehabilitacijskih pedagogih
Helena Vesel:
Strategije uravnavanja strahu pri učiteljih razrednega pouka
Martina Ušaj:
Samostojnost učencev tretjega razreda pri opravljanju vsakodnevnih opravil in domačih nalog
Lara Klinc:
Krivda in strategije za njeno uravnavanje pri učiteljih razrednega pouka
Nadja Cverle:
Doživljanje in izražanje strahu in žalosti pri učencih v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju v osnovni šoli
Rebeka Iskra:
Značilnosti izražanja jeze pri učencih prvega in drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole
Meta Bobek:
Strategije uravnavanja čustev in splošno zdravje pri učiteljih razrednega pouka
Katja Pegan:
Čustva, njihovo uravnavanje in duševno zdravje pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih v osnovnih šolah s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Diana Drobnič:
Stališča in strahovi učiteljev razrednega pouka glede vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovno šolo v povezavi s fazami profesionalnega razvoja
Katja Letnik:
Spodbujanje fonološkega zavedanja pri predšolskem otroku
Nina Prosenc:
Strategije uravnavanja jeze pri učiteljih razrednega pouka
Tina Rejec:
Strategije spoprijemanja s stresnimi situacijami pri mladostnikih z disleksijo: samoporočanje mladostnikov in poročanje njihovih razrednih učiteljev ter mater
Polona Rems:
Spoznanja o delovanju možganov in nevromiti pri bodočih učiteljih razrednega pouka
Mojca Rolih:
Učinki treninga socialno-interaktivnih veščin na nasilno vedenje učencev 4. razreda
Nina Sorić:
Prepričanja učiteljev o pomenu gibanja in uporaba gibalnih dejavnosti pri poučevanju v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Tjaša Janežič:
Značilnosti gibanja pri učencih drugega razreda ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
Barbara Bon:
Rezilientnost učiteljev razrednega pouka in njihova pripravljenost za spodbujanje rezilientnosti pri učencih
Špela Tršinar:
Spodbujanje pripovednih sposobnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami in/ali odstopanji v motoričnem razvoju
Marjeta Križnič:
Intenzivnost doživljanja čustev in njihovo uravnavanje pri učiteljih razrednega pouka
Sabina Grom:
Izražanje in uravnavanje čustev jeze, strahu ter žalosti pri učiteljih v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Sara Tomažin:
Gibalna ustvarjalnost pri učencih drugega razreda ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
Ina Šmalc:
Razredna klima, kot jo zaznavajo in si jo želijo učitelji v različnih fazah profesionalnega razvoja
Lucija Kokić:
Slovenski in hrvaški učitelji razrednega pouka o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
Mirjam Poljanšek:
Zaznavno-motorični program za razvijanje predpisalnih spretnosti v predšolskem obdobju
Ana Rubhof:
Izražanje veselja pri učencih v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Jerca Kirn:
Prepričanja razrednih učiteljev o pomenu gibanja in njegovem vključevanju v pouk
Katja Rojnik:
Poučevanje otrok s cerebralno paralizo – vidik učiteljev, učencev in staršev
Sara Danilovska:
Prepoznavanje zgodnjih znakov disleksije pri predšolskih otrocih
Kaja Jelinič:
Duševno zdravje pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja od šestega do devetega razreda osnovne šole
Diplomska dela (26)
Monika Nataša Medvešček Peterka:
Učne strategije učencev pri šolskem delu doma
Barbara Križe:
Osebna pojmovanja o ljubezni v poznem mladostništvu in zgodnji odraslosti
Barbara Humar Slapnik:
Samospoštovanje gluhih in naglušnih mladostnikov v večinskih in zavodskih šolah
Tjaša Spruk:
Razumevanje in uravnavanje čustev pri razrednih učiteljih osnovnih šol glede na delovne izkušnje
Helena Kastelic:
Osebnostne značilnosti gluhih in naglušnih učencev v večinski osnovni in srednji šoli in njihova povezanost z učno uspešnostjo
Daša Svetlič:
Razumevanje in uravnavanje čustev pri razrednih učiteljih glede na starost učencev
Nina Pleško:
Stališča staršev o dejavnikih učne uspešnosti učencev
Simona Sušnik:
Stališča različno starih učencev o dejavnikih učne uspešnosti
Anja Virant:
Prehranjevanje in odnos do hrane pri osnovnošolcih in njuna povezanost s samospoštovanjem
Martina Croselli:
Učiteljeve izkušnje z disleksijo
Katja Šmuc:
Samostojnost učencev in njihova prepričanja o dejavnikih učne uspešnosti
Tanja Jerič:
Primerjava strategij uravnavanja čustev med razrednimi učitelji in odraslimi v drugih poklicih
Špela Ravnikar:
Osebnostne značilnosti in učna uspešnost gluhih in naglušnih mladostnikov iz specializiranih šol
Mojca Miko Zorman:
Primernost slikanic za čustveno opismenjevanje predšolskih otrok
Iva Habjan:
Prepričanja učiteljev razrednega pouka o poučevanju in vključevanju učenca s slepoto ali slabovidnostjo v večinsko osnovno šolo
Ana Rogelj:
Razlike med spoloma v izražanju čustev pri predšolskih otrocih
Urška Sedevčič:
Doživljanje plesno-gibalnih delavnic mlajših odraslih v okviru Sončka - Zveze društev za cerebralno paralizo
Barbara Košir:
Otrokovo izražanje jeze v vrtcu
Neja Čopič:
Izkušnje mladostnikov in staršev pred, po in v procesu usmerjanja v Prilagojeni program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom
Nika Černe:
Rezilientnost vzgojiteljev v povezavi z njihovim profesionalnim razvojem
Ines Tomažin:
Vzgojiteljeva pripravljenost izvajanja programov za spodbujanje rezilientnosti otrok
Jerneja Pirc:
Vloga socialnega pedagoga pri spodbujanju strategij za učinkovito ravnanje s čustvi učencev v šoli
Maja Knez:
Vpliv terapevtskega psa na psihosocialno področje razvoja učencev
Tina Rejec:
Čustveno doživljanje in odzivanje učencev s PPPU pri spoprijemanju s težavami
Dragana Sterdjević:
Učitelji o dejavnikih, ki vplivajo na učno uspešnost učencev
Teja Medved:
Občutenje jeze in strahu pri delu vzgojiteljice
Druga dela (30)
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia
Helena Smrtnik Vitulić:
Spoznavanje otrok v razredu
Darja Zorc Maver, Vesna Leskošek, Helena Smrtnik Vitulić:
Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo. Različnost v visokošolskem prostoru
Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen:
Osebnost in samospoštovanje kot dejavnika učne uspešnosti študentov
Alenka Polak, Helena Smrtnik Vitulić, Špela Vošnjak:
Doživljanje različnih vlog v situacijah vrstniškega nasilja
Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen:
Personality and cognitive abilities as predictors of university students' academic achievement
Helena Smrtnik Vitulić, Maja Zupančič:
Robust and specific personality traits as predictors of adolescents' final grades and GPA at the end of compulsory schooling
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić, Olga Poljšak-Škraban:
Observing teachers' emotional expression in their interaction with students
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić, Olga Poljšak-Škraban:
Teachers' emotional expression in interaction with students of different ages
Helena Smrtnik Vitulić:
Razvojnopsihološki pomen iger v srednjem in poznem otroštvu
Helena Smrtnik Vitulić:
Razumevanje nadzora čustev v otroštvu in mladostništvu
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia: academic achievement, experiences with schooling and professional aspirations
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Strategies of emotion regulation in students – future human relations professionals
Robi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić:
Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu
Maja Cerar:
Uravnavanje čustev pri učiteljih razrednega pouka in vzgojiteljih v vrtcih
Maja Obid:
Razvijanje socialnih spretnosti v razredih z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Osebnostne poteze, učna uspešnost in njuna povezanost pri gluhih in naglušnih mladostnikih iz večinskih in specializiranih šol
Helena Smrtnik Vitulić:
Značilnosti razvoja razumevanja temeljnih čustev od zgodnjega otroštva do mladostništva
Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen:
Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Spremembe prepričanj študentov razrednega pouka o dobrem učitelju in značilnostih otrokovega razvoja
Helena Smrtnik Vitulić, David Gosar, Simona Prosen:
Attachment and family functioning across three generations
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Strategies of emotion regulation in students - future human relations professionals
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Different perspectives on emotion regulation and its efficiency
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Attachment style in university students and its importance for their professional work
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Značilnosti študentov razrednega pouka in socialne pedagogike
Robi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić:
The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of preschool children in kindergarten
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Executive function in different groups of university students
Irena Lesar, Helena Smrtnik Vitulić:
Personality traits of deaf and hard of hearing students from regular and special schools in Slovenia
Katja Bucik, Helena Smrtnik Vitulić, Jana Rapuš-Pavel:
Effects of dance-movement therapy on the movement and self-concept of wheelchair users with intellectual disabilities