Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Ana Gostinčar-Blagotinšek:
Raziskovalni pouk fizikalnih vsebin naravoslovja na razredni stopnji
Maja Pečar:
Konoskopija in poučevanje anizotropnih optičnih lastnosti snovi
Dina Jukić:
Effect of chirality in polar smectic liquid crystals
MSc theses (27)
Neda Gačnik:
Razumevanje pojma gostota pri učencih razredne stopnje
Marjanca Komar:
Predstave o sencah razsežnih svetil
Nina Košmrlj:
Površinska napetost in plavanje
Tinka Gerjevič:
Analiza znanja študentov prvih letnikov Univerze v Ljubljani Pedagoške fakultete o sodobnih fizikalnih temah
Štefanija Pavlic:
Projekt Fibonacci kot podpora uvajanju naravoslovja v vrtcih
Ajda Zubak:
Fizika med izobraževanjem na daljavo z vidika učencev
Mihaela Kosmač:
Barvni kolaž brez barvil
Maj Pirih:
Izkušnja učenca z optično prevaro
Katarina Ančimer Aljaž:
Zbirka poskusov za ugotavljanje pristopov učencev k reševanju naravoslovnih problemov
Manca Hafner:
Poučevanje fizike med epidemijo Covid-19
Anja Nadvešnik:
Polarizacija svetlobe in barve brez barvil
Jakob Marzel:
Poučevanje koncepta energije z eksperimenti
Ana Bertoncelj:
Vpliv epidemije Covid-19 na znanje in razumevanje fizike v osnovni šoli
Mojca Špende:
Učenje z raziskovanjem in barve tekočekristalnega zaslona
Primož Susman:
Vpliv lastnosti tekočine in cevi na pretakanje skozi natego
Nataša Jelen:
Učenje fizike za učence z nižjo uspešnostjo pri fiziki kot pri drugih predmetih
Neja Tkalec:
Raziskovanje in poučevanje sodobnih učnih vsebin v osnovni šoli - Kayev pojav
Zala Poljanšek:
Primerjava reševanja konceptualno podobnih nalog iz matematike in fizike
Tamara Medja:
Naravoslovni poskusi v 1. starostnem obdobju v vrtcu
Sandra Palcich:
Prepoznavanje nadarjenih učencev z raziskovalnim poukom
Vida Jurečič:
Didaktični pripomoček za poučevanje in preverjanje razumevanja koncepta energije
Anita Brolih:
Oblika vzvalovane gladine in lom svetlobe
Karin Erjavec:
Predstavitev tekočih kristalov v osnovni šoli
Tina Gregorič:
Vpliv epidemije COVID–19 na znanje in razumevanje fizike slovenskih dijakov
Urška Puc:
Težišče človeka in prevesna gugalnica
Sara Šega:
Vzmetenje koles in energijske pretvorbe pri kolesarjenju
Anja Lukšič:
Lok pri pouku fizike
BSc theses (18)
Marta Žebovec:
Tekočekristalni elastomeri
Kristina Gornik:
Tekoči kristali z ukrivljeno sredico
Draško Drašković:
Segrevanje snovi z mikrovalovi brez konvekcije
Maja Trček:
Vpliv nanodelcev na tekočekristalno urejanje
Lara Vereš:
Pleteni vzorci kot model anizotropnih materialov
Uroš Medar:
Poskusi na superprevodni tračnici
Andreja Dolničar:
Fizika v plesu
Katja Krnc:
Izbrani termodinamični poskusi
Maj Pirih:
Amesova soba
Marija Pirc:
Žepna knjižica in tlak v začetnem naravoslovju
Jurij Osredkar:
Histereze v vsakdanjem življenju
Zala Poljanšek:
Primerjava reševanja konceptualno podobnih nalog pri nacionalnem preverjanju znanja iz matematike in iz fizike
Maja Bertoncelj:
Igrače pri pouku fizike v osnovni šoli
Mojca Špende:
Vzvodi kot orodja v pouku fizike
Primož Susman:
Sesalna natega pri pouku fizike
Špela Mrak:
Poskusi iz optike z zbirko pripomočkov projekta Fibonacci
Nika Marolt:
Tlak in z njim povezane vsebine pri poučevanju v osnovni šoli
Sandra Palcich:
Izvajanje eksperimentov in odnos učencev do fizike
Other documents (36)
Mojca Čepič:
Kompleksne faze v plastno urejenih tekočih kristalih
Mojca Čepič, Zdenko Medveš:
Ali je nujno za 20 odstotkov skrčiti učne načrte že v devetletki?
Mojca Čepič, Saša Ziherl, Jure Bajc, Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič:
Physics and nature - a new course for the first year students of physics education
Saša Ziherl, Katarina Susman, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Nataša Vaupotič:
A teaching unit on liquid crystals
Tegobe poučevanja naravoslovnih predmetov
Mojca Čepič:
Conference highlights liquid crystal research in teaching
Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
Mojca Čepič, Jerneja Pavlin:
Lap-tops, mobiles, iPods and liquid crystals
Mojca Čepič:
Liquid crystals in education
Ivana Štibi, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin:
Poučevanje fizike v hrvaških osnovnih in srednjih šolah med pandemijo covida-19
Mojca Čepič:
Podmornica na vzmet - kako deluje v vesolju in na zemlji
Mojca Čepič:
Identification of gifted students with underprivileged background by doing experiments
Saša Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Mojca Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje
Maja Pečar, Mojca Čepič:
Conoscopic figure : a complex consequence of a not so simple phenomenon
Mojca Čepič:
Liquid crystals in school
Mojca Čepič:
Introduction of current scientific results into education: metastudy and towards a theoretical framework
Mojca Čepič:
What is a role of liquid crystals in a liquid crystal display?
Alenka Juhant:
Tekoči dušik in obravnava lastnosti snovi v 3. razredu osnovne šole
Alenka Mehle:
Vpliv predhodnih eksperimentalnih izkušenj na razumevanje svetlobe
Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Čepič:
Promoting science by learning in nature
Saša Ziherl, Jure Bajc, Bernarda Urankar, Mojca Čepič:
Anisotropy of wood in the microwave region
Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič:
It seems easy to float, but is it really?
Jerneja Pavlin, Katarina Susman, Mojca Čepič:
Does conceptual understanding of density increase with the level of education?
Chia Yuee Lum, Lye-Hock Ong, Mojca Čepič:
Transitions of smectic A to tilted phases in thin free standing films of liquid crystal
Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič:
First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
Katarina Susman, Saša Ziherl, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič:
Concepts of density and buoyancy in eighth grade of primary school
Saša Ziherl, Jure Bajc, Mojca Čepič:
Experiments with microwaves and wood
Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak:
Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Saša Ziherl, Maja Pečar, Mojca Čepič:
Phase transitions in the frame of mechanical model
Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Mojca Čepič:
Direction dependence of the extraordinary refraction index in uniaxial nematic liquid crystals
Saša Ziherl, Jure Bajc, Mojca Čepič:
Refraction and absorption of microwaves in wood
Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Mojca Čepič:
Liquid crystals: a new topic in physics for undergraduates
Jerneja Pavlin, Mojca Čepič:
The education of pre-service primary school teachers for teaching the physics part of science in Slovenia
Sergej Faletič, Mojca Čepič:
Propagation of polarized mechanical waves in an anisotropic medium
Daniel Dziob, Urszula Górska, Tomasz Kołodziej, Mojca Čepič:
Physics competition to inspire learning and improve soft skills