izpis_h1_title_alt

Trajnostni razvoj in marketing v storitvenih dejavnostih: primer glampinga v Sloveniji : primer glampinga v Sloveniji
ID Bizjak, Tinkara (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,24 MB)
MD5: 4E7C8E19D18CFC77B1DB6C20F20719ED

Izvleček
Turistična industrija, ki že desetletja izjemno hitro raste, je postala eden največjih svetovnih gospodarskih sektorjev. Jasno je, da turizem prinaša mnogo pozitivnih učinkov, vendar so se z izjemno hitrim razvojem turizma in naraščanjem števila turistov pojavile tudi številne negativne posledice. To je spodbudilo razvoj novih oblik turizma, ki temeljijo na trajnostnih načelih. Eno izmed takšnih oblik turističnih storitev predstavlja glamping oziroma glamurozno kampiranje. V diplomskem delu sem raziskovala odnos med glamping storitvami in konceptom trajnostnega razvoja. Za raziskovanje sem uporabila kvalitativni pristop zbiranja podatkov in s štirimi ponudniki glamping storitev v Sloveniji izvedla polstrukturirane intervjuje. S pomočjo intervjujev sem ugotavljala, ali ponudniki razumejo ključne koncepte povezane s trajnostjo in ali glamping storitve dejansko prispevajo oziroma v kakšni meri prispevajo k trajnostnemu razvoju v turizmu. Raziskava je pokazala, da ponudniki ključne koncepte dobro poznajo in jih tudi uspešno implementirajo v glamping storitve. Ponudniki predstavljajo dobre primere trajnostnega poslovanja; glamping storitve sledijo načelom trajnostnega razvoja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:storitve, trajnostni razvoj, trajnostni turizem, trajnostni marketing, glamping
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Bizjak]
Leto izida:2020
Št. strani:63 str.
PID:20.500.12556/RUL-122356 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:502.131.1(043.2)
COBISS.SI-ID:41245443 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.12.2020
Število ogledov:1538
Število prenosov:316
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sustainable Development and Marketing in Service Activities: The Case of Glamping in Slovenia : diplomsko delo
Izvleček:
The tourism industry which has been growing extremely fast for decades has become one of the world’s largest economic sectors. Clearly, tourism enables many positive effects. However, many negative consequences have also emerged along with the extremely rapid development of tourism and the growing number of tourists. This has encouraged the development of new forms of tourism based on sustainable principles. One such form of tourist services is glamping or glamorous camping. In my bachelor’s thesis, I researched the relationship between glamping services and the concept of sustainable development. For the research, I used the qualitative approach of data collection and conducted semi-structured interviews with four providers of glamping services in Slovenia. Through interviews, I was ascertaining whether the providers understand the key concepts related to sustainability and whether glamping services actually contribute or to what extent they contribute to sustainable development in tourism. The research showed that the providers are well acquainted with the key concepts and that they also successfully implement them in glamping services. The providers represent good examples of sustainable business. Their glamping services pursue the principles of sustainable development.

Ključne besede:services, sustainable development, sustainable tourism, sustainable marketing, glamping

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj