Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Ines Budinoska:
Jezikovna integracija otrok priseljencev v slovenski osnovni šoli
MSc theses (17)
Monika Ivančič:
Več- in raznojezičnost v slovenskem izobraževalnem sistemu s poudarkom na stanju v pomurskih in podravskih OŠ in SŠ
Sara Trampuž:
Pomen in vpliv jezikovnih tečajev slovenščine za tujce na njihovo integracijo v slovensko družbo
Kaja Dragoljević:
Raba glagolskega vida v slovenščini za frankofonske govorce slovenščine kot tujega jezika
Mateja Klinc:
Jezikovna in ekonomska integracija odraslih priseljencev na območju Dolenjske, Bele krajine in Posavja
Jasna Dobnik:
Učenje slovenščine kot tujega jezika pri domačih govorcih španščine
Katja Potočnik:
Bošnjaki v Sloveniji
Urška Fišter:
Poučevanje frazemov s pomočjo teorije konceptualne metafore pri pouku angleščine in slovenščine kot tujih jezikov
Maja Bajd:
Znanje in raba slovenskega jezika pri piseljencih različnih generacij: Primer občine Tržič
Leja Furlan:
Razvijanje govornega sporazumevanja v italijanščini in slovenščini kot tujem oz. drugem jeziku ob gradivih na ravni A2 in B1
Tadeja Šmalc:
Učitelji o vključevanju učencev priseljencev in prilagoditvah zanje - primer OŠ dr. Franceta Prešerna, Ribnica
Maja Zajec:
Avtentičnost in multimodalnost dialoških besedil v učbenikih za začetno učenje tujega jezika
Jasmina Roršek:
Jezikovna integracija priseljenk s Kosova v lokalno okolje
Jerca Jerman:
Učenje slovenskega jezika v slovenski izseljenski skupnosti v Clevelandu s poudarkom na geografskih temah
Nina Gorjan:
Pouk geografije za učence priseljence v slovenski osnovni šoli
Urša Černilogar:
Razvoj medkulturne kompetence in elementi ideološkosti pri poučevanju slovenščine in francoščine kot tujih jezikov
Patricija Gril:
Izkušnje udeležencev tečajev slovenščine kot drugega jezika
Ula Matek:
Status slovenščine na avstrijskem Koroškem: Analiza jezikovne krajine
BSc theses (9)
Urša Gruden:
Slovenščina na visokošolskih ustanovah v špansko in portugalsko govorečem svetu
Patricija Gril:
Učenje in poučevanje slovenščine kot drugega in tujega jezika v Sloveniji
Lana Sattler:
Primerjava med slovensko in rusko glotodidaktiko na primeru sodobnih gradiv za poučevanje slovenščine in ruščine kot tujih jezikov
Nataša Ristovska:
Medgeneracijski prenos izvornega jezika in izvorne kulture pri priseljencih prve ter druge generacije z območij nekdanje Jugoslavije
Julijana Zupanič:
Vloga prostovoljcev v poučevanju slovenščine kot drugega jezika na primeru Slovenske filantropije
Eva Oblakovič:
Priprava koncepta in utemeljitev osnovnih gesel s področja uporabnega jezikoslovja za slovensko Wikipedijo
Urša Kosmač:
Stopenjska berila za učence slovenščine kot drugega in tujega jezika
Špela Gorenc:
Mreža ustanov v podporo priseljencem v Novem mestu
Ajda Holy Perčič:
Dostopnost gradiv za učenje slovenščine kot neprvega jezika v Knjižnici Bežigrad in povpraševanje po njih
Other documents (7)
Nataša Pirih Svetina:
Film, ki "mladini dviga kri", ali kaj je ideološkega v praksi poučevanja jezikov
Nataša Pirih Svetina:
Od kod sintetična metoda poučevanja slovenščine?
Nataša Pirih Svetina:
(Ne)samoumevnost slovenščine na Univerzi v Ljubljani
Nataša Pirih Svetina:
Tri učiteljice: ena v službi, druga na karenčnem dopustu, tretja v staležu
Zuzanna Krystyna Kobos, Nataša Pirih Svetina:
Učenje in poučevanje slovenščine kot neprvega jezika v Sloveniji
Nataša Pirih Svetina:
Izobraževanje za področje slovenščine kot drugega in tujega jezika
Ina Ferbežar, Nataša Pirih Svetina:
Oblikovanje smernic za testiranje jezikovne zmožnosti/strokovne funkcionalne pismenosti oseb, zaposlenih v Slovenski vojski