Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (15)

  1. Žiga Oset: Elementi banalnega nacionalizma v medijskem diskurzu o slovenskem športu
  2. Ula Weisseisen: Popularizacija pretočnih video vsebin na spletu: Primerjava Netflix in Amazon Prime z vidika rabe in motivacij uporabnikov
  3. Sibila Mesarič: Mladinska distopijska literatura kot družbena kritika
  4. Luka Kušar: Družbeni, ekonomski in tehnološki kontekst razvoja resničnostne televizije
  5. Ksenija Sedej: Reprezentacija heteroseksualnosti (in samskosti) v zmenkarskih resničnostnih šovih
  6. Urška Ameršek: Reprezentacija žensk v preobrazbenih resničnostnih šovih
  7. Nika Todorovski: Umeščanje izdelkov v kuharskih resničnostnih šovih
  8. Kaja Vrhovec Andrič: Dokumentarni film in družbeni aktivizem
  9. Mateja Laknar: Potovanje 2.0
  10. Vitan Hodnik: Medijska podoba športnikov kot nacionalnih herojev
  11. Špela Bizjak: Strateško komuniciranje na primeru pridobivanja zemeljskega plina v Petišovcih
  12. Alja Polajžer: Spremenjene prakse gledanja televizijskih serij: primer verižnega gledanja
  13. Nina Huš: Timsko delo kot oblika nadzora – timsko delo v podjetjih in resničnostnih šovih
  14. Maja Anzeljc: Vloga razreda in spola pri recepciji televizijskega humorja
  15. Katarina Šašić: Negativne reakcije na resničnostno televizijo v Srbiji

Diplomska dela (96)

  1. Dejan Jontes: Lažna dihotomija? Britanske kulturne študije in politična ekonomija
  2. Ines Bremec: Smrt zvezdnika kot medijski dogodek
  3. Katja Šinkovec: Participatorna kultura na YouTubu: študija primera
  4. Polona Koštomaj: Mediji in seksualni škandali
  5. Ana Strnad: Spletna televizija kot del časopisnih hiš
  6. Peter Jenko: Pandemski marketing - interesne skupine in ustvarjanje moralne panike
  7. Nataša Gjura: Medijski dogodek kot ključno orodje odnosov z javnostmi
  8. Nika Kramžar: Nova gripa v medijih
  9. Mirijam Vidlinovič: Postopek izbire predsedniških kandidatov v Sloveniji
  10. Mira Stropnik: Spol v popularni kulturi
  11. Anja Kolarič: Resničnostna TV in zadovoljevanje potreb občinstva
  12. Ana Grobelnik: Resničnostni šov Kmetija
  13. Tjaša Dugulin: Izvoz formatov resničnostne televizije
  14. Ksenija Grabnar: Poplave kot medijski dogodek
  15. Gregor Globočnik: Nekonvencionalna politična participacija mladih in poročanje o študentskih demonstracijah 2010
  16. Nina Jenko: Osebni računalnik v vsakdanjem življenju družine
  17. Miha Sušnik: Izvažanje britanskega humorja
  18. Sonja Pajenk: Animirane situacijske komedije in subverzivnost
  19. Tadeja Miklič: Uporaba metode off the record v novinarstvu
  20. Maja Anzeljc: Televizijski okus in situacijska komedija
  21. Špela Rot: Medijska podoba delavstva
  22. Polona Sitar: "Ampak, iskrce pa ni blo"
  23. Mojca Žnidar: Oglasi proti oglasom
  24. Mojca Šetinc: Moralna panika v sodobnem televizijskem novinarstvu
  25. Matjaž Juren: Od nuklearne družine do dveh mož in pol
  26. Lea Ogrin: Vpliv konvencij resničnostne televizije na žanr situacijske komedije
  27. Tamara Banko: Hibridizacija vampirskih filmov
  28. Tina Lamovšek: Konvergenca med politiko in popularno kulturo
  29. Alja Novak: Zaton situacijske komedije?
  30. Maja Avbelj: Občinstvo resničnostne televizije
  31. Gregor Grah: Ideologija, kulturni kapital in televizijski okus
  32. Nika Zupančič: Postopek izbire kandidatov pri resničnostnih šovih
  33. Špela Oset: Demonstracije kot medijska javna kriza
  34. Blanka Oven: Televizijski okus srednješolcev
  35. Marko Ribać: Očrt teorije Pierra Bourdieuja pri konceptualizaciji novinarskega polja
  36. Ana Terkov Perinović: Primer Baričevič in moralna panika
  37. Ana Pipuš: Starost in televizijska potrošnja
  38. Katja Šeligo: Medijski dogodki v globalni dobi, Svetovno nogometno prvenstvo 2014
  39. Ines Ibrišimović: Balkan in navijaški nacionalizem v nogometu
  40. Teja Škufca: Razlogi za ponovno popularizacijo narodnozabavne glasbe
  41. Tjaša Strle: Mediji in politični škandali
  42. Žana Poje: Medijska potrošnja mladih v Sloveniji
  43. Sonja Gerič: Kosovo v srbskem kolektivnem spominu
  44. Tina Kren: Družbena omrežja in pripadnost navijačev nogometnemu klubu
  45. Ajda Lah: Konstrukcija podjetniške subjektivitete v resničnostnem šovu MasterChef Slovenija
  46. Larisa Jager: Video igre in moralna panika
  47. Sara Stepančič: Reprezentacija drugega v resničnostnem šovu Pechino Express
  48. Mara Petruccelli: Primerjalna analiza ameriške in švedske produkcije filma Dekle z zmajskim tatujem
  49. Ajda Alibegić: Verbalna in vizualna struktura novic
  50. Mirnes Jusufović: Trženjsko komuniciranje na Facebooku
  51. Ema Knez: Digitalni mediji v službi komuniciranja organizacij z javnostmi
  52. Brigita Omerzel: Personalizacija v splošno informativnih oddajah, primer oddaje Tednik
  53. Klavdija Fišer: Kuharski resničnostni šovi
  54. Tamara Šandor: Hierarhije televizijskega okusa
  55. Lara Grošelj: Oglaševanje piva skozi šport: analiza povezav med alkoholom in športom v oglaševanju
  56. Živa Pintarič: Prikazovanje moralne dileme v resničnostnem šovu Toddlers & Tiaras
  57. Urška Čadež Kastelic: Odnosi z gledalci na komercialni televiziji Planet TV
  58. Veronika Foška Šaina: Metafore "begunske" krize
  59. Maruša Mlekuž: Na meji med dokumentarno in resničnostno televizijo
  60. Patricija Oštarijaš: Oglaševanje na Instagramu in soustvarjanje blagovne znamke
  61. Blaž Ulaga: Ideologija zdravega življenja na Instagramu
  62. Anja Bencik: Družbena omrežja kot vir novic med mladimi
  63. Petra Golob: Živeti s stilom
  64. Jelena Žic: Mediji in miti o nasilju
  65. Robert Bobnič: Foucault in mediji
  66. Irena Gril: Prehod na digitalno radiodifuzijo v Sloveniji
  67. Janja Klaužar Burja: Konvergenca televizije in spleta
  68. Anja Celar: Resničnostni šov Bar in njegovo občinstvo
  69. Nina Ambrož: Politični pritiski na lokalni medijski sceni
  70. Uroš Štanc: Spletno nadlegovanje na družbenih omrežjih
  71. Sandra Končan: Okoljevarstveni dokumentarni filmi
  72. Alja Polajžer: Gledalska izkušnja med mladimi v času digitalizacije filma
  73. Katja Jerman: Narativna analiza serije Kriva pota
  74. Nuša Šebenik: Reprezentacija žensk v seriji "Orange is the new black"
  75. Maja Tomšič: Analiza komentarjev ameriških in slovenskih liberalnih medijev o Donaldu Trumpu
  76. Vitan Hodnik: Športne TV novice
  77. Melita Novak: Družina v televizijski dramski seriji
  78. Nika Počkaj: Reprezentacija žensk v modnem svetu
  79. Natalija Rodošek: Moč montaže
  80. Urška Bračko: Reprezentacija protagonistk v hollywoodskih popularnih filmih
  81. Maša Brecelj: Post-rasna laž in film: Semiotična analiza filma Get Out
  82. Neva Novak: Med genijem in nasilnežem: shizofrenija v filmih
  83. Marko Hlastec: Med hujšanjem in kmečkim življenjem: primerjava formatov dveh resničnostnih šovov
  84. Nikolina Dorić: Reprezentacija telesa v medijih na primeru resničnostnega šova The Biggest Loser Slovenija
  85. Mateja Gudelj: Raba nacionalnih mitov v oglaševalskem sporočanju: študija primera oglaševalske akcije Pivovarne Union
  86. Danica Jovanović: Komodifikacija emocionalnega dela v resničnostnih oddajah: primer Mali šef Slovenija
  87. Katja Kotnik: Raba Twitterja v političnem komuniciranju: Donald Trump
  88. Rok Živko: Od mladinske subkulture do dominantne kulture mladih: rave kot študija primera
  89. Blaž Marušič: Vpliv samopodobe na samoreprezentacijo na primeru Instagramovih uporabnikov, starih med 18 in 26 let
  90. Robert Setničar: From dawn till doom – Od zore do pogube: razvoj in značilnosti doom metala kot glasbenega pojava
  91. Tara Trtnik: Identifikacija z likom serijskega morilca v popularnih televizijskih serijah
  92. Manca Mikulič: Hibrid resničnostne in dokumentarne televizije: žanrska analiza preobrazbene televizije
  93. Lara Mlakar: Avtentičnost v dokumentarnem filmu The Social Dilemma
  94. Iva Jujnović: Reprezentacija moškega spola v filmu Stanleyja Kubricka »Eyes Wide Shut«
  95. Aja Bizavičar: Moda in potrošnja znamk pri najstnikih
  96. Klara Šušteršič: Med opolnomočenjem in objektifikacijo: Reprezentacija žensk v popularnih videospotih

Druga dela (22)

  1. Dejan Jontes: Gregor Bulc: Proizvodnja kulture: vloga in pomen kulturnih posrednikov. Maribor: Subkulturni azil, zbirka Frontier, 2004 175 strani (ISBN 961-90872-9-1), 2.600 SIT
  2. Dejan Jontes: John Fiske: Uvod v komunikacijske študije. Ljubljana: Založba FDV. zbirka Maklen, 2004
  3. Dejan Jontes: Helen Davis: Understanding Stuart Hall. London: Sage, 2004 222 strani (ISBN 0 7619 4714 0), 32.95 USD
  4. Dejan Jontes: Rumena grožnja
  5. Dejan Jontes: Nove tehnologije, spremenjena občinstva, stare vrednote
  6. Dejan Jontes: Razred v popularnih televizijskih žanrih
  7. Maruša Pušnik, Dejan Jontes: The nation as an imagined commodity
  8. Breda Luthar, Maruša Pušnik, Dejan Jontes: Branje v polimedijskem okolju in (nove) oblike generacijske subjektivacije
  9. Dejan Jontes, Klara Debeljak: Obveznega služenja vojaškega roka v Sloveniji je konec
  10. Dejan Jontes: Drnovšek za STA o razpravi o prihodnosti Slovenije
  11. Dejan Jontes: Nova Slovenija zadovoljna z zunanjepolitičnim izkupičkom minulega leta
  12. Dejan Jontes, Gašper Lubej: Kar tretjina poslancev bi tudi županovala
  13. Dejan Jontes: Leto nakupov za Slovensko vojsko
  14. Dekonstrukcija novinarstva
  15. Dejan Jontes: Novinarstvo kot kultura
  16. Maruša Pušnik, Dejan Jontes: Mediji in spontani nacionalizem
  17. Breda Luthar, Dejan Jontes: Uvodnik
  18. Dejan Jontes, Breda Luthar: Epistemology of journalistic rituals
  19. Breda Luthar, Dejan Jontes, Andreja Trdina: Pričakovanja študentov komunikologije, kulturni kapital in kurikularni problemi
  20. Vesna Kalajžić, Marijana Ražnjević Zdrilić, Dejan Jontes: Between denial and celebritization
  21. Dejan Jontes, Veronika Tašner: Uvodnik
  22. Dejan Jontes, Tanja Oblak Črnič, Breda Luthar: Conceptualising liveness and visibility in the news repertoires of adolescents in a polymedia environment