izpis_h1_title_alt

Dosežki slepe deklice na treh področjih kurikula za vrtce : diplomsko delo
ID Peklaj, Maruša (Avtor), ID Košir, Stanislav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2972/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Cilj dela je analiza uspešnosti slabovidne predšolske deklice na področju jezika, matematike in gibanja po Kurikulu. Uspešnost deklice je preverjena s testom, ki je bil avtorsko sestavljen. Test je vseboval tri področja, znotraj teh področij pa je bilo pet vsebinskih sklopov. Testiranih je bilo 15 otrok in deklica Klara z motnjo vida. Ostali otroci nimajo motenj. Klarini rezultati so primerjani z rezultati ostalih otrok in ugotovitve kažejo, da se Klara na področju gibanja pomembno razlikuje od svojih vrstnikov. Klara je najbolj uspešna na področju jezika, manj pa na področju gibanja in matematike. Klara se statistično pomembno ne razlikuje od svojih vrstnikov, le na področju gibanja bi bilo treba delati več, seveda z dodatno strokovno pomočjo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kurikul za vrtce, slepota, slabovidnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[M. Peklaj]
Leto izida:2015
Št. strani:46 str.
PID:20.500.12556/RUL-72164 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016-056.262(043.2)
COBISS.SI-ID:10672201 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.09.2015
Število ogledov:1534
Število prenosov:269
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Achievements of a blind girl in three areas of the kindergarten curriculum
Izvleček:
The purpose of the research was to analyse the success of a visually impaired preschool girl in three areas of the curriculum, namely language, mathematics and movement. Her success was assessed with a specifically designed test. It covered three areas, each of them divided into five sections. A total of 15 children and the visually impaired girl named Klara were tested. Other children had no disorders. After comparing Klara's results with the results of other children, the findings show that her motor abilities are significantly different. She performed best in the area of language and struggled more with movement and mathematics. Klara's results are not statistically significantly different from those of her peers. However, more attention should be devoted to movement with professional assistance.

Ključne besede:blindness/visual impairment

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj