Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Ana Gostinčar-Blagotinšek:
Raziskovalni pouk fizikalnih vsebin naravoslovja na razredni stopnji
Maja Pečar:
Konoskopija in poučevanje anizotropnih optičnih lastnosti snovi
Dina Jukić:
Effect of chirality in polar smectic liquid crystals
Magistrska dela (27)
Neda Gačnik:
Razumevanje pojma gostota pri učencih razredne stopnje
Marjanca Komar:
Predstave o sencah razsežnih svetil
Nina Košmrlj:
Površinska napetost in plavanje
Tinka Gerjevič:
Analiza znanja študentov prvih letnikov Univerze v Ljubljani Pedagoške fakultete o sodobnih fizikalnih temah
Štefanija Pavlic:
Projekt Fibonacci kot podpora uvajanju naravoslovja v vrtcih
Ajda Zubak:
Fizika med izobraževanjem na daljavo z vidika učencev
Mihaela Kosmač:
Barvni kolaž brez barvil
Maj Pirih:
Izkušnja učenca z optično prevaro
Katarina Ančimer Aljaž:
Zbirka poskusov za ugotavljanje pristopov učencev k reševanju naravoslovnih problemov
Manca Hafner:
Poučevanje fizike med epidemijo Covid-19
Anja Nadvešnik:
Polarizacija svetlobe in barve brez barvil
Jakob Marzel:
Poučevanje koncepta energije z eksperimenti
Ana Bertoncelj:
Vpliv epidemije Covid-19 na znanje in razumevanje fizike v osnovni šoli
Mojca Špende:
Učenje z raziskovanjem in barve tekočekristalnega zaslona
Primož Susman:
Vpliv lastnosti tekočine in cevi na pretakanje skozi natego
Nataša Jelen:
Učenje fizike za učence z nižjo uspešnostjo pri fiziki kot pri drugih predmetih
Neja Tkalec:
Raziskovanje in poučevanje sodobnih učnih vsebin v osnovni šoli - Kayev pojav
Zala Poljanšek:
Primerjava reševanja konceptualno podobnih nalog iz matematike in fizike
Tamara Medja:
Naravoslovni poskusi v 1. starostnem obdobju v vrtcu
Sandra Palcich:
Prepoznavanje nadarjenih učencev z raziskovalnim poukom
Vida Jurečič:
Didaktični pripomoček za poučevanje in preverjanje razumevanja koncepta energije
Anita Brolih:
Oblika vzvalovane gladine in lom svetlobe
Karin Erjavec:
Predstavitev tekočih kristalov v osnovni šoli
Tina Gregorič:
Vpliv epidemije COVID–19 na znanje in razumevanje fizike slovenskih dijakov
Urška Puc:
Težišče človeka in prevesna gugalnica
Sara Šega:
Vzmetenje koles in energijske pretvorbe pri kolesarjenju
Anja Lukšič:
Lok pri pouku fizike
Diplomska dela (18)
Marta Žebovec:
Tekočekristalni elastomeri
Kristina Gornik:
Tekoči kristali z ukrivljeno sredico
Draško Drašković:
Segrevanje snovi z mikrovalovi brez konvekcije
Maja Trček:
Vpliv nanodelcev na tekočekristalno urejanje
Lara Vereš:
Pleteni vzorci kot model anizotropnih materialov
Uroš Medar:
Poskusi na superprevodni tračnici
Andreja Dolničar:
Fizika v plesu
Katja Krnc:
Izbrani termodinamični poskusi
Maj Pirih:
Amesova soba
Marija Pirc:
Žepna knjižica in tlak v začetnem naravoslovju
Jurij Osredkar:
Histereze v vsakdanjem življenju
Zala Poljanšek:
Primerjava reševanja konceptualno podobnih nalog pri nacionalnem preverjanju znanja iz matematike in iz fizike
Maja Bertoncelj:
Igrače pri pouku fizike v osnovni šoli
Mojca Špende:
Vzvodi kot orodja v pouku fizike
Primož Susman:
Sesalna natega pri pouku fizike
Špela Mrak:
Poskusi iz optike z zbirko pripomočkov projekta Fibonacci
Nika Marolt:
Tlak in z njim povezane vsebine pri poučevanju v osnovni šoli
Sandra Palcich:
Izvajanje eksperimentov in odnos učencev do fizike
Druga dela (36)
Mojca Čepič:
Kompleksne faze v plastno urejenih tekočih kristalih
Mojca Čepič, Zdenko Medveš:
Ali je nujno za 20 odstotkov skrčiti učne načrte že v devetletki?
Mojca Čepič, Saša Ziherl, Jure Bajc, Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič:
Physics and nature - a new course for the first year students of physics education
Saša Ziherl, Katarina Susman, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Nataša Vaupotič:
A teaching unit on liquid crystals
Tegobe poučevanja naravoslovnih predmetov
Mojca Čepič:
Conference highlights liquid crystal research in teaching
Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
Mojca Čepič, Jerneja Pavlin:
Lap-tops, mobiles, iPods and liquid crystals
Mojca Čepič:
Liquid crystals in education
Ivana Štibi, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin:
Poučevanje fizike v hrvaških osnovnih in srednjih šolah med pandemijo covida-19
Mojca Čepič:
Podmornica na vzmet - kako deluje v vesolju in na zemlji
Mojca Čepič:
Identification of gifted students with underprivileged background by doing experiments
Saša Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Mojca Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje
Maja Pečar, Mojca Čepič:
Conoscopic figure : a complex consequence of a not so simple phenomenon
Mojca Čepič:
Liquid crystals in school
Mojca Čepič:
Introduction of current scientific results into education: metastudy and towards a theoretical framework
Mojca Čepič:
What is a role of liquid crystals in a liquid crystal display?
Alenka Juhant:
Tekoči dušik in obravnava lastnosti snovi v 3. razredu osnovne šole
Alenka Mehle:
Vpliv predhodnih eksperimentalnih izkušenj na razumevanje svetlobe
Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Čepič:
Promoting science by learning in nature
Saša Ziherl, Jure Bajc, Bernarda Urankar, Mojca Čepič:
Anisotropy of wood in the microwave region
Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič:
It seems easy to float, but is it really?
Jerneja Pavlin, Katarina Susman, Mojca Čepič:
Does conceptual understanding of density increase with the level of education?
Chia Yuee Lum, Lye-Hock Ong, Mojca Čepič:
Transitions of smectic A to tilted phases in thin free standing films of liquid crystal
Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič:
First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
Katarina Susman, Saša Ziherl, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič:
Concepts of density and buoyancy in eighth grade of primary school
Saša Ziherl, Jure Bajc, Mojca Čepič:
Experiments with microwaves and wood
Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak:
Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Saša Ziherl, Maja Pečar, Mojca Čepič:
Phase transitions in the frame of mechanical model
Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Mojca Čepič:
Direction dependence of the extraordinary refraction index in uniaxial nematic liquid crystals
Saša Ziherl, Jure Bajc, Mojca Čepič:
Refraction and absorption of microwaves in wood
Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Mojca Čepič:
Liquid crystals: a new topic in physics for undergraduates
Jerneja Pavlin, Mojca Čepič:
The education of pre-service primary school teachers for teaching the physics part of science in Slovenia
Sergej Faletič, Mojca Čepič:
Propagation of polarized mechanical waves in an anisotropic medium
Daniel Dziob, Urszula Górska, Tomasz Kołodziej, Mojca Čepič:
Physics competition to inspire learning and improve soft skills