izpis_h1_title_alt

Medorganizacijski marketing : gradnja dolgoročnih odnosov med prodajalci in kupci
ID Mehle, Nataša (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/mehle-natasa.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:dolgoročni odnosi, Medorganizacijsko trženje, Poslovno komuniciranje, Medorganizacijski odnosi, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Mehle]
Leto izida:2016
Št. strani:50 f.
PID:20.500.12556/RUL-88423 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:34533213 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.01.2017
Število ogledov:2090
Število prenosov:211
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Industrial marketing, Business communication, Interorganizational relations, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj