izpis_h1_title_alt

Spletno grajenje odnosov in psevdo odnosov v marketingu : diplomsko delo
ID Jezernik, Nina (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_jezernik-nina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketinški odnosi, Svetovni splet, Potrošniki, Trženje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Jezernik]
Leto izida:2017
Št. strani:54 str.
PID:20.500.12556/RUL-98216 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:35280733 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.11.2017
Število ogledov:1320
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:World Wide Web, Consumers, Marketing, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj