izpis_h1_title_alt

Moda in potrošnja znamk pri najstnikih : diplomsko delo
ID Bizavičar, Aja (Avtor), ID Stanković, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jontes, Dejan (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (999,94 KB)
MD5: 81B5134EBC1223D993807BA893A533B7

Izvleček
V diplomskem delu so proučene znamke, moda, kultura in razrednost ter njihovi vplivi na potrošniške odločitve slovenskih srednješolcev. Oblačila, ki jih nosimo, pohištvo, s katerim zapolnjujemo naše domove, vse reklame, ki zakrivajo avtobuse, in vsak del le-teh sestavljajo znamke, ki jih neposredno predstavljajo njihovi logotipi. Modne znamke v današnjem času predstavljajo več sto milijard dolarjev vredno industrijo, ki zaposluje na milijone ljudi po vsem svetu in bolj kot kdajkoli prej vpliva na potrošnike. Na modo in stile posameznikov pa imata poleg ekonomskega statusa velik vpliv tudi kultura in kraj bivanja. V nalogi je proučeno predvsem to, kako najstniki doživljajo modo in kaj najbolj vpliva na njihove potrošniške odločitve.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Znamke, moda, razred, najstniki, visoka moda
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Bizavičar]
Leto izida:2023
Št. strani:31 str.
PID:20.500.12556/RUL-145885 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:391-053.6(043.2)
COBISS.SI-ID:152726787 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.05.2023
Število ogledov:418
Število prenosov:64
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Fashion and fashion brand consumption of teenagers
Izvleček:
The thesis examines brands, fashion, culture and class and their influence on the consumer decisions of Slovenian high school students. The clothes we wear, the furniture we fill our homes with, all the advertisements that cover the buses and every part of them are made up of brands that are directly represented by their logos. Today, fashion brands represent a multi-hundred billion dollar industry, employing millions of people worldwide and influencing consumers more than ever before. In addition to economic status, the culture and the place of residence also have a great influence on the fashion and styles of individuals. In the assignment, I mainly study how teenagers experience fashion and what most influences their consumer decisions.

Ključne besede:Brands, fashion, class, teenagers, high fashion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj