izpis_h1_title_alt

Uporaba pripovedovanja zgodb v oglaševanju kot strategija ustvarjanja čustvene povezanosti s potrošnikom : magistrsko delo
ID Franc, Simona (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_franc-simona.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pripovedovanje zgodb, kreativni oglasi, čustvena povezava, Oglaševanje, Čustva, Ustvarjalnost, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Franc]
Leto izida:2016
Št. strani:97 str.
PID:20.500.12556/RUL-88674 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:159.954(043.3)
COBISS.SI-ID:34602333 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.01.2017
Število ogledov:1589
Število prenosov:333
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Advertising, Emotions, Creative ability, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj