Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. ANDREJ SOMRAK: OCENJEVANJE UPORABNIŠKE IZKUŠNJE IN SLABOSTI PRI UPORABI TEHNOLOGIJ NAVIDEZNE RESNIČNOSTI

MSc theses (8)

  1. Gregor Burger: Študija uporabniške izkušnje interaktivne mobilne aplikacije
  2. ROK KRHLIKAR: Sistem obogatene resničnosti za asistenco pri vzdrževalnih in sestavljalnih delih
  3. TINE ŠUBIC: Prilagajanje in avtomatizacija procesa priprave operacijskega sistema Linux za namestitev na vgrajeni IOT platformi
  4. Vid Velunšek: Grafični razvoj in analiza uporabniške izkušnje ključnih funkcionalnosti aplikacije za spletno naročanje
  5. Nina Markelj: Vrednotenje in prenova mobilne aplikacije Infonep
  6. Matjaž Rupnik: Prenova po meri narejenega CMS-sistema podjetja
  7. Benjamin Plut: Interaktivno učenje s pomočjo tehnologije razširjene resničnosti
  8. Marjan Bogataj: Računalniška miselna igra v navidezni resničnosti v rehabilitaciji

BSc theses (35)

  1. Sabina Oražem: Analiza uporabniškega vmesnika in uporabniške izkušnje spletne učilnice Moodle Univerze v Ljubljani
  2. Ines Karažija: Analiza in razvoj prototipa vmesnika aplikacije za načrtovanje produktivnosti
  3. Evgenija Todorovska: Nadgradnja uporabniškega vmesnika spletne učilnice Moodle Univerze v Ljubljani
  4. JURE VALJAVEC: Elektronski sistem za beleženje podatkov o letu
  5. Marjan Bogataj: Vrednotenje uporabniške izkušnje v industrijski simulaciji v navidezni resničnosti
  6. DAVID PEKLENIK URBANČ: Simulacija čiščenja proizvodne linije v navidezni resničnosti
  7. ŽIGA AMBROŽIČ: Virtualni sprehod
  8. ŽIGA PAJTAK ŠKRABA: Interakcija v okoljih navidezne resničnosti in simulacijska slabost
  9. ANDREJ KOKALJ: Sistem za virtualno osvetlitev prostora na podlagi obogatene resničnosti
  10. Matej Koplan: Sistem za navigacijo znotraj stavb
  11. NEJC PUŠNIK: Mobilna interaktivna igra za izvajanje dihalnih vaj
  12. KLAVDIJA JANC: Analiza učinkovitosti in dosega digitalnih kanalov pri oglaševanju
  13. TOMAŽ KENDA: Uporabniška izkušnja pri uporabi sistemov navidezne resničnosti
  14. EVITA PODOBNIKAR: Vpliv vsebine na uporabniško izkušnjo v VR okolju
  15. Benjamin Plut: Vrednotenje uporabniške izkušnje modalnosti interakcij z rokami v VR okolju
  16. Marko Krajinović: Digitalno nadgrajevanje prostora s tehnologijo mešane resničnosti
  17. MARKO ČEBELA: Vrednotenje uporabniške izkušnje v aplikacijah navidezne resničnosti
  18. PIA GAŠPERŠIČ: Interaktivna video projekcija na neravno površino
  19. NINA MUŠIČ: Optimizacija spletnih strani za spletne iskalnike in uporabniška izkušnja
  20. TINE BRGLEZ: Simulacija mešanja zvoka v dvorani za sisteme navidezne resničnosti
  21. TIM KRIŽNIK: Večuporabniške spletne aplikacije v navidezni resničnosti
  22. BLAŽ LIČEN: Uporabniška izkušnja upravljanja pametnega doma z inteligentnimi tipkami
  23. NEŽA BAČAR: Razvoj spletne aplikacije s tehnologijo obogatene resničnosti v domeni turizma
  24. Ana Čepuran: Uporaba tehnologij obogatene resničnosti za optimizacijo učenja
  25. BOJAN VRANGELOSKI: Vpliv stopnje realizma na uporabniško izkušnjo v navidezni resničnosti
  26. ROK MARKO ŠTER: Vrednotenje uporabniške izkušnje in slabosti različnih modalnosti interakcij v okolju navidezne resničnosti
  27. Hana Brce: Načrtovanje mobilne aplikacije za pregledovanje financ
  28. Gal Kumperščak: Izdelava kitarskega ojačevalnika z elektronkami
  29. Sara Založnik: Načrtovanje in oblikovanje prenove spletne strani “Učitelj sem”
  30. Valentina Kumer: Načrtovanje uporabniške izkušnje za mobilno aplikacijo Herq.me
  31. Tina Markelj: Načrtovanje uporabniške izkušnje in oblikovanje vmesnika aplikacije za urejanje digitalnih zapiskov
  32. Luka Lesjak: Pocket City aplikacija za stimulacijo in razvoj turizma na mikro in makro nivojih
  33. Nejc Pokorn: Načrtovanje in vrednotenje uporabniške izkušnje prikaza zahtevnejših tabeliranih podatkov na mobilnih napravah
  34. Valentin Grudnik: Izdelava, uporaba in implementacijaoblikovalskega sistema
  35. JAKA URH: Izdelava prototipa očal za sledenje pogleda