Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Maruša Nučič: Konkurenčni aspekt trajnostnega menedžmenta
  2. Petra Zabukovec Baruca: Vpliv odgovornosti potrošnikov na razvoj turističnih storitev
  3. Dario Berginc: Povezanost strateške naravnanosti menedžerjev z uspešnostjo podjetja
  4. Tina Šegota: Vpliv oglaševanja in skladnosti samopodobe na izbiro turistične destinacije

Magistrska dela (35)

  1. Mateja Kos: Vzpostavitev in ohranjanje dolgoročnih odnosov med oglaševalsko agencijo in naročniki
  2. Vanesa Čanji: Trajnostni razvoj evropskih mest v novi ekonomiji
  3. Aleksander Jesenovec: Vpliv vrednot na koncept marketinške usmeritve
  4. Katarina Štrubelj Džumhur: Izgrajevanje pripadnosti potrošnikov
  5. Iris Skočaj: Informacijske tehnologije in novi izzivi marketinga
  6. Nataša Mohorč Kejžar: Prihodnost lokalnih blagovnih znamk brezalkoholnih gaziranih pijač
  7. Jerneja Svenšek: Vloga zaupanja v strateških partnerstvih podjetij
  8. Matej Molek: Primerjava organizacijske kulture in internega marketinga podjetja Google in izbranih slovenskih podjetij
  9. Lucija Velkavrh: Človeški faktor v storitvenih organizacijah
  10. Kaja Šindič: Prilagojena množična proizvodnja ergonomsko oblikovanih pisarniških stolov na slovenskem trgu
  11. Nina Jakhel: Neotipljivo premoženje osebne znamke
  12. Linda Madarasi: Analiza podob generacije zrelih potrošnikov v slovenskem oglaševanju
  13. Urša Golob: Percepcija koristi in stroškov sodelujoče tekmovalnosti v malih tehnoloških podjetjih
  14. Anja Erjavec: Reinvesticije skozi perspektivo strateškega marketinga držav
  15. Matevž Straus: Kritična analiza strategij slovenskih mest kulture
  16. Katja Golob: Kdo je zares pomemben za družinska podjetja?
  17. Monika Cestnik: Vloga in pomen marketinških odnosov v okviru pridobivanja sredstev neprofitnih organizacij
  18. Jasna Mikić: Izzivi množičnega financiranja med slovenskimi podjetniki
  19. Sanja Jerant: Strategije osebnega znamčenja na YouTubu
  20. Brina Lampreht Golob: Vezana prosperiteta gospodarstva in marketinške kulture na primeru mesta Shenzhen
  21. Barbara Pribožič Leka: Oglaševanje
  22. Mojca Vtič: Analiza vpetosti in soodvisnosti podjetja in kraja. Primer: Talum, Kidričevo
  23. Anja Markežič Pogačar: Dolgoročna naravnanost v teoriji iger
  24. Mark Vidrih: Regijska tržna znamka »V tri krasne« kot element marketinške strategije razvoja Zasavja
  25. Maša Pirnat: Problem odnosov med podjetji in strateško pomembnimi deležniki na slovenskem trgu
  26. Žiga Boršič: Ustvarjalni menedžment
  27. Tomaž Murkovič: Marketing mesta Maribor za Evropsko prestolnico kulture 2012
  28. Eva Gradišnik: Zadruge kot nova oblika pravičnejšega posredništva
  29. Simona Franc: Uporaba pripovedovanja zgodb v oglaševanju kot strategija ustvarjanja čustvene povezanosti s potrošnikom
  30. Sara Težak: Marketing v zrelih start-up podjetjih
  31. Nejka Golič: Storitev v proizvodnem podjetju
  32. Maruša Hrovat: Demokratizacija tržnokomunikacijske stroke in njen vpliv na odnose med naročniki in agencijami
  33. Simona Hrovat: Strateški vidiki upravljanja občine: primer Občine Ivančna Gorica
  34. Ava Tomlje: Megatrendi in njihove posledice za organizacijo na področju transporta: študija primera Daimler
  35. Anže Arh: Vloga marketinškega raziskovanja v slovenskih podjetjih ter vpliv na sprejemanje (strateških) odločitev

Diplomska dela (172)

  1. Staša Frank: Intelektualni kapital kot konkurenčna prednost podjetja
  2. Ula Spindler: Odnosi z javnostmi v kriznem managementu
  3. Mateja Štembergar: Oglaševanje v malem podjetju
  4. Jure Golob: Oglaševanje malih podjetij v tiskanih medijih
  5. Gordan Golubović: Stare modrosti v sodobni marketinški misli
  6. Katja Trop: Integrirano komuniciranje v fizičnem in računalniško posredovanem tržnem prostoru
  7. Maja Ogorevc: Nastanek, razcvet in kriza oglaševalskih agencij
  8. Tina Berčič: Socialni marketing
  9. Melani Gjergjek: Marketinška usmeritev pomurskih podjetij
  10. Gašper Zaletel: Slovenske globalne tržne znamke
  11. Peter Curk: Ekološki marketing na trgu električne energije
  12. Mateja Peršič: Marketinški vidiki nove ekonomije
  13. Maša Simič: Trendi v sodobnem oglaševanju
  14. Aleksander Jesenovec: Marketing kraja
  15. Nina Milošič: Postmoderno predrugačenje marketinške discipline
  16. Jan Trost: Vpliv festivalskih nagrad na poslovno uspešnost oglaševalskih agencij
  17. Ana Lapanje: Splet - nova priložnost za oglaševanje
  18. Maruša Komac: Oglaševanje za diabetike
  19. Helena Pirc: Imidž in glasbena industrija
  20. Matej Černetič: Marketing neprofitnih organizacij - primer skavtske organizacije
  21. Melita Sedmak: Oglaševanje in otroci
  22. Anita Hrast: Deset odstotkov za družbeno odgovornost
  23. Vesna Marn: E-izobraževanje in marketing
  24. Katja Pavlica: (Re)konstrukcija identitete skozi sprejemanje vsebine oglaševalskih sporočil
  25. Miha Bevc: Vloga oglaševanja v integralnem tržnem komuniciranju
  26. Barbara Kajin: Prilagajanje oglaševalskih strategij tujim trgom
  27. Inga Vincetić: Oglaševanje
  28. Alenka Jelen: Mednarodna primerjava študijev na področju komunikologije
  29. Mojca Piciga: Strategija osredotočenosti in slovenska podjetja
  30. Josipa Fink: Marketing dogodkov
  31. Sarah Bauman: Vloga oglaševanja pri upravljanju blagovne znamke
  32. Barbara Višković: Pomen športnih vsebin kot dodatne storitve v turizmu
  33. Lina Gradišar: Marketing individualnega vrhunskega športnika v Sloveniji, primer deskarja
  34. Metka Seničar Mulec: Slovenska beseda in prvi oglasi v tisku v Deželi kranjski
  35. Luka Preis: Oseba kot tržna znamka
  36. Ana Nabernik: Sponzoriranje dogodkov na primeru Slovenske marketinške konference
  37. Barbka Pečar: Vloga interneta v marketinških odnosih
  38. Renata Janković: Vpetost raziskav trga v celotno poslovanje podjetja
  39. Tina Hedi Zakonjšek: Oblikovanje in uvajanje blagovne znamke
  40. Maruša Grah: Regionalizacija kot trženjska strategija ohranjanja globalne identitete blagovne znamke na primeru glasbene televizije MTV
  41. Gregor Iskra: Marketing med konkurenčnostjo in kooperativno naravnanostjo
  42. Irena Stamenković: Marketing neprofitne študentske organizacije na primeru Getwork
  43. Staša Kraljič: Združevanje blagovnih znamk - primer Droge Kolinske d.d.
  44. Tanja Brate: Poimenovanje tržne znamke
  45. Helena Urbančič: Organizacija upravljanja tržnih znamk
  46. Barbara Pučnik: Storitveni marketing in fenomen zaupanja
  47. Mateja Jeras: Neposredno trženje in potrošnikova zasebnost
  48. Marina Klarič: Marketinško - komunikacijski pogled na interno komuniciranje
  49. Andrej Ramšak: Načrtovanje komuniciranja podjetja s trgovci na primeru Gorenje
  50. Polonca Pagon: Interni marketing in industrijski konflikt
  51. Damjana Kacafura: Internetne podobe multinacionalk
  52. Sanja Čakarun: Marketing v humanitarnih neprofitnih organizacijah
  53. Majda Sanabor: Interni marketing v Tomosu
  54. Jerneja Svenšek: Marketing v socializmu
  55. Jasmina Jamnik: Analiza kampanje Slovenske vojske za pridobivanje kadrov
  56. Andreja Pazlar: Bled skozi perspektivo marketinga
  57. Irena Čotar: Marketinška naravnanost hitro rastočih slovenskih podjetij
  58. Nina Puhan: Trženje in tržno komuniciranje pri osvajanju novih trgov
  59. Maja Žunič: Marketing in antiglobalizacijski protesti
  60. Tina Hočevar: Učinki omejevanja oglaševanja na uporabo drugih tržnokomunikacijskih orodij
  61. Anja Erjavec: Zgodovina slovenskih oglaševalskih agencij
  62. Tina Koren: Oglaševanje bančnih storitev
  63. Petra Prepadnik: Slovenija - moja dežela
  64. Sabina Penšek: Analiza turističnih TV-oglasov nacionalnih turističnih organizacij in držav
  65. Katja Vodušek: Marketing in odnosi z javnostmi - nova disciplina?
  66. Anže Kovač: Analiza marketinškega spleta blagovne znamke Spektra
  67. Žiga Fon: Vloga dražlilcev v oglaševanju
  68. Anja Vertič: Socialni marketing in njegova učinkovitost
  69. Mitja Melanšek: Pomen identifikacije in upravljanja s segmentom zagovornikov blagovne znamke
  70. Tin Kos: Marketinški odnosi z uporaniki in koncept zaupanja
  71. Domen Čampa: Obratni marketing v spletnem okolju
  72. Jana Pretnar: Vloga marketinga pri pripravi festivalov
  73. Maja Murič: Vpliv internega marketinga na motivacijo zaposlenih, primer: Adria Airways
  74. Maja Golf-Papež: Remodeliranje odziva ciljne javnosti na marketinško komuniciranje OTC zdravil
  75. Monika Cestnik: Tržno komuniciranje in nova religijska gibanja
  76. Lucija Velkavrh: Vpliv krize na spremembo metod tržnega komuniciranja
  77. Katja Jus: Navidezno nakupovanje
  78. Mojca Levac: Vloga čustev na delovnem mestu - dihotomija med čustvi in racionalnostjo
  79. Neda Bezjak: Tehnološke procesne inovacije in njihovo trženje
  80. Špela Petač: Povezovanje multinacionalnih in slovenskih oglaševalskih agencij
  81. Jana Burger: Problem učinkovitosti neposrednega trženja prek televizije
  82. Irena Kotnik: Fenomen luksuznih blagovnih znamk v modni industriji
  83. Nastija Egartner: Navidezno nakupovanje
  84. Nastja Šimunić: Pomen uporabnika v marketinških odnosih
  85. Špela Sedej: Vidiki medorganizacijskega marketinga v Hidrii Rotomatika
  86. Martina Derin: Aktivno vključevanje potrošnika v marketing
  87. Katja Huš: Marketinški diskurz o potrošniku v zgodnjih delih Philipa Kotlerja
  88. Maja Peteh: Marketing krajev
  89. Tina Šegota: Želena in percipirana identiteta Hrvaške kot turistične destinacije
  90. Neža Lipanje: Postmoderni posameznik - potrošnik
  91. Majda Rozina Dolenc: Promocija Slovenije kot turistične destinacije na nemškem trgu
  92. Jaka Lončarič: Etnocentrizem v marketingu - nacionalna kampanja "Kupujem slovensko"
  93. Jernej Pristov: Upravljanje tržnih znamk
  94. Ksenija Žnidaršič: Pogled na marketinške odnose skozi prizmo Zahoda in Kitajske
  95. Simona Hrovat: Usmerjenost na potrošnika kot del marketinške usmeritve v izbranih slovenskih podjetjih
  96. Žiga Boršič: Upravljanje z dejavniki za povečanje kreativnosti v oglaševalskih agencijah
  97. Jan Kreuzer: Osebni marketing
  98. Ada Glažar: Arhetip junaka v tržnih znamkah
  99. Kaja Vidic: Pomen imena blagovne znamke v medorganizacijskem okolju podjetja Elektronček d.d.
  100. Urša Golob: Marketinška usmeritev in inovativnost v Sloveniji
  101. Nina Zidar: Kampanja integriranega tržnega komuniciranja
  102. Tina Radojković: Percepcija slovenskih izdelkov na trgu Bosne in Hercegovine
  103. Anja Kontrec: Družbeno odgovorno oglaševanje
  104. Tea Bricman: Kritična razprava o marketingu v nevladnih organizacijah na primeru mednarodne študentske organizacije AIESEC
  105. Anja Komatar: Vpliv korporativnega oglaševanja podjetij Mercator in Tuš na potrošnike in zaposlene
  106. Jelena Štrbac: Marketing v visokem šolstvu
  107. Tina Vrabec: Vzroki in posledice marketinške kratkovidnosti
  108. Petra Košmrlj: Interno komuniciranje kot sestavni del internega marketinga
  109. Maja Janškovec: Sodobne dileme in priložnosti ustvarjalnega gospodarstva
  110. Aleš Udir: Organizacijske omejitve pri sprejetju tržne usmerjenosti podjetja
  111. Tina Šinigoj: Zadovoljstvo zaposlenih v slovenskih inovacijskih podjetjih
  112. Tanja Željko: Percepcija etike med zaposlenimi v oglaševalskih agencijah v času recesije
  113. Jasna Mikić: Soznamčenje v slovenskih podjetjih
  114. Eva Gradišnik: Skupnosti znamke in izdelki široke potrošnje
  115. Sandra Jelen: Trajnostni marketing kot sodobna alternativa poslovnega razmišljanja
  116. Nina Pentić: Metafora zakonske zveze v marketinških odnosih
  117. Marin Bulog: Analiza organskih in sponzoriranih vpisov na iskalniku Google
  118. Simona Franc: Zaupanje in marketinški odnosi
  119. Tina Slivnik: Marketinški odnosi in psevdoodnosi v informacijski tehnologiji
  120. Lea Demšar: Korporativna identiteta in dediščina znamke v očeh potrošnika
  121. Anja Senekovič: Slovenske znamke pred prvo svetovno vojno
  122. Barbara Vode: Jezikovna ustreznost slovenskih tiskanih oglasov in stilne izbire v njih
  123. Tjaša Dorelay Jeglič: Od dobre ideje do uspešne ideje v 21. stoletju
  124. Sara Težak: Odnos porabnikov do koncepta soustvarjanja
  125. Nina Melink: Storitveno dominantna logika v marketingu
  126. Anja Jager: Vsebinski marketing
  127. Irena Knežević: Omejevanje oglaševanja otrokom
  128. Matija Jamnik: Arhetipi v slovenskih tržnih znamkah
  129. Aljoša Todorovič: Spremenjena vloga bralcev novic skozi koncepta personalizacije in tržne znamke
  130. Nina Zupančič: Vloga in pomen oglaševalskih festivalov
  131. Špela Grabnar: Marketinški odnosi med naročnikom in oglaševalsko agencijo v Sloveniji
  132. Eva Možina: Oblikovanje portfelja blagovnih znamk na primeru Atlantic Grupe
  133. Barbara Jošt: Etičnost praks marketinškega komuniciranja zdravosti prehrambnih izdelkov
  134. Katarina Slemenik: Percepcija digitalnega oglaševanja med predstavniki generacije Y
  135. Katja Koželj: Problematika oglaševanja iz zasede v obdobju olimpijskih iger
  136. Tanita Hohnjec: Marketinški odnosi v coworkingu
  137. David Jurić: Raba spolnih apelov v oglaševanju
  138. Maja Živanović: Razvoj marketinga in oglaševanja v Socialistični Republiki Sloveniji v 60., 70. in 80. letih
  139. Patricija Premrov: Struktura zgodbe v slovenskih telekomunikacijskih oglasih
  140. Klara Kristina Štumpfl: Marketinški odnosi kot sredstvo za pridobivanje profita v družinskih podjetjih
  141. Jan Gergolet: Analoška študija marketinških in šahovskih strategij
  142. Blažka Sršen: Vpliv socialnih medijev na potovalne odločitve nahrbtnikarjev
  143. Beatrice Božič: Kreativnost oglaševalske kampanje in potrošniki kot soustvarjalci
  144. Petra Slobodnik: Problemi zaščite otrok pred morebitnimi negativnimi vplivi oglaševanja
  145. Nataša Mehle: Medorganizacijski marketing
  146. Anja Šeme Todorović: Odnos milenijcev do blagovnih znamk
  147. Aljoša Bagola: Zgodba o zgodbi
  148. Branka Krušić: Analiza medijskega poročanja o primerjalnih prednostih ekološko pridelane hrane
  149. Patrik Jagunić: Pogoji uspešnega soznamčenja
  150. Slavica Janeš: Učinek fizičnih dokazov na dodano vrednost v turizmu
  151. Nataša Kramberger: Trajnostni marketing kot družbeni proces menjave
  152. Anita Kocijančič: Vloga oznak hranilnih vrednosti na živilih pri odločanju za nakup
  153. Ana Čulig: Razvoj tržnokomunikacijske strategije novega izdelka
  154. Stojan Plešnar: Poštna znamka kot element propagande in oglaševanja
  155. Staša Požun Rozman: Analiza elementov radijskega oglasa
  156. Nina Jezernik: Spletno grajenje odnosov in psevdo odnosov v marketingu
  157. Neli Penič: Vloga družbene odgovornosti podjetij v krizi kapitalizma
  158. Mateja Bucaj: Dejavniki učinkovitega komuniciranja delodajalca za pritegnitev ciljne skupine iz generacije Y
  159. Žan Majcenovič: Družbena odgovornost slovenskega podjetja v finski lasti
  160. Sara Švegl: Politična in vojna propaganda v svetu pravljic: na primeru mladinske književnosti Tretjega rajha
  161. Veronika Ercek: Študija primera lažnih vesti na primeru Agrokorja
  162. Sanja Sandić: Aplikacija teorije mnenjskih voditeljev na prakse spletnega komuniciranja
  163. Jošt Bartol: Novi mediji in opolnomočeni potrošnik?
  164. Dijana Božičić: Popularizacija znanosti: študija primera Znanost na cesti
  165. Anja Markežič Pogačar: Aplikacija Schellingove teorije iger na marketinško disciplino
  166. Saša Sirše: Dejavniki širitve znamk v profitnem in neprofitnem sektorju Študija primera
  167. Alenka Sočič, Saša Zadnik: Analiza regulative na podrčju oglaševanja alkoholnih in tobačnih izdelkov
  168. Krištof Kuzman: Regulacija oglaševanja (žganih) alkoholnih pijač na družbenih omrežjih v Sloveniji
  169. Nastasja Kraljevska: Marketing makedonske pravoslavne cerkve
  170. Gašper Oblak: Razprodano: tržnokomunikacijska orodja in marketing muzikala v Sloveniji
  171. Tinkara Bizjak: Trajnostni razvoj in marketing v storitvenih dejavnostih: primer glampinga v Sloveniji
  172. Lara Ličen: Storitveni marketinški splet na primeru podjetja Telemach

Druga dela (5)

  1. Zlatko Jančič: Družbena odgovornost podjetij in marketinški koncept
  2. Zlatko Jančič: Nevidna povezava ugleda države in podjetij
  3. Zlatko Jančič: Lastniki organizacijske skupnosti
  4. Zlatko Jančič: A treatise on corporate social responsibility non-communication
  5. Zlatko Jančič, Marko Lah: Twenty years after