izpis_h1_title_alt

Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo. Različnost v visokošolskem prostoru
ID Zorc Maver, Darja (Author), ID Leskošek, Vesna (Author), ID Smrtnik Vitulić, Helena (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/7162/ This link opens in a new window

Abstract
V okviru projekta, sofinanciranega s strani Republike Slovenije in Evropske unije iz Evropskega socialnega sklada Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu (INOVUP), smo članice in člani ter sodelavke in sodelavci Oddelka za socialno pedagogiko na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani izvedli izobraževanja z naslovom Različnost v visokošolskem prostoru. V študijskih letih 2018/19 in 2019/20 smo izvedli predavanja in delavnice, na katerih smo obravnavali različne teme, ki so bile povezane s temeljnimi vprašanji: »Kako razumeti in odgovarjati na mnogotere razlike med študentkami in študenti? Kako se odzvati na različne psihosocialne stiske, s katerimi se študentke in študenti pogosto srečujejo med študijem? Kako z njimi komunicirati? In nenazadnje, kako razvijati nove inovativne pristope, ki bi pri študentkah in študentih vzbudile kreativnost, refleksivnost in kritičen odnos do obravnavanih vsebin? Izobraževanja so bila zelo obiskana in skupaj z udeleženkami in udeleženci smo ugotovili, da je visokošolski prostor pomemben vzgojnoizobraževalni prostor, ki bi moral tem vprašanjem posvečati več pozornosti.

Language:Slovenian
Keywords:poučevanje
Work type:Scientific work
Typology:2.01 - Scientific Monograph
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Založba Univerze
Year:2022
PID:20.500.12556/RUL-136258 This link opens in a new window
DOI:978-961-7128-22-2 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:100140291 This link opens in a new window
Publication date in RUL:05.05.2022
Views:948
Downloads:136
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back