Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (6)
Vanja Riccarda Kiswarday:
Stališča učiteljev do možnosti razvijanja rezilientnosti pri učencih in dijakih
Mojca Pečar:
Izkušnje in stališča učiteljev o prilagajanju pouka predznanju in interesom učencev
Adrijana Mastnak:
Model razvijanja učenčevega samoocenjevanja matematičnega znanja
Danijela Blanuša Trošelj:
Professional development of preschool teachers in Croatia
Sabina Krajnc Dular:
Didaktične dimenzije kakovostnega učnega procesa za učence priseljence
Romina Plešec Gasparič:
Učne oblike v tradicionalnem učnem procesu in pri didaktični inovaciji obrnjeno učenje in poučevanje
Magistrska dela (72)
Adrijana Murko Ancelj:
Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji naravoslovno-tehniških predmetov pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
Nives Dornik:
Ocena lastne usposobljenosti predmetnih učiteljev za delo z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in dejavniki vpliva
Fabijana Štih:
Izvajanje notranje diferenciacije in individualizacije v prvem triletju osnovne šole
Mateja Jerina Gubanc:
Vloga vzgojitelja v bolnišnici
Urška Rode:
Primerjava raziskav in učiteljevih pojmovanj učinkovitega pouka
Sabina Krajnc Dular:
Kolegialno sodelovanje vzgojiteljev kot dejavnik profesionalnega razvoja posameznika in celotne organizacije
Špela Rojc:
Vloga izobraževanja pri vzgojiteljevem vpeljevanju sprememb v pedagoško prakso
Tjaša Koporec:
Izkušnje učiteljev in učencev z delom v paru
Jolanda Bikić:
Dejavniki profesionalnega razvoja razrednika
Sara Kramperšek:
Profesionalni razvoj vzgojitelja ob razreševanju stresnih poklicnih situacij
Eva Troha:
Izbira didaktičnih načel za izvajanje kakovostnega pouka v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Anja Horvat:
Stališča študentov specialne in rehabilitacijske pedagogike in razrednega pouka do inkluzije
Marina Stančić Nosonjin:
Pojmovanja kariere in profesionalnega razvoja pri slovenskih in srbskih vzgojiteljih predšolskih otrok
Ana Dejak:
Izkušnje in stališča učiteljev matematike in fizike do medpredmetnega povezovanja
Helena Pečoler Oder, Petra Turk:
Pripravljenost učiteljev z dvajset let in več delovne dobe na vpeljevanje inovacij v lastno pedagoško delo
Karin Zadnik:
Motivi za izbor učiteljskega poklica in proces profesionalnega razvoja pri učiteljih matematike
Marko Glavan:
Obrnjeno učenje in poučevanje pri pouku matematike v 7. razredu
Nina Svetič:
Učna diferenciacija in individualizacija z vidika učiteljevih izkušenj in presoje lastne kompetentnosti
Sara Marolt:
Presoja slovenskih in nemških vzgojiteljev predšolskih otrok o lastni usposobljenosti za delo z otroki s posebnimi potrebami
Urška Drev:
Odnos učiteljev do kolegialnih hospitacij kot oblika medsebojnega učenja
Lucija Vidmar:
Stališča učiteljev in učencev glede uporabe učne metode razlage pripovedovanja
Metka Banič:
Izkušnje učiteljev razrednega pouka s poučevanjem gospodinjstva
Rajko Tekalec:
Uporaba televizije in drugih medijev pri pouku in učenju izven šole
Suzana Ručman:
Profesionalni razvoj vzgojitelja v inovacijskem procesu ustvarjanja didaktične igrače
Vesna Drofenik:
Učiteljeva poklicna vloga in njegov profesionalni razvoj
Tjaša Dulc:
Rezilientnost in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
Maja Mivšek:
Učinkovitost konstruktivističnega modela opismenjevanja
Danica Vrtačnik:
Preverjanje znanja kot usmerjevalec učnega procesa pri družbi v petem razredu
Tanja Holcar:
Vzgojiteljevo spreminjanje pedagoške prakse skozi posamezne faze inovacijskega procesa
Ana Mari Škodnik:
Učeča se organizacija in učiteljev profesionalni razvoj
Maja Kljajić:
Vzgojiteljevo vpeljevanje sprememb v pedagoško delo kot dejavnik njegovega profesionalnega razvoja
Katja Tandler:
Stališča in izkušnje učiteljev ter staršev glede medsebojnega sodelovanja
Ana Murko:
Didaktični pristopi pri poučevanju prehranskih vsebin, vključenih v predmet gospodinjstvo
Eva Pančur:
Proučevanje profesionalnega razvoja in rezilientnosti pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih z metodo poklicne biografije
Jerneja Mežnarc:
Pričakovanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov glede sodelovanja z učitelji ob delu z učenci s posebnimi potrebami
Jera Csipö:
Profesionalni razvoj in poklicno zadovoljstvo učiteljev in učiteljic
Ema Simonič:
Fazni model profesionalnega razvoja vzgojiteljev predšolskih otrok
Simona Kokalj:
Učiteljeva pojmovanja kakovostnega učbenika za predmet družba v 4. razredu
Urška Golčman:
Vloga razrednika pri delu z otroki s posebnimi potrebami v osnovni šoli in njegov profesionalni razvoj
Tina Starc:
Vloga učiteljev mentorjev pri razvoju didaktičnih kompetenc študentov, bodočih učiteljev razrednega pouka
Neja Boštjančič:
Izkušnje učiteljev razrednega pouka z izvajanjem notranje diferenciacije in individualizacije
Anja Filipič:
Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka v razreševanju izzivov pouka na daljavo
Špela Mlakar:
Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov in staršev v času izobraževanja na daljavo
Sabina Mulec:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v osnovni šoli in njihovo sodelovanje z učitelji
Valerija Erbus:
Problemski pouk pri vsebini domača pokrajina v 4. razredu osnovne šole
Nika Obed, Tanja Virant:
Profesionalni razvoj pedagoških delavcev in njihovo soočanje z medvrstniškim nasiljem
Katarina Šifrer:
Didaktični vidiki dela z nadarjenimi učenci pri pouku matematike
Katjuša Šlibar Nemec:
Sodelovalno učenje pri pouku družbe v kombiniranem oddelku 4. in 5. razreda
Janja Rihter:
Sodelovanje med specialnim in rehabilitacijskim pedagogom in učiteljem likovne umetnosti pri delu z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in njun profesionalni razvoj
Maruša Žgank:
Vzgojiteljev profesionalni razvoj ob otrocih s posebnimi potrebami
Klavdija Šanca:
Presoja profesionalne poti specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v zaključnem obdobju kariere
Manca Jasenc:
Vloga podpore vodstva in kolegov v profesionalnem razvoju po presoji učiteljev
Maja Zelič:
Sodelovanje med specialnim in rehabilitacijskim pedagogom in učiteljem športa pri poučevanju učencev s posebnimi potrebami in njun profesionalni razvoj
Teja Avguštin:
Profesionalni razvoj vzgojiteljev v procesu mentoriranja
Jana Nusdorfer Recek:
Domače naloge in družine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Ana Habjan:
Stališča in izkušnje učencev glede domačih nalog pri matematiki v 3. triletju osnovne šole
Tanja Kladnik:
Izkušnje učiteljev osnovnih šol v Sloveniji s prilagojenim programom z izvajanjem didaktično- metodične diferenciacije in individualizacije
Anja Sečnik:
Pomen vzgojiteljeve rezilientnosti za njegov profesionalni razvoj
Petra Lamprečnik:
Profesionalni razvoj učiteljev kombiniranega pouka v kompetenci načrtovanja in izvajanja učnih metod in učnih oblik
Špela Štebe:
Pomen in ustvarjanje vizije v vrtcu: stališča vzgojiteljev in pogled vodstva
Gaja Jerovšek:
Kultura ustanove in profesionalni razvoj vzgojitelja
Maja Žerak:
Motivi za izbiro študija specialne in rehabilitacijske pedagogike ter profesionalni razvoj
Ines Boštar:
Učiteljev profesionalni razvoj pri sodelovanju v projektih in izbor didaktičnih strategij odprtega pouka
Špela Schmid:
Profesionalni razvoj specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v vrtcih v času epidemije COVID-19
Neja Nedoh, Lara Ivanc:
Motivi osnovnošolskih učiteljev za izbiro poklica v povezavi z učiteljevim profesionalnim razvojem in učiteljevo rezilientnostjo
Nika Dobrovoljc:
Profesionalni razvoj učiteljev v Gambiji in uporaba didaktičnih pripomočkov pri poučevanju osnov matematike ter učni pomoči
Maja Martinčič:
Profesionalni razvoj vzgojitelja in učitelja v 1.razredu osnovne šole skozi njuno sodelovanje
Neža Turk:
Stres in rezilientnost vzgojiteljev bolnišničnih oddelkov vrtca
Petra Cigole, Nina Klopčič:
Dejavniki vzgojiteljevega vpeljevanja sprememb v lastno pedagoško delo v vrtcu
Mojca Trajbarič:
Profesionalni razvoj specialnih in rehabilitacijskih pedagogov ob oblikovanju in izdelovanju didaktičnih pripomočkov
Mojca Brinar:
Poklicna ustvarjalnost pedagoških delavcev
Urška Glavan:
Stališča študentov Pedagoške fakultete in učiteljev v osnovni šoli v različnih obdobjih profesionalenga razvoja do družbenih omrežjih
Diplomska dela (24)
Janja Kocbek:
Študentova samoocena lastne kompetentnosti s področja učnih metod in oblik
Petra Vesel:
Delo z nadarjenimi otroki v vrtcu
Ines Hasić:
Metoda razgovora skozi presojo učiteljev in študentov
Veronika Rošer:
Evalvacija učinkovitosti uporabe časovnega traku pri pouku družboslovja učencev z lažjimi motnjami v duševnem razvoju
Sandra Osolnik:
Ekskurzija in delo na prostem
Anja Zajamšek:
Učitelj in pedagoške spremembe
Tina Ušeničnik:
Vpliv interaktivnih tabel na poučevanje in učenje
Mateja Ivanič:
Primerjava sodelovalnega učenja in frontalne učne oblike pri pouku naravoslovja v sedmem razredu osnovne šole
Karmen Dervarič:
Usposobljenost učiteljev za diferenciacijo pri učencih s posebnimi potrebami
Barbara Štih:
Spodbude in ovire na poti profesionalnega razvoja učiteljev razrednega pouka
Nika Trobec:
Presoja domačih nalog z vidika učencev z učnimi težavami in učno uspešnih učencev
Helena Škufca:
Pomen etape uvajanja v učnem procesu
Nadja Semec:
Stališča in izkušnje učiteljev in učencev glede skupinske učne oblike
Nina Kampuš:
Profesionalni razvoj učiteljev specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na začetku kariere
Ana Habjan:
Stališča in izkušnje učencev glede domačih nalog pri matematiki v 3. vzgojno izobraževalnem obdobju osnovne šole
Katarina Gorenc:
Vpliv mentorja na profesionalni razvoj vzgojiteljic začetnic v obdobju prve zaposlitve na področju vzgoje in izobraževanja
Nina Mestek:
Sodelovanje vzgojiteljic in učiteljic 1. razreda osnovne šole s starši v obdobju izvajanja pedagoškega procesa na daljavo
Lea Đaković:
Pogledi specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na izobraževanje kot dejavnik profesionalnega razvoja
Maja Černe:
Presoja specialnih in rehablitacijskih pedagogov o lastni usposobljenosti za vodenje razreda
Katarina Šifrer:
Didaktični vidiki dela z nadarjenimi pri pouku matematike
Samo Škrabanja:
Znanje in zanimanje za fiziko med osnovnošolci v povezavi s spremljanjem izobraževalnih in dokumentarnih oddaj
Taja Šebalj:
Učenčeva vprašanja
Ana Dejak:
Pomen kognitivnega konflikta in odranja pri konstruktivističnem načinu poučevanja fizike
Noel Šiškovič:
Profesionalni razvoj vzgojiteljev pri pridobivanju kompetenc, potrebnih za sodelovanje s starši
Druga dela (24)
Milena Valenčič Zuljan, Barica Marentič-Požarnik:
Induction and early-career support of teachers in Europe
Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc, Urška Sešek, Zvonka Krištof:
The headmaster's role in the induction of novice teachers
Milena Valenčič Zuljan, Ljubica Marjanovič Umek, Janez Vogrinc, Janica Kalin, Slavko Gaber, Zdenko Medveš, Janez Krek:
Evalvacijska študija predmetnika osnovne šole
Milena Valenčič Zuljan, Janica Kalin:
Učitelj - temeljni dejavnik v procesu inoviranja pedagoške prakse
Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek:
Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji
Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek:
Action research as part of the processes for assuring work quality in an educational institution
Milena Valenčič Zuljan:
Editors’ Foreword
Janica Kalin, Janez Krek, Zdenko Medveš, Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc:
Osnovna šola
Milena Valenčič Zuljan, Mara Cotič, Samo Fošnarič, Cirila Peklaj, Janez Vogrinc:
Izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj
Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc:
European dimensions of teacher education : similarities and differences
Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc, Grozdanka Gojkov, Anita Rončević:
Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenta budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji
Barbara Štih, Miran Ferlan, Radoš Šumrada, Marjan Čeh, Anka Lisec:
Načini vzpostavitve digitalnih katastrskih načrtov v primerljivih državah
Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc:
Facilitating effective student learning through teacher research and innovation
Amalija Žakelj, Milena Valenčič Zuljan:
Poteškoće učenika u učenju i oblici pomoći
Barbara Stanonik:
Stališča učiteljev glede učinkovitosti kombiniranega pouka v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Darjo Zuljan, Milena Valenčič Zuljan, Petra Pejić Papak:
Cognitive constructivist way of teaching scientific and technical contents
Janica Kalin, Milena Valenčič Zuljan:
Research insights and challenges for facilitating critical thinking
Darjo Zuljan, Milena Valenčič Zuljan:
Tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, z vidika znanja, izkušenj ter ocene pomembnosti tehnologije v življenju in v procesu šolanja
Janica Kalin, Cirila Peklaj, Sonja Pečjak, Melita Puklek Levpušček, Milena Valenčič Zuljan:
Pogledi učencev osnovnih in srednjih šol na učiteljeve kompetence vodenja razreda
Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
Romina Plešec Gasparič, Milena Valenčič Zuljan:
Učne oblike v osnovni šoli in obrnjeno učenje in poučevanje
Janja Rihter, Milena Košak Babuder, Milena Valenčič Zuljan:
Collaboration between special education teachers and visual arts education teachers in working with pupils with severe specific learning difficulties and its relationship to professional development
Romina Plešec Gasparič, Marko Glavan, Mojca Žveglič Mihelič, Milena Valenčič Zuljan:
Effectiveness of flipped learning and teaching
Adrijana Mastnak, Milena Valenčič Zuljan, Zlatan Magajna:
Self-assessment by self-questioning in the instructional and practical phases of mathematics learning