izpis_h1_title_alt

Prilagajanje dela otroku z govorno-jezikovno motnjo : diplomsko delo
ID Kosi, Lara (Avtor), ID Košir, Stanislav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3193/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Cilj diplomskega dela je ugotoviti, kako se vzgojiteljica pripravi na delo z otrokom s posebnimi potrebami, ki ima govorno-jezikovno motnjo in epilepsijo, ter kako dejansko izvaja delo v vrtcu, katere prilagoditve uporablja in katerih ne. Pri ugotavljanju tega sta bila uporabljena nestandardiziran intervju z vzgojiteljico in neposredno opazovanje dela v skupini. Pridobljene informacije so predstavljene s kvantitativnim in kvalitativnim načinom vrednotenja spremenljivk. Zavedanje in upoštevanje otrokovih primanjkljajev sta bistvenega pomena pri organiziranju in izvajanju vzgoje in izobraževanja, saj lahko otroku le na ta način omogočimo pravilen vsestranski razvoj za nadaljnje življenje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:govorno-jezikovne motnje, epilepsija, prilagoditve, otroci z govorno-jezikovnimi motnjami
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[L. Kosi]
Leto izida:2015
Št. strani:55 str.
PID:20.500.12556/RUL-73241 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016-616.89-008.434.37(043.2)
COBISS.SI-ID:10770249 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.10.2015
Število ogledov:1980
Število prenosov:203
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Adapting the work to a child with speech and language disorder
Izvleček:
The aim of the diploma thesis was to determine, how does a teacher prepare for work with a child with special needs who has speech and language disorder and epilepsy, as well as how the work is actually carried out in the kindergarden, which of the adjustment are used and which not. In determing this the non-standardized interview with a teacher and direct observation of the work of the group was used. The information obtained is presented by quantitative and qualitative method of evaluation variables. Awareness and consideration of child's deficits is essential for the organization and realisation of education, because only in this way correct child comprehensive development for later life is enabled.

Ključne besede:speech and language disorders

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj