Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Katja Stamboldžioski:
Transformacija produkcije, teksta in občinstev dokumentarnih filmov na slovenski javni televiziji od 1958 do 2011
Magistrska dela (17)
Žiga Oset:
Elementi banalnega nacionalizma v medijskem diskurzu o slovenskem športu
Ula Weisseisen:
Popularizacija pretočnih video vsebin na spletu: Primerjava Netflix in Amazon Prime z vidika rabe in motivacij uporabnikov
Sibila Mesarič:
Mladinska distopijska literatura kot družbena kritika
Luka Kušar:
Družbeni, ekonomski in tehnološki kontekst razvoja resničnostne televizije
Ksenija Sedej:
Reprezentacija heteroseksualnosti (in samskosti) v zmenkarskih resničnostnih šovih
Urška Ameršek:
Reprezentacija žensk v preobrazbenih resničnostnih šovih
Nika Todorovski:
Umeščanje izdelkov v kuharskih resničnostnih šovih
Kaja Vrhovec Andrič:
Dokumentarni film in družbeni aktivizem
Mateja Laknar:
Potovanje 2.0
Vitan Hodnik:
Medijska podoba športnikov kot nacionalnih herojev
Špela Bizjak:
Strateško komuniciranje na primeru pridobivanja zemeljskega plina v Petišovcih
Alja Polajžer:
Spremenjene prakse gledanja televizijskih serij: primer verižnega gledanja
Nina Huš:
Timsko delo kot oblika nadzora – timsko delo v podjetjih in resničnostnih šovih
Maja Anzeljc:
Vloga razreda in spola pri recepciji televizijskega humorja
Katarina Šašić:
Negativne reakcije na resničnostno televizijo v Srbiji
Klara Podergajs:
Žanrska analiza slovenskih pogovorno-varietejskih oddaj na RTV Slovenija od 1980 do danes
Amanda Buhinjak:
'Ogled v ozadju' na pretočnih kanalih: večopravilnost, generacije in privatizirana mobilnost
Diplomska dela (101)
Dejan Jontes:
Lažna dihotomija? Britanske kulturne študije in politična ekonomija
Ines Bremec:
Smrt zvezdnika kot medijski dogodek
Katja Šinkovec:
Participatorna kultura na YouTubu: študija primera
Polona Koštomaj:
Mediji in seksualni škandali
Ana Strnad:
Spletna televizija kot del časopisnih hiš
Peter Jenko:
Pandemski marketing - interesne skupine in ustvarjanje moralne panike
Nataša Gjura:
Medijski dogodek kot ključno orodje odnosov z javnostmi
Nika Kramžar:
Nova gripa v medijih
Mirijam Vidlinovič:
Postopek izbire predsedniških kandidatov v Sloveniji
Mira Stropnik:
Spol v popularni kulturi
Anja Kolarič:
Resničnostna TV in zadovoljevanje potreb občinstva
Ana Grobelnik:
Resničnostni šov Kmetija
Tjaša Dugulin:
Izvoz formatov resničnostne televizije
Ksenija Grabnar:
Poplave kot medijski dogodek
Gregor Globočnik:
Nekonvencionalna politična participacija mladih in poročanje o študentskih demonstracijah 2010
Nina Jenko:
Osebni računalnik v vsakdanjem življenju družine
Miha Sušnik:
Izvažanje britanskega humorja
Sonja Pajenk:
Animirane situacijske komedije in subverzivnost
Tadeja Miklič:
Uporaba metode off the record v novinarstvu
Maja Anzeljc:
Televizijski okus in situacijska komedija
Špela Rot:
Medijska podoba delavstva
Polona Sitar:
"Ampak, iskrce pa ni blo"
Mojca Žnidar:
Oglasi proti oglasom
Mojca Šetinc:
Moralna panika v sodobnem televizijskem novinarstvu
Matjaž Juren:
Od nuklearne družine do dveh mož in pol
Lea Ogrin:
Vpliv konvencij resničnostne televizije na žanr situacijske komedije
Tamara Banko:
Hibridizacija vampirskih filmov
Tina Lamovšek:
Konvergenca med politiko in popularno kulturo
Alja Novak:
Zaton situacijske komedije?
Maja Avbelj:
Občinstvo resničnostne televizije
Gregor Grah:
Ideologija, kulturni kapital in televizijski okus
Nika Zupančič:
Postopek izbire kandidatov pri resničnostnih šovih
Špela Oset:
Demonstracije kot medijska javna kriza
Blanka Oven:
Televizijski okus srednješolcev
Marko Ribać:
Očrt teorije Pierra Bourdieuja pri konceptualizaciji novinarskega polja
Ana Terkov Perinović:
Primer Baričevič in moralna panika
Ana Pipuš:
Starost in televizijska potrošnja
Katja Šeligo:
Medijski dogodki v globalni dobi, Svetovno nogometno prvenstvo 2014
Ines Ibrišimović:
Balkan in navijaški nacionalizem v nogometu
Teja Škufca:
Razlogi za ponovno popularizacijo narodnozabavne glasbe
Tjaša Strle:
Mediji in politični škandali
Žana Poje:
Medijska potrošnja mladih v Sloveniji
Sonja Gerič:
Kosovo v srbskem kolektivnem spominu
Jernej Veber:
Strah, boj, upanje in film: semiotična analiza filmov Get out in Pass over
Živa Salobir:
Kriteriji selekcije na nacionalni in komercialni televiziji: primer mednarodnih agencijskih novic
Tina Kren:
Družbena omrežja in pripadnost navijačev nogometnemu klubu
Ajda Lah:
Konstrukcija podjetniške subjektivitete v resničnostnem šovu MasterChef Slovenija
Ana Černivec:
Kinematografske metafore v dokumentarnem filmu: študija primera filma Fantastic Fungi
Larisa Jager:
Video igre in moralna panika
Sara Stepančič:
Reprezentacija drugega v resničnostnem šovu Pechino Express
Mara Petruccelli:
Primerjalna analiza ameriške in švedske produkcije filma Dekle z zmajskim tatujem
Ajda Alibegić:
Verbalna in vizualna struktura novic
Mirnes Jusufović:
Trženjsko komuniciranje na Facebooku
Ema Knez:
Digitalni mediji v službi komuniciranja organizacij z javnostmi
Brigita Omerzel:
Personalizacija v splošno informativnih oddajah, primer oddaje Tednik
Klavdija Fišer:
Kuharski resničnostni šovi
Tamara Šandor:
Hierarhije televizijskega okusa
Lara Grošelj:
Oglaševanje piva skozi šport: analiza povezav med alkoholom in športom v oglaševanju
Živa Pintarič:
Prikazovanje moralne dileme v resničnostnem šovu Toddlers & Tiaras
Urška Čadež Kastelic:
Odnosi z gledalci na komercialni televiziji Planet TV
Veronika Foška Šaina:
Metafore "begunske" krize
Maruša Mlekuž:
Na meji med dokumentarno in resničnostno televizijo
Patricija Oštarijaš:
Oglaševanje na Instagramu in soustvarjanje blagovne znamke
Blaž Ulaga:
Ideologija zdravega življenja na Instagramu
Anja Bencik:
Družbena omrežja kot vir novic med mladimi
Petra Golob:
Živeti s stilom
Jelena Žic:
Mediji in miti o nasilju
Robert Bobnič:
Foucault in mediji
Irena Gril:
Prehod na digitalno radiodifuzijo v Sloveniji
Janja Klaužar Burja:
Konvergenca televizije in spleta
Anja Celar:
Resničnostni šov Bar in njegovo občinstvo
Nina Ambrož:
Politični pritiski na lokalni medijski sceni
Uroš Štanc:
Spletno nadlegovanje na družbenih omrežjih
Sandra Končan:
Okoljevarstveni dokumentarni filmi
Alja Polajžer:
Gledalska izkušnja med mladimi v času digitalizacije filma
Katja Jerman:
Narativna analiza serije Kriva pota
Nuša Šebenik:
Reprezentacija žensk v seriji "Orange is the new black"
Maja Tomšič:
Analiza komentarjev ameriških in slovenskih liberalnih medijev o Donaldu Trumpu
Vitan Hodnik:
Športne TV novice
Melita Novak:
Družina v televizijski dramski seriji
Nika Počkaj:
Reprezentacija žensk v modnem svetu
Natalija Rodošek:
Moč montaže
Urška Bračko:
Reprezentacija protagonistk v hollywoodskih popularnih filmih
Maša Brecelj:
Post-rasna laž in film: Semiotična analiza filma Get Out
Laura Devetak:
Brezčasna popularnost televizijske serije Prijatelji: študija recepcije po treh desetletjih
Neva Novak:
Med genijem in nasilnežem: shizofrenija v filmih
Marko Hlastec:
Med hujšanjem in kmečkim življenjem: primerjava formatov dveh resničnostnih šovov
Nikolina Dorić:
Reprezentacija telesa v medijih na primeru resničnostnega šova The Biggest Loser Slovenija
Mateja Gudelj:
Raba nacionalnih mitov v oglaševalskem sporočanju: študija primera oglaševalske akcije Pivovarne Union
Danica Jovanović:
Komodifikacija emocionalnega dela v resničnostnih oddajah: primer Mali šef Slovenija
Katja Kotnik:
Raba Twitterja v političnem komuniciranju: Donald Trump
Rok Živko:
Od mladinske subkulture do dominantne kulture mladih: rave kot študija primera
Blaž Marušič:
Vpliv samopodobe na samoreprezentacijo na primeru Instagramovih uporabnikov, starih med 18 in 26 let
Robert Setničar:
From dawn till doom – Od zore do pogube: razvoj in značilnosti doom metala kot glasbenega pojava
Tara Trtnik:
Identifikacija z likom serijskega morilca v popularnih televizijskih serijah
Manca Mikulič:
Hibrid resničnostne in dokumentarne televizije: žanrska analiza preobrazbene televizije
Lara Mlakar:
Avtentičnost v dokumentarnem filmu The Social Dilemma
Iva Jujnović:
Reprezentacija moškega spola v filmu Stanleyja Kubricka »Eyes Wide Shut«
Aja Bizavičar:
Moda in potrošnja znamk pri najstnikih
Klara Šušteršič:
Med opolnomočenjem in objektifikacijo: Reprezentacija žensk v popularnih videospotih
Blaž Medmeš:
Personalizacija politike in vizualna komunikacija: Tanja Fajon na Instagramu
Druga dela (18)
Dejan Jontes:
Gregor Bulc: Proizvodnja kulture: vloga in pomen kulturnih posrednikov. Maribor: Subkulturni azil, zbirka Frontier, 2004 175 strani (ISBN 961-90872-9-1), 2.600 SIT
Dejan Jontes:
John Fiske: Uvod v komunikacijske študije. Ljubljana: Založba FDV. zbirka Maklen, 2004
Dejan Jontes:
Helen Davis: Understanding Stuart Hall. London: Sage, 2004 222 strani (ISBN 0 7619 4714 0), 32.95 USD
Dejan Jontes:
Rumena grožnja
Dejan Jontes:
Nove tehnologije, spremenjena občinstva, stare vrednote
Dejan Jontes:
Razred v popularnih televizijskih žanrih
Maruša Pušnik, Dejan Jontes:
The nation as an imagined commodity
Breda Luthar, Maruša Pušnik, Dejan Jontes:
Branje v polimedijskem okolju in (nove) oblike generacijske subjektivacije
Maruša Pušnik, Breda Luthar, Dejan Jontes:
Spominski narativi in bitke za opredelitev socializma
Tanja Oblak Črnič, Katja Koren Ošljak, Dejan Jontes:
News repertoires in destabilised everyday lives
Maruša Pušnik, Dejan Jontes:
Mediji in spontani nacionalizem
Breda Luthar, Dejan Jontes:
Uvodnik
Breda Luthar, Dejan Jontes, Andreja Trdina:
Pričakovanja študentov komunikologije, kulturni kapital in kurikularni problemi
Vesna Kalajžić, Marijana Ražnjević Zdrilić, Dejan Jontes:
Between denial and celebritization
Dejan Jontes, Veronika Tašner:
Uvodnik
Dejan Jontes, Tanja Oblak Črnič, Breda Luthar:
Conceptualising liveness and visibility in the news repertoires of adolescents in a polymedia environment
Dejan Jontes, Maruša Pušnik, Anamarija Šiša:
Advocates or observers?
Dejan Jontes, Vasja Vehovar:
From criticism to anger and hate