Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Jerneja Novšak Brce:
Osebnostne značilnosti predšolskih otrok z govorno motnjo jecljanja in njihov odnos do lastnega govora
MSc theses (22)
Irena Dornik:
Bralna pismenost pri gluhih mladostnikih
Andreja Četina:
Kakovost življenja odraslih z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Barbara Penko:
Sociopragmatične spretnosti otrok, starih od 12 do 36 mesecev
Petra Kavšek:
Povezanost procesiranja senzomotoričnih dražljajev in motenj artikulacije
Amelija Mozetič-Hussu:
Uporaba mednarodne klasifikacije funkcioniranja, zmanjšane zmožnosti in zdravja za otroke pri ocenjevanju sporazumevanja gluhih in naglušnih učencev
Ana Tomažin Košorok:
Ocena sporazumevanja gluhih in naglušnih predšolskih otrok z mednarodno klasifikacijo funkcioniranja, zmanjšane zmožnosti in zdravja
Katarina Tomič:
Socialna vključenost otrok s polževim vsadkom
Mateja Štefanec:
Kvaliteta življenja učencev osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Melisa Herakovič:
Stališča strokovnih delavcev o pomenu zunanjih dejavnikov za govorno-jezikovni razvoj predšolskih otrok
Špela Senekovič:
Analiza sistematskega logopedskega pregleda petletnikov v prekmurski regiji
Tina Pogorelčnik:
Življenje posameznika v kronični fazi afazije
Eva Bolčina:
Učinki uporabe elektronske interaktivne knjige na zmožnosti pripovedovanja zgodbe pri gluhih in naglušnih učencih
Nina Šantej:
Stališča strokovnih delavcev do logopedskega dela
Barbara Kirić:
Nadomestna in dopolnilna komunikacija pri osebi s cerebralno paralizo
Saša Voler:
Obravnava otroka z zakasnelim govorno-jezikovnim razvojem po programu It Takes Two to Talk
Maja Ravnikar:
Logoped surdopedagog v mobilni specialno-pedagoški službi
Marika Ravnik:
Pripovedovanje otrok z govorno-jezikovno motnjo v predšolskem obdobju
Natalija Sevčnikar:
Stališča študentov do inkluzivnega visokošolskega izobraževanja gibalno oviranih
Tanja Schmidt:
Sodelovanje mobilnih logopedov surdopedagogov s starši
Sandra Stušek:
Poznavanje razvoja govora s poudarkom na artikulaciji in posledic govorno-jezikovnih motenj s strani staršev
Iza Pomlad:
Ocena neverbalne komunikacijske kompetence gluhih in naglušnih oseb
Vilma Hrovat:
Vzgojiteljeva stališča do inkluzije predšolskih otrok s posebnimi potrebami v slovenskih in švedskih vrtcih
BSc theses (32)
Polona Zajc:
Uspešnost programa dejavnosti porajajoče se pismenosti otrok, starih od 4 do 6 let
Daša Popenko:
Zgodnji razvoj komunikacije
Anita Požin:
Vpliv motnje senzorne integracije na otrokovo delovanje na področju govora, vedenja in učenja
Adrijana Despotović:
Polžev vsadek
Tjaša Zdovc:
Povezava med artikulacijskimi motnjami in lateralnostjo pri otrocih pred vstopom v šolo
Mateja Tomažič:
Analiza govora otrok z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Andreja Lončarič:
Razvijanje pripovedi in vrednotenje logopedskega programa pomoči pri otroku z govorno-jezikovno motnjo
Monika Lužnik:
Stališča vzgojiteljic do dela z gibalno oviranimi otroki
Mihela Maček:
Analiza uspešnosti predšolske avtistične deklice
Patricija Širca:
Govor oseb s Parkinsonovo boleznijo
Metka Krajnc:
Napredek gluhega otroka na področju gibanja
Renata Šujica:
Komunikacija otroka z avtizmom
Tjaša Žnidaršič:
Uspešnost otroka z lažjo motnjo v duševnem razvoju na matematičnem področju
Barbara Skledar:
Razumevanje besed pri učencu z okvaro sluha
Vesna Benedičič:
Analiza uspešnosti naglušnega predšolskega otroka
Neža Grapulin Drašković:
Indeks inkluzivnosti v mestnih in podeželskih vrtcih
Eva Debeljak:
Stališča vzgojiteljic in pomočnic vzojiteljic do dela z otroki s posebnimi potrebami
Nina Kotolenko:
Predikatorji uspešnosti terapije jecljanja za predšolske otroke
Metoda Zaveršnik Štemberger:
Analiza rehabilitacijske uspešnosti logopedskih obravnav in recidivov pri osebah, ki so jecljale
Simona Erjavec:
Analiza govorno jezikovnega statusa naglušnega otroka
Maruša Peklaj:
Dosežki slepe deklice na treh področjih kurikula za vrtce
Lara Kosi:
Prilagajanje dela otroku z govorno-jezikovno motnjo
Neža Žnidar:
Prilagajanje vzgojnega dela otroku z avtizmom
Manca Lojk:
Stališča predšolskih otrok do gluhih in naglušnih vrstnikov
Teja Srpan:
Analiza napisovalnih napak v 3. razredu devetletne osnovne šole v primerjavi z osemletno osnovno šolo
Katja Krnc:
Prilagajanje dejavnosti s področja jezika in gibanja otroku s polževim vsadkom v vrtcu
Danaja Hafnar:
Prilagajanje vzgojnega dela otroku z epilepsijo
Irena Pohleven:
Kurikularna uspešnost dečka z diagnozo Aspergerjevega sindroma na treh področjih dejavnosti v oddelku vrtca
Ema Krelj:
Analiza stališč vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev do inkluzije otrok s posebnimi potrebami v vrtec
Maja Finžgar:
Delo z otroki, ki imajo astmo
Maja Jamnik:
Kakovostno okolje vrtca kot dejavnik zmanjšanja govorno-jezikovnih težav predšolskih otrok
Alenka Demšar:
Socialna vključenost otrok s posebnimi potrebami - študija primera
Other documents (8)
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Janez Jerman, Stanislav Košir:
The temperamental characteristic of extraversion in Slovenian preschool children who stutter
Stanislav Košir, Valerija Bužan, Mirjana Hafnar, Mojca Lipec-Stopar, Marta Macedoni-Lukšič, Lidija Magajna, Matej Rovšek:
Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
Mateja Šilc:
Pragmatične zmožnosti učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Stanislav Košir:
Primanjklaji na posameznih področjih učenja
Nika Rakovič:
Analiza mnenja vzgojiteljic o govoru in jeziku od pet- do šestletnih otrok v Zasavju
Sara Grebenc:
Skrb za glas in uporaba besednega/nebesednega sporazumevanja pri vzgojiteljih predšolskih otrok
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Stanislav Košir, Martine Vanryckeghem, Janez Jerman:
KiddyCAT© - test odnosa do lastnega govora pri predšolskih otrocih, ki jecljajo
Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Stanislav Košir:
Inkluzivna praksa gluhih/naglušnih oseb v vzgojno-izobraževalnem sistemu Republike Slovenije