izpis_h1_title_alt

Spremenjena vloga bralcev novic skozi koncepta personalizacije in tržne znamke : diplomsko delo
ID Todorovič, Aljoša (Avtor), ID Luthar, Breda (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jančič, Zlatko (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/todorovic-aljosa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bralci novic, tabloidizacija, personalizacija, znamčenje oseb, osebne znamke novinarjev
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Todorovič]
Leto izida:2015
Št. strani:145 f.
PID:20.500.12556/RUL-71936 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:070.431(043.2)
COBISS.SI-ID:33423453 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.08.2015
Število ogledov:1117
Število prenosov:182
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj