Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Jerneja Novšak Brce: Osebnostne značilnosti predšolskih otrok z govorno motnjo jecljanja in njihov odnos do lastnega govora

MSc theses (22)

  1. Irena Dornik: Bralna pismenost pri gluhih mladostnikih
  2. Andreja Četina: Kakovost življenja odraslih z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
  3. Barbara Penko: Sociopragmatične spretnosti otrok, starih od 12 do 36 mesecev
  4. Petra Kavšek: Povezanost procesiranja senzomotoričnih dražljajev in motenj artikulacije
  5. Amelija Mozetič-Hussu: Uporaba mednarodne klasifikacije funkcioniranja, zmanjšane zmožnosti in zdravja za otroke pri ocenjevanju sporazumevanja gluhih in naglušnih učencev
  6. Ana Tomažin Košorok: Ocena sporazumevanja gluhih in naglušnih predšolskih otrok z mednarodno klasifikacijo funkcioniranja, zmanjšane zmožnosti in zdravja
  7. Katarina Tomič: Socialna vključenost otrok s polževim vsadkom
  8. Mateja Štefanec: Kvaliteta življenja učencev osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  9. Melisa Herakovič: Stališča strokovnih delavcev o pomenu zunanjih dejavnikov za govorno-jezikovni razvoj predšolskih otrok
  10. Špela Senekovič: Analiza sistematskega logopedskega pregleda petletnikov v prekmurski regiji
  11. Tina Pogorelčnik: Življenje posameznika v kronični fazi afazije
  12. Eva Bolčina: Učinki uporabe elektronske interaktivne knjige na zmožnosti pripovedovanja zgodbe pri gluhih in naglušnih učencih
  13. Nina Šantej: Stališča strokovnih delavcev do logopedskega dela
  14. Barbara Kirić: Nadomestna in dopolnilna komunikacija pri osebi s cerebralno paralizo
  15. Saša Voler: Obravnava otroka z zakasnelim govorno-jezikovnim razvojem po programu It Takes Two to Talk
  16. Maja Ravnikar: Logoped surdopedagog v mobilni specialno-pedagoški službi
  17. Marika Ravnik: Pripovedovanje otrok z govorno-jezikovno motnjo v predšolskem obdobju
  18. Natalija Sevčnikar: Stališča študentov do inkluzivnega visokošolskega izobraževanja gibalno oviranih
  19. Tanja Schmidt: Sodelovanje mobilnih logopedov surdopedagogov s starši
  20. Sandra Stušek: Poznavanje razvoja govora s poudarkom na artikulaciji in posledic govorno-jezikovnih motenj s strani staršev
  21. Iza Pomlad: Ocena neverbalne komunikacijske kompetence gluhih in naglušnih oseb
  22. Vilma Hrovat: Vzgojiteljeva stališča do inkluzije predšolskih otrok s posebnimi potrebami v slovenskih in švedskih vrtcih

BSc theses (32)

  1. Polona Zajc: Uspešnost programa dejavnosti porajajoče se pismenosti otrok, starih od 4 do 6 let
  2. Daša Popenko: Zgodnji razvoj komunikacije
  3. Anita Požin: Vpliv motnje senzorne integracije na otrokovo delovanje na področju govora, vedenja in učenja
  4. Adrijana Despotović: Polžev vsadek
  5. Tjaša Zdovc: Povezava med artikulacijskimi motnjami in lateralnostjo pri otrocih pred vstopom v šolo
  6. Mateja Tomažič: Analiza govora otrok z zmerno motnjo v duševnem razvoju
  7. Andreja Lončarič: Razvijanje pripovedi in vrednotenje logopedskega programa pomoči pri otroku z govorno-jezikovno motnjo
  8. Monika Lužnik: Stališča vzgojiteljic do dela z gibalno oviranimi otroki
  9. Mihela Maček: Analiza uspešnosti predšolske avtistične deklice
  10. Patricija Širca: Govor oseb s Parkinsonovo boleznijo
  11. Metka Krajnc: Napredek gluhega otroka na področju gibanja
  12. Renata Šujica: Komunikacija otroka z avtizmom
  13. Tjaša Žnidaršič: Uspešnost otroka z lažjo motnjo v duševnem razvoju na matematičnem področju
  14. Barbara Skledar: Razumevanje besed pri učencu z okvaro sluha
  15. Vesna Benedičič: Analiza uspešnosti naglušnega predšolskega otroka
  16. Neža Grapulin Drašković: Indeks inkluzivnosti v mestnih in podeželskih vrtcih
  17. Eva Debeljak: Stališča vzgojiteljic in pomočnic vzojiteljic do dela z otroki s posebnimi potrebami
  18. Nina Kotolenko: Predikatorji uspešnosti terapije jecljanja za predšolske otroke
  19. Metoda Zaveršnik Štemberger: Analiza rehabilitacijske uspešnosti logopedskih obravnav in recidivov pri osebah, ki so jecljale
  20. Simona Erjavec: Analiza govorno jezikovnega statusa naglušnega otroka
  21. Maruša Peklaj: Dosežki slepe deklice na treh področjih kurikula za vrtce
  22. Lara Kosi: Prilagajanje dela otroku z govorno-jezikovno motnjo
  23. Neža Žnidar: Prilagajanje vzgojnega dela otroku z avtizmom
  24. Manca Lojk: Stališča predšolskih otrok do gluhih in naglušnih vrstnikov
  25. Teja Srpan: Analiza napisovalnih napak v 3. razredu devetletne osnovne šole v primerjavi z osemletno osnovno šolo
  26. Katja Krnc: Prilagajanje dejavnosti s področja jezika in gibanja otroku s polževim vsadkom v vrtcu
  27. Danaja Hafnar: Prilagajanje vzgojnega dela otroku z epilepsijo
  28. Irena Pohleven: Kurikularna uspešnost dečka z diagnozo Aspergerjevega sindroma na treh področjih dejavnosti v oddelku vrtca
  29. Ema Krelj: Analiza stališč vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev do inkluzije otrok s posebnimi potrebami v vrtec
  30. Maja Finžgar: Delo z otroki, ki imajo astmo
  31. Maja Jamnik: Kakovostno okolje vrtca kot dejavnik zmanjšanja govorno-jezikovnih težav predšolskih otrok
  32. Alenka Demšar: Socialna vključenost otrok s posebnimi potrebami - študija primera

Other documents (8)

  1. Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Janez Jerman, Stanislav Košir: The temperamental characteristic of extraversion in Slovenian preschool children who stutter
  2. Stanislav Košir, Valerija Bužan, Mirjana Hafnar, Mojca Lipec-Stopar, Marta Macedoni-Lukšič, Lidija Magajna, Matej Rovšek: Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
  3. Mateja Šilc: Pragmatične zmožnosti učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  4. Stanislav Košir: Primanjklaji na posameznih področjih učenja
  5. Nika Rakovič: Analiza mnenja vzgojiteljic o govoru in jeziku od pet- do šestletnih otrok v Zasavju
  6. Sara Grebenc: Skrb za glas in uporaba besednega/nebesednega sporazumevanja pri vzgojiteljih predšolskih otrok
  7. Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Stanislav Košir, Martine Vanryckeghem, Janez Jerman: KiddyCAT© - test odnosa do lastnega govora pri predšolskih otrocih, ki jecljajo
  8. Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Stanislav Košir: Inkluzivna praksa gluhih/naglušnih oseb v vzgojno-izobraževalnem sistemu Republike Slovenije