izpis_h1_title_alt

Postmoderno predrugačenje marketinške discipline : diplomsko delo
ID Milošič, Nina (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Milosic-Nina.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:disciplina, ekonomske spremembe, potrošništvo, družbene spremembe, kultura
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Milošič]
Leto izida:2003
Št. strani:56 f.
PID:20.500.12556/RUL-6341 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13(043.2)
COBISS.SI-ID:22430813 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1153
Število prenosov:217
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:discipline, economic change, consumerism, social change, culture

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj