Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Jerneja Novšak Brce:
Osebnostne značilnosti predšolskih otrok z govorno motnjo jecljanja in njihov odnos do lastnega govora
Magistrska dela (22)
Irena Dornik:
Bralna pismenost pri gluhih mladostnikih
Andreja Četina:
Kakovost življenja odraslih z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Barbara Penko:
Sociopragmatične spretnosti otrok, starih od 12 do 36 mesecev
Petra Kavšek:
Povezanost procesiranja senzomotoričnih dražljajev in motenj artikulacije
Amelija Mozetič-Hussu:
Uporaba mednarodne klasifikacije funkcioniranja, zmanjšane zmožnosti in zdravja za otroke pri ocenjevanju sporazumevanja gluhih in naglušnih učencev
Ana Tomažin Košorok:
Ocena sporazumevanja gluhih in naglušnih predšolskih otrok z mednarodno klasifikacijo funkcioniranja, zmanjšane zmožnosti in zdravja
Katarina Tomič:
Socialna vključenost otrok s polževim vsadkom
Mateja Štefanec:
Kvaliteta življenja učencev osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Melisa Herakovič:
Stališča strokovnih delavcev o pomenu zunanjih dejavnikov za govorno-jezikovni razvoj predšolskih otrok
Špela Senekovič:
Analiza sistematskega logopedskega pregleda petletnikov v prekmurski regiji
Tina Pogorelčnik:
Življenje posameznika v kronični fazi afazije
Eva Bolčina:
Učinki uporabe elektronske interaktivne knjige na zmožnosti pripovedovanja zgodbe pri gluhih in naglušnih učencih
Nina Šantej:
Stališča strokovnih delavcev do logopedskega dela
Barbara Kirić:
Nadomestna in dopolnilna komunikacija pri osebi s cerebralno paralizo
Saša Voler:
Obravnava otroka z zakasnelim govorno-jezikovnim razvojem po programu It Takes Two to Talk
Maja Ravnikar:
Logoped surdopedagog v mobilni specialno-pedagoški službi
Marika Ravnik:
Pripovedovanje otrok z govorno-jezikovno motnjo v predšolskem obdobju
Natalija Sevčnikar:
Stališča študentov do inkluzivnega visokošolskega izobraževanja gibalno oviranih
Tanja Schmidt:
Sodelovanje mobilnih logopedov surdopedagogov s starši
Sandra Stušek:
Poznavanje razvoja govora s poudarkom na artikulaciji in posledic govorno-jezikovnih motenj s strani staršev
Iza Pomlad:
Ocena neverbalne komunikacijske kompetence gluhih in naglušnih oseb
Vilma Hrovat:
Vzgojiteljeva stališča do inkluzije predšolskih otrok s posebnimi potrebami v slovenskih in švedskih vrtcih
Diplomska dela (32)
Polona Zajc:
Uspešnost programa dejavnosti porajajoče se pismenosti otrok, starih od 4 do 6 let
Daša Popenko:
Zgodnji razvoj komunikacije
Anita Požin:
Vpliv motnje senzorne integracije na otrokovo delovanje na področju govora, vedenja in učenja
Adrijana Despotović:
Polžev vsadek
Tjaša Zdovc:
Povezava med artikulacijskimi motnjami in lateralnostjo pri otrocih pred vstopom v šolo
Mateja Tomažič:
Analiza govora otrok z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Andreja Lončarič:
Razvijanje pripovedi in vrednotenje logopedskega programa pomoči pri otroku z govorno-jezikovno motnjo
Monika Lužnik:
Stališča vzgojiteljic do dela z gibalno oviranimi otroki
Mihela Maček:
Analiza uspešnosti predšolske avtistične deklice
Patricija Širca:
Govor oseb s Parkinsonovo boleznijo
Metka Krajnc:
Napredek gluhega otroka na področju gibanja
Renata Šujica:
Komunikacija otroka z avtizmom
Tjaša Žnidaršič:
Uspešnost otroka z lažjo motnjo v duševnem razvoju na matematičnem področju
Barbara Skledar:
Razumevanje besed pri učencu z okvaro sluha
Vesna Benedičič:
Analiza uspešnosti naglušnega predšolskega otroka
Neža Grapulin Drašković:
Indeks inkluzivnosti v mestnih in podeželskih vrtcih
Eva Debeljak:
Stališča vzgojiteljic in pomočnic vzojiteljic do dela z otroki s posebnimi potrebami
Nina Kotolenko:
Predikatorji uspešnosti terapije jecljanja za predšolske otroke
Metoda Zaveršnik Štemberger:
Analiza rehabilitacijske uspešnosti logopedskih obravnav in recidivov pri osebah, ki so jecljale
Simona Erjavec:
Analiza govorno jezikovnega statusa naglušnega otroka
Maruša Peklaj:
Dosežki slepe deklice na treh področjih kurikula za vrtce
Lara Kosi:
Prilagajanje dela otroku z govorno-jezikovno motnjo
Neža Žnidar:
Prilagajanje vzgojnega dela otroku z avtizmom
Manca Lojk:
Stališča predšolskih otrok do gluhih in naglušnih vrstnikov
Teja Srpan:
Analiza napisovalnih napak v 3. razredu devetletne osnovne šole v primerjavi z osemletno osnovno šolo
Katja Krnc:
Prilagajanje dejavnosti s področja jezika in gibanja otroku s polževim vsadkom v vrtcu
Danaja Hafnar:
Prilagajanje vzgojnega dela otroku z epilepsijo
Irena Pohleven:
Kurikularna uspešnost dečka z diagnozo Aspergerjevega sindroma na treh področjih dejavnosti v oddelku vrtca
Ema Krelj:
Analiza stališč vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev do inkluzije otrok s posebnimi potrebami v vrtec
Maja Finžgar:
Delo z otroki, ki imajo astmo
Maja Jamnik:
Kakovostno okolje vrtca kot dejavnik zmanjšanja govorno-jezikovnih težav predšolskih otrok
Alenka Demšar:
Socialna vključenost otrok s posebnimi potrebami - študija primera
Druga dela (8)
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Janez Jerman, Stanislav Košir:
The temperamental characteristic of extraversion in Slovenian preschool children who stutter
Stanislav Košir, Valerija Bužan, Mirjana Hafnar, Mojca Lipec-Stopar, Marta Macedoni-Lukšič, Lidija Magajna, Matej Rovšek:
Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
Mateja Šilc:
Pragmatične zmožnosti učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Stanislav Košir:
Primanjklaji na posameznih področjih učenja
Nika Rakovič:
Analiza mnenja vzgojiteljic o govoru in jeziku od pet- do šestletnih otrok v Zasavju
Sara Grebenc:
Skrb za glas in uporaba besednega/nebesednega sporazumevanja pri vzgojiteljih predšolskih otrok
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Stanislav Košir, Martine Vanryckeghem, Janez Jerman:
KiddyCAT© - test odnosa do lastnega govora pri predšolskih otrocih, ki jecljajo
Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Stanislav Košir:
Inkluzivna praksa gluhih/naglušnih oseb v vzgojno-izobraževalnem sistemu Republike Slovenije