izpis_h1_title_alt

Storitveni marketinški splet na primeru podjetja Telemach : diplomsko delo
ID Ličen, Lara (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,08 MB)
MD5: DB1208AF2E752EE27312B775B088EDF1

Izvleček
Trg telekomunikacij odraža trenutno sliko človeških navad in družbe, ki se je iz njih izoblikovala. Današnji hiter tehnološki napredek, nenehne spremembe in rivalstvo zahtevajo znanje, prilagoditev in odličnost v izvedbi. Prehod iz izdelčne k storitveni naravnanosti marketinga, odpira številne nove možnosti in poglede strokovnjakov, ki priporočajo usmerjenost k ljudem in strategijo, ki vključuje veliko več kot samo osnovno teorijo izmenjave. V diplomskem delu analiziramo podjetje Telemach d. o. o., ki na trgu nastopa v omenjeni situaciji. Če podjetje želi še naprej rasti v zasičenem tržnem okolju, kjer je diferenciacija med podjetji minimalna, mora izhajati iz načel marketinške strategije in v celoti upoštevati vse elemente storitvenega marketinškega spleta. V analizi smo pokazali, da podjetje dobro načrtuje in upošteva vseh sedem elementov storitvenega marketinškega spleta, tudi pomembni značilnosti medsebojne uglašenosti in prepletenosti. Največ možnosti za izboljšave smo prepoznali v procesih in tržnokomunikacijskem spletu ter jih predlagali za še uspešnejši nastop na trgu in odnos do njihovih obstoječih ali potencialnih uporabnikov in drugih akterjev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Marketinška strategija, marketinški splet 7P, telekomunikacije, Telemach d. o. o., tržnokomunikacijski splet.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Ličen]
Leto izida:2020
Št. strani:82 str.
PID:20.500.12556/RUL-122357 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:41266947 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.12.2020
Število ogledov:1552
Število prenosov:227
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Service marketing mix on the example of Telemach
Izvleček:
The telecommunications market reflects the current human habits and the society, which has formed based on them. Nowadays fast technological development, constant change and rivalry demand knowledge, flexibility and excellence in execution. The transition from product to service-oriented marketing has opened up new possibilities and formed new perspectives among experts, whose recommendation is to focus on people and on strategies, which comprise of more than just the basic theory of exchange. In this diploma thesis we analyse Telemach d. o. o., a company which is currently active on the market in these circumstances. If the company wishes to continously grow in a saturated market environment with low levels of differentiation, it needs to comply with the principles of marketing strategy; and also consider all of the elements of the service marketing mix. As per the results of our analysis, the company is successful in planning and taking into account all of the seven elements of service marketing mix, including the vital element of being homogeneous in their strategy and operations. The most improvement is needed in their processes and their marketing mix, for which we offered our proposals in order for them to better their performance on the market and their relationship to existing or potential users and other stakeholders.

Ključne besede:Marketing strategy, marketing mix 7P, telecommunication, Telemach d. o. o., marketing mix.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj