izpis_h1_title_alt

Prilagajanje dejavnosti s področja jezika in gibanja otroku s polževim vsadkom v vrtcu
ID Krnc, Katja (Avtor), ID Košir, Stanislav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3847/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen diplomske naloge je ugotoviti, v kolikšni meri vzgojitelj prilagaja dejavnosti s področja jezika in gibanja otroku s polževim vsadkom, ki je vključen v vrtec. V diplomski nalogi so predstavljene časovne prilagoditve, prostorske prilagoditve in prilagoditve dejavnosti. Pojavljanje teh prilagoditev pri dejavnostih s področja jezika in gibanja so istočasno opazovane pri gluhi deklici in slišečem vrstniku. Iz dobljenih rezultatov sledi primerjava med gluho deklico in slišečim vrstnikom. Dobljeni rezultati so pokazali, da vzgojiteljica ni uporabila statistično pomembnih razlik v časovnem prilagajanju pri gibalnih dejavnostih ter pri prilagajanju izvajanja področij dejavnosti tako na jezikovnem kot na gibalnem področju. Nasprotno so se pri jezikovnih dejavnostih, z vidika časovnega prilagajanja, pojavile statistično pomembne razlike. Te so se pojavile tudi na jezikovnem in gibalnem področju z vidika prostorskih prilagoditev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gluh otrok
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-86005 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11204425 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2017
Število ogledov:1656
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Kindergarten activity adjustment for a child with glacial implant from the fields of speech and motion
Izvleček:
The pourpouse of this thesis was to learn in what extend a kindergarden teacher has to addapt the activities of a child with glacial implant from the fields of speech and movment. Time, space and activity addaptations are more closely described in this thesis. Occurrence of these addaptations is observed simultaneously with a child that has a glacial implant and his normal hearing classmate. Results than compare the child with a glacial implant and his normal hearing classmate. The results show, that the kindergarden teacher didnt use any statisticaly verifably time addaptations in the field of movment and activity adaptation in both speech and movment. The results also show, that there were statisticaly verifably time adaptations in the field of speech and space adaptations in the fields of speech and movment.

Ključne besede:deaf child

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj