Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Research insights and challenges for facilitating critical thinking
ID
Kalin, Janica
(
Avtor
),
ID
Valenčič Zuljan, Milena
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4838/
Galerija slik
Izvleček
In the focus of this issue, there are six contributions by authors from Croatia, Serbia, Slovenia, and Finland. Four refer to the development of critical thinking in school contexts (either from the teachers’ or the students’ points of view) and two refer to the process of teacher education. Within the school context, we can facilitate critical thinking through teaching compulsory and optional subjects, extracurricular activities, and through other forms of school work (e.g. culture, science, technical and sports days; field trips; etc.).
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
uvodnik
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:
2017
Št. strani:
5-8
Številčenje:
7
PID:
20.500.12556/RUL-96689
ISSN:
1855-9719
Datum objave v RUL:
11.10.2017
Število ogledov:
1173
Število prenosov:
235
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj