Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (6)

  1. Vanja Riccarda Kiswarday: Stališča učiteljev do možnosti razvijanja rezilientnosti pri učencih in dijakih
  2. Mojca Pečar: Izkušnje in stališča učiteljev o prilagajanju pouka predznanju in interesom učencev
  3. Adrijana Mastnak: Model razvijanja učenčevega samoocenjevanja matematičnega znanja
  4. Danijela Blanuša Trošelj: Professional development of preschool teachers in Croatia
  5. Sabina Krajnc Dular: Didaktične dimenzije kakovostnega učnega procesa za učence priseljence
  6. Romina Plešec Gasparič: Učne oblike v tradicionalnem učnem procesu in pri didaktični inovaciji obrnjeno učenje in poučevanje

MSc theses (72)

  1. Adrijana Murko Ancelj: Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji naravoslovno-tehniških predmetov pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
  2. Nives Dornik: Ocena lastne usposobljenosti predmetnih učiteljev za delo z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in dejavniki vpliva
  3. Fabijana Štih: Izvajanje notranje diferenciacije in individualizacije v prvem triletju osnovne šole
  4. Mateja Jerina Gubanc: Vloga vzgojitelja v bolnišnici
  5. Urška Rode: Primerjava raziskav in učiteljevih pojmovanj učinkovitega pouka
  6. Sabina Krajnc Dular: Kolegialno sodelovanje vzgojiteljev kot dejavnik profesionalnega razvoja posameznika in celotne organizacije
  7. Špela Rojc: Vloga izobraževanja pri vzgojiteljevem vpeljevanju sprememb v pedagoško prakso
  8. Tjaša Koporec: Izkušnje učiteljev in učencev z delom v paru
  9. Jolanda Bikić: Dejavniki profesionalnega razvoja razrednika
  10. Sara Kramperšek: Profesionalni razvoj vzgojitelja ob razreševanju stresnih poklicnih situacij
  11. Eva Troha: Izbira didaktičnih načel za izvajanje kakovostnega pouka v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  12. Anja Horvat: Stališča študentov specialne in rehabilitacijske pedagogike in razrednega pouka do inkluzije
  13. Marina Stančić Nosonjin: Pojmovanja kariere in profesionalnega razvoja pri slovenskih in srbskih vzgojiteljih predšolskih otrok
  14. Ana Dejak: Izkušnje in stališča učiteljev matematike in fizike do medpredmetnega povezovanja
  15. Helena Pečoler Oder, Petra Turk: Pripravljenost učiteljev z dvajset let in več delovne dobe na vpeljevanje inovacij v lastno pedagoško delo
  16. Karin Zadnik: Motivi za izbor učiteljskega poklica in proces profesionalnega razvoja pri učiteljih matematike
  17. Marko Glavan: Obrnjeno učenje in poučevanje pri pouku matematike v 7. razredu
  18. Nina Svetič: Učna diferenciacija in individualizacija z vidika učiteljevih izkušenj in presoje lastne kompetentnosti
  19. Sara Marolt: Presoja slovenskih in nemških vzgojiteljev predšolskih otrok o lastni usposobljenosti za delo z otroki s posebnimi potrebami
  20. Urška Drev: Odnos učiteljev do kolegialnih hospitacij kot oblika medsebojnega učenja
  21. Lucija Vidmar: Stališča učiteljev in učencev glede uporabe učne metode razlage pripovedovanja
  22. Metka Banič: Izkušnje učiteljev razrednega pouka s poučevanjem gospodinjstva
  23. Rajko Tekalec: Uporaba televizije in drugih medijev pri pouku in učenju izven šole
  24. Suzana Ručman: Profesionalni razvoj vzgojitelja v inovacijskem procesu ustvarjanja didaktične igrače
  25. Vesna Drofenik: Učiteljeva poklicna vloga in njegov profesionalni razvoj
  26. Tjaša Dulc: Rezilientnost in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  27. Maja Mivšek: Učinkovitost konstruktivističnega modela opismenjevanja
  28. Danica Vrtačnik: Preverjanje znanja kot usmerjevalec učnega procesa pri družbi v petem razredu
  29. Tanja Holcar: Vzgojiteljevo spreminjanje pedagoške prakse skozi posamezne faze inovacijskega procesa
  30. Ana Mari Škodnik: Učeča se organizacija in učiteljev profesionalni razvoj
  31. Maja Kljajić: Vzgojiteljevo vpeljevanje sprememb v pedagoško delo kot dejavnik njegovega profesionalnega razvoja
  32. Katja Tandler: Stališča in izkušnje učiteljev ter staršev glede medsebojnega sodelovanja
  33. Ana Murko: Didaktični pristopi pri poučevanju prehranskih vsebin, vključenih v predmet gospodinjstvo
  34. Eva Pančur: Proučevanje profesionalnega razvoja in rezilientnosti pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih z metodo poklicne biografije
  35. Jerneja Mežnarc: Pričakovanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov glede sodelovanja z učitelji ob delu z učenci s posebnimi potrebami
  36. Jera Csipö: Profesionalni razvoj in poklicno zadovoljstvo učiteljev in učiteljic
  37. Ema Simonič: Fazni model profesionalnega razvoja vzgojiteljev predšolskih otrok
  38. Simona Kokalj: Učiteljeva pojmovanja kakovostnega učbenika za predmet družba v 4. razredu
  39. Urška Golčman: Vloga razrednika pri delu z otroki s posebnimi potrebami v osnovni šoli in njegov profesionalni razvoj
  40. Tina Starc: Vloga učiteljev mentorjev pri razvoju didaktičnih kompetenc študentov, bodočih učiteljev razrednega pouka
  41. Neja Boštjančič: Izkušnje učiteljev razrednega pouka z izvajanjem notranje diferenciacije in individualizacije
  42. Anja Filipič: Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka v razreševanju izzivov pouka na daljavo
  43. Špela Mlakar: Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov in staršev v času izobraževanja na daljavo
  44. Sabina Mulec: Izvajanje dodatne strokovne pomoči specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v osnovni šoli in njihovo sodelovanje z učitelji
  45. Valerija Erbus: Problemski pouk pri vsebini domača pokrajina v 4. razredu osnovne šole
  46. Nika Obed, Tanja Virant: Profesionalni razvoj pedagoških delavcev in njihovo soočanje z medvrstniškim nasiljem
  47. Katarina Šifrer: Didaktični vidiki dela z nadarjenimi učenci pri pouku matematike
  48. Katjuša Šlibar Nemec: Sodelovalno učenje pri pouku družbe v kombiniranem oddelku 4. in 5. razreda
  49. Janja Rihter: Sodelovanje med specialnim in rehabilitacijskim pedagogom in učiteljem likovne umetnosti pri delu z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in njun profesionalni razvoj
  50. Maruša Žgank: Vzgojiteljev profesionalni razvoj ob otrocih s posebnimi potrebami
  51. Klavdija Šanca: Presoja profesionalne poti specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v zaključnem obdobju kariere
  52. Manca Jasenc: Vloga podpore vodstva in kolegov v profesionalnem razvoju po presoji učiteljev
  53. Maja Zelič: Sodelovanje med specialnim in rehabilitacijskim pedagogom in učiteljem športa pri poučevanju učencev s posebnimi potrebami in njun profesionalni razvoj
  54. Teja Avguštin: Profesionalni razvoj vzgojiteljev v procesu mentoriranja
  55. Jana Nusdorfer Recek: Domače naloge in družine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  56. Ana Habjan: Stališča in izkušnje učencev glede domačih nalog pri matematiki v 3. triletju osnovne šole
  57. Tanja Kladnik: Izkušnje učiteljev osnovnih šol v Sloveniji s prilagojenim programom z izvajanjem didaktično- metodične diferenciacije in individualizacije
  58. Anja Sečnik: Pomen vzgojiteljeve rezilientnosti za njegov profesionalni razvoj
  59. Petra Lamprečnik: Profesionalni razvoj učiteljev kombiniranega pouka v kompetenci načrtovanja in izvajanja učnih metod in učnih oblik
  60. Špela Štebe: Pomen in ustvarjanje vizije v vrtcu: stališča vzgojiteljev in pogled vodstva
  61. Gaja Jerovšek: Kultura ustanove in profesionalni razvoj vzgojitelja
  62. Maja Žerak: Motivi za izbiro študija specialne in rehabilitacijske pedagogike ter profesionalni razvoj
  63. Ines Boštar: Učiteljev profesionalni razvoj pri sodelovanju v projektih in izbor didaktičnih strategij odprtega pouka
  64. Špela Schmid: Profesionalni razvoj specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v vrtcih v času epidemije COVID-19
  65. Neja Nedoh, Lara Ivanc: Motivi osnovnošolskih učiteljev za izbiro poklica v povezavi z učiteljevim profesionalnim razvojem in učiteljevo rezilientnostjo
  66. Nika Dobrovoljc: Profesionalni razvoj učiteljev v Gambiji in uporaba didaktičnih pripomočkov pri poučevanju osnov matematike ter učni pomoči
  67. Maja Martinčič: Profesionalni razvoj vzgojitelja in učitelja v 1.razredu osnovne šole skozi njuno sodelovanje
  68. Neža Turk: Stres in rezilientnost vzgojiteljev bolnišničnih oddelkov vrtca
  69. Petra Cigole, Nina Klopčič: Dejavniki vzgojiteljevega vpeljevanja sprememb v lastno pedagoško delo v vrtcu
  70. Mojca Trajbarič: Profesionalni razvoj specialnih in rehabilitacijskih pedagogov ob oblikovanju in izdelovanju didaktičnih pripomočkov
  71. Mojca Brinar: Poklicna ustvarjalnost pedagoških delavcev
  72. Urška Glavan: Stališča študentov Pedagoške fakultete in učiteljev v osnovni šoli v različnih obdobjih profesionalenga razvoja do družbenih omrežjih

BSc theses (24)

  1. Janja Kocbek: Študentova samoocena lastne kompetentnosti s področja učnih metod in oblik
  2. Petra Vesel: Delo z nadarjenimi otroki v vrtcu
  3. Ines Hasić: Metoda razgovora skozi presojo učiteljev in študentov
  4. Veronika Rošer: Evalvacija učinkovitosti uporabe časovnega traku pri pouku družboslovja učencev z lažjimi motnjami v duševnem razvoju
  5. Sandra Osolnik: Ekskurzija in delo na prostem
  6. Anja Zajamšek: Učitelj in pedagoške spremembe
  7. Tina Ušeničnik: Vpliv interaktivnih tabel na poučevanje in učenje
  8. Mateja Ivanič: Primerjava sodelovalnega učenja in frontalne učne oblike pri pouku naravoslovja v sedmem razredu osnovne šole
  9. Karmen Dervarič: Usposobljenost učiteljev za diferenciacijo pri učencih s posebnimi potrebami
  10. Barbara Štih: Spodbude in ovire na poti profesionalnega razvoja učiteljev razrednega pouka
  11. Nika Trobec: Presoja domačih nalog z vidika učencev z učnimi težavami in učno uspešnih učencev
  12. Helena Škufca: Pomen etape uvajanja v učnem procesu
  13. Nadja Semec: Stališča in izkušnje učiteljev in učencev glede skupinske učne oblike
  14. Nina Kampuš: Profesionalni razvoj učiteljev specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na začetku kariere
  15. Ana Habjan: Stališča in izkušnje učencev glede domačih nalog pri matematiki v 3. vzgojno izobraževalnem obdobju osnovne šole
  16. Katarina Gorenc: Vpliv mentorja na profesionalni razvoj vzgojiteljic začetnic v obdobju prve zaposlitve na področju vzgoje in izobraževanja
  17. Nina Mestek: Sodelovanje vzgojiteljic in učiteljic 1. razreda osnovne šole s starši v obdobju izvajanja pedagoškega procesa na daljavo
  18. Lea Đaković: Pogledi specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na izobraževanje kot dejavnik profesionalnega razvoja
  19. Maja Černe: Presoja specialnih in rehablitacijskih pedagogov o lastni usposobljenosti za vodenje razreda
  20. Katarina Šifrer: Didaktični vidiki dela z nadarjenimi pri pouku matematike
  21. Samo Škrabanja: Znanje in zanimanje za fiziko med osnovnošolci v povezavi s spremljanjem izobraževalnih in dokumentarnih oddaj
  22. Taja Šebalj: Učenčeva vprašanja
  23. Ana Dejak: Pomen kognitivnega konflikta in odranja pri konstruktivističnem načinu poučevanja fizike
  24. Noel Šiškovič: Profesionalni razvoj vzgojiteljev pri pridobivanju kompetenc, potrebnih za sodelovanje s starši

Other documents (24)

  1. Milena Valenčič Zuljan, Barica Marentič-Požarnik: Induction and early-career support of teachers in Europe
  2. Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc, Urška Sešek, Zvonka Krištof: The headmaster's role in the induction of novice teachers
  3. Milena Valenčič Zuljan, Ljubica Marjanovič Umek, Janez Vogrinc, Janica Kalin, Slavko Gaber, Zdenko Medveš, Janez Krek: Evalvacijska študija predmetnika osnovne šole
  4. Milena Valenčič Zuljan, Janica Kalin: Učitelj - temeljni dejavnik v procesu inoviranja pedagoške prakse
  5. Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek: Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji
  6. Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek: Action research as part of the processes for assuring work quality in an educational institution
  7. Milena Valenčič Zuljan: Editors’ Foreword
  8. Janica Kalin, Janez Krek, Zdenko Medveš, Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc: Osnovna šola
  9. Milena Valenčič Zuljan, Mara Cotič, Samo Fošnarič, Cirila Peklaj, Janez Vogrinc: Izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj
  10. Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc: European dimensions of teacher education : similarities and differences
  11. Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc, Grozdanka Gojkov, Anita Rončević: Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenta budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji
  12. Barbara Štih, Miran Ferlan, Radoš Šumrada, Marjan Čeh, Anka Lisec: Načini vzpostavitve digitalnih katastrskih načrtov v primerljivih državah
  13. Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc: Facilitating effective student learning through teacher research and innovation
  14. Amalija Žakelj, Milena Valenčič Zuljan: Poteškoće učenika u učenju i oblici pomoći
  15. Barbara Stanonik: Stališča učiteljev glede učinkovitosti kombiniranega pouka v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  16. Darjo Zuljan, Milena Valenčič Zuljan, Petra Pejić Papak: Cognitive constructivist way of teaching scientific and technical contents
  17. Janica Kalin, Milena Valenčič Zuljan: Research insights and challenges for facilitating critical thinking
  18. Darjo Zuljan, Milena Valenčič Zuljan: Tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, z vidika znanja, izkušenj ter ocene pomembnosti tehnologije v življenju in v procesu šolanja
  19. Janica Kalin, Cirila Peklaj, Sonja Pečjak, Melita Puklek Levpušček, Milena Valenčič Zuljan: Pogledi učencev osnovnih in srednjih šol na učiteljeve kompetence vodenja razreda
  20. Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
  21. Romina Plešec Gasparič, Milena Valenčič Zuljan: Učne oblike v osnovni šoli in obrnjeno učenje in poučevanje
  22. Janja Rihter, Milena Košak Babuder, Milena Valenčič Zuljan: Collaboration between special education teachers and visual arts education teachers in working with pupils with severe specific learning difficulties and its relationship to professional development
  23. Romina Plešec Gasparič, Marko Glavan, Mojca Žveglič Mihelič, Milena Valenčič Zuljan: Effectiveness of flipped learning and teaching
  24. Adrijana Mastnak, Milena Valenčič Zuljan, Zlatan Magajna: Self-assessment by self-questioning in the instructional and practical phases of mathematics learning