Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (10)

  1. Nina Huš: Timsko delo kot oblika nadzora – timsko delo v podjetjih in resničnostnih šovih
  2. Alja Polajžer: Spremenjene prakse gledanja televizijskih serij: primer verižnega gledanja
  3. Mateja Laknar: Potovanje 2.0
  4. Kaja Vrhovec Andrič: Dokumentarni film in družbeni aktivizem
  5. Nika Todorovski: Umeščanje izdelkov v kuharskih resničnostnih šovih
  6. Urška Ameršek: Reprezentacija žensk v preobrazbenih resničnostnih šovih
  7. Ksenija Sedej: Reprezentacija heteroseksualnosti (in samskosti) v zmenkarskih resničnostnih šovih
  8. Luka Kušar: Družbeni, ekonomski in tehnološki kontekst razvoja resničnostne televizije
  9. Sibila Mesarič: Mladinska distopijska literatura kot družbena kritika
  10. Žiga Oset: Elementi banalnega nacionalizma v medijskem diskurzu o slovenskem športu

Diplomska dela (77)

  1. Nikolina Dorić: Reprezentacija telesa v medijih na primeru resničnostnega šova The Biggest Loser Slovenija
  2. Marko Hlastec: Med hujšanjem in kmečkim življenjem: primerjava formatov dveh resničnostnih šovov
  3. Urška Bračko: Reprezentacija protagonistk v hollywoodskih popularnih filmih
  4. Natalija Rodošek: Moč montaže
  5. Vitan Hodnik: Športne TV novice
  6. Melita Novak: Družina v televizijski dramski seriji
  7. Nika Počkaj: Reprezentacija žensk v modnem svetu
  8. Nuša Šebenik: Reprezentacija žensk v seriji "Orange is the new black"
  9. Maja Tomšič: Analiza komentarjev ameriških in slovenskih liberalnih medijev o Donaldu Trumpu
  10. Katja Jerman: Narativna analiza serije Kriva pota
  11. Alja Polajžer: Gledalska izkušnja med mladimi v času digitalizacije filma
  12. Sandra Končan: Okoljevarstveni dokumentarni filmi
  13. Nina Ambrož: Politični pritiski na lokalni medijski sceni
  14. Uroš Štanc: Spletno nadlegovanje na družbenih omrežjih
  15. Anja Celar: Resničnostni šov Bar in njegovo občinstvo
  16. Irena Gril: Prehod na digitalno radiodifuzijo v Sloveniji
  17. Janja Klaužar Burja: Konvergenca televizije in spleta
  18. Jelena Žic: Mediji in miti o nasilju
  19. Robert Bobnič: Foucault in mediji
  20. Petra Golob: Živeti s stilom
  21. Anja Bencik: Družbena omrežja kot vir novic med mladimi
  22. Patricija Oštarijaš: Oglaševanje na Instagramu in soustvarjanje blagovne znamke
  23. Blaž Ulaga: Ideologija zdravega življenja na Instagramu
  24. Veronika Foška Šaina: Metafore "begunske" krize
  25. Maruša Mlekuž: Na meji med dokumentarno in resničnostno televizijo
  26. Urška Čadež Kastelic: Odnosi z gledalci na komercialni televiziji Planet TV
  27. Tamara Šandor: Hierarhije televizijskega okusa
  28. Klavdija Fišer: Kuharski resničnostni šovi
  29. Brigita Omerzel: Personalizacija v splošno informativnih oddajah, primer oddaje Tednik
  30. Ema Knez: Digitalni mediji v službi komuniciranja organizacij z javnostmi
  31. Mirnes Jusufović: Trženjsko komuniciranje na Facebooku
  32. Ajda Alibegić: Verbalna in vizualna struktura novic
  33. Mara Petruccelli: Primerjalna analiza ameriške in švedske produkcije filma Dekle z zmajskim tatujem
  34. Sara Stepančič: Reprezentacija drugega v resničnostnem šovu Pechino Express
  35. Larisa Jager: Video igre in moralna panika
  36. Sonja Gerič: Kosovo v srbskem kolektivnem spominu
  37. Žana Poje: Medijska potrošnja mladih v Sloveniji
  38. Tjaša Strle: Mediji in politični škandali
  39. Teja Škufca: Razlogi za ponovno popularizacijo narodnozabavne glasbe
  40. Ines Ibrišimović: Balkan in navijaški nacionalizem v nogometu
  41. Katja Šeligo: Medijski dogodki v globalni dobi, Svetovno nogometno prvenstvo 2014
  42. Ana Pipuš: Starost in televizijska potrošnja
  43. Ana Terkov Perinović: Primer Baričevič in moralna panika
  44. Marko Ribać: Očrt teorije Pierra Bourdieuja pri konceptualizaciji novinarskega polja
  45. Blanka Oven: Televizijski okus srednješolcev
  46. Špela Oset: Demonstracije kot medijska javna kriza
  47. Nika Zupančič: Postopek izbire kandidatov pri resničnostnih šovih
  48. Gregor Grah: Ideologija, kulturni kapital in televizijski okus
  49. Maja Avbelj: Občinstvo resničnostne televizije
  50. Alja Novak: Zaton situacijske komedije?
  51. Tina Lamovšek: Konvergenca med politiko in popularno kulturo
  52. Tamara Banko: Hibridizacija vampirskih filmov
  53. Lea Ogrin: Vpliv konvencij resničnostne televizije na žanr situacijske komedije
  54. Matjaž Juren: Od nuklearne družine do dveh mož in pol
  55. Mojca Šetinc: Moralna panika v sodobnem televizijskem novinarstvu
  56. Mojca Žnidar: Oglasi proti oglasom
  57. Polona Sitar: "Ampak, iskrce pa ni blo"
  58. Špela Rot: Medijska podoba delavstva
  59. Maja Anzeljc: Televizijski okus in situacijska komedija
  60. Tadeja Miklič: Uporaba metode off the record v novinarstvu
  61. Sonja Pajenk: Animirane situacijske komedije in subverzivnost
  62. Miha Sušnik: Izvažanje britanskega humorja
  63. Nina Jenko: Osebni računalnik v vsakdanjem življenju družine
  64. Gregor Globočnik: Nekonvencionalna politična participacija mladih in poročanje o študentskih demonstracijah 2010
  65. Ksenija Grabnar: Poplave kot medijski dogodek
  66. Tjaša Dugulin: Izvoz formatov resničnostne televizije
  67. Ana Grobelnik: Resničnostni šov Kmetija
  68. Anja Kolarič: Resničnostna TV in zadovoljevanje potreb občinstva
  69. Mira Stropnik: Spol v popularni kulturi
  70. Mirijam Vidlinovič: Postopek izbire predsedniških kandidatov v Sloveniji
  71. Nika Kramžar: Nova gripa v medijih
  72. Nataša Gjura: Medijski dogodek kot ključno orodje odnosov z javnostmi
  73. Peter Jenko: Pandemski marketing - interesne skupine in ustvarjanje moralne panike
  74. Ana Strnad: Spletna televizija kot del časopisnih hiš
  75. Polona Koštomaj: Mediji in seksualni škandali
  76. Ines Bremec: Smrt zvezdnika kot medijski dogodek
  77. Dejan Jontes: Lažna dihotomija? Britanske kulturne študije in politična ekonomija

Druga dela (16)

  1. Breda Luthar, Dejan Jontes, Andreja Trdina: Pričakovanja študentov komunikologije, kulturni kapital in kurikularni problemi
  2. Dejan Jontes, Breda Luthar: Epistemology of journalistic rituals
  3. Dejan Jontes: Novinarstvo kot kultura
  4. Dekonstrukcija novinarstva
  5. Dejan Jontes, Gašper Lubej: Kar tretjina poslancev bi tudi županovala
  6. Dejan Jontes: Leto nakupov za Slovensko vojsko
  7. Dejan Jontes: Nova Slovenija zadovoljna z zunanjepolitičnim izkupičkom minulega leta
  8. Dejan Jontes, Klara Debeljak: Obveznega služenja vojaškega roka v Sloveniji je konec
  9. Dejan Jontes: Drnovšek za STA o razpravi o prihodnosti Slovenije
  10. Dejan Jontes: Razred v popularnih televizijskih žanrih
  11. Dejan Jontes: Nove tehnologije, spremenjena občinstva, stare vrednote
  12. Dejan Jontes: Rumena grožnja
  13. Dejan Jontes: Kako skupaj misliti kulturo in ekonomijo?
  14. Dejan Jontes: Helen Davis: Understanding Stuart Hall. London: Sage, 2004 222 strani (ISBN 0 7619 4714 0), 32.95 USD
  15. Dejan Jontes: John Fiske: Uvod v komunikacijske študije. Ljubljana: Založba FDV. zbirka Maklen, 2004
  16. Dejan Jontes: Gregor Bulc: Proizvodnja kulture: vloga in pomen kulturnih posrednikov. Maribor: Subkulturni azil, zbirka Frontier, 2004 175 strani (ISBN 961-90872-9-1), 2.600 SIT