Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Ana Gostinčar-Blagotinšek: Raziskovalni pouk fizikalnih vsebin naravoslovja na razredni stopnji
  2. Maja Pečar: Konoskopija in poučevanje anizotropnih optičnih lastnosti snovi
  3. Dina Jukić: Effect of chirality in polar smectic liquid crystals

Magistrska dela (27)

  1. Neda Gačnik: Razumevanje pojma gostota pri učencih razredne stopnje
  2. Marjanca Komar: Predstave o sencah razsežnih svetil
  3. Nina Košmrlj: Površinska napetost in plavanje
  4. Tinka Gerjevič: Analiza znanja študentov prvih letnikov Univerze v Ljubljani Pedagoške fakultete o sodobnih fizikalnih temah
  5. Štefanija Pavlic: Projekt Fibonacci kot podpora uvajanju naravoslovja v vrtcih
  6. Ajda Zubak: Fizika med izobraževanjem na daljavo z vidika učencev
  7. Mihaela Kosmač: Barvni kolaž brez barvil
  8. Maj Pirih: Izkušnja učenca z optično prevaro
  9. Katarina Ančimer Aljaž: Zbirka poskusov za ugotavljanje pristopov učencev k reševanju naravoslovnih problemov
  10. Manca Hafner: Poučevanje fizike med epidemijo Covid-19
  11. Anja Nadvešnik: Polarizacija svetlobe in barve brez barvil
  12. Jakob Marzel: Poučevanje koncepta energije z eksperimenti
  13. Ana Bertoncelj: Vpliv epidemije Covid-19 na znanje in razumevanje fizike v osnovni šoli
  14. Mojca Špende: Učenje z raziskovanjem in barve tekočekristalnega zaslona
  15. Primož Susman: Vpliv lastnosti tekočine in cevi na pretakanje skozi natego
  16. Nataša Jelen: Učenje fizike za učence z nižjo uspešnostjo pri fiziki kot pri drugih predmetih
  17. Neja Tkalec: Raziskovanje in poučevanje sodobnih učnih vsebin v osnovni šoli - Kayev pojav
  18. Zala Poljanšek: Primerjava reševanja konceptualno podobnih nalog iz matematike in fizike
  19. Tamara Medja: Naravoslovni poskusi v 1. starostnem obdobju v vrtcu
  20. Sandra Palcich: Prepoznavanje nadarjenih učencev z raziskovalnim poukom
  21. Vida Jurečič: Didaktični pripomoček za poučevanje in preverjanje razumevanja koncepta energije
  22. Anita Brolih: Oblika vzvalovane gladine in lom svetlobe
  23. Karin Erjavec: Predstavitev tekočih kristalov v osnovni šoli
  24. Tina Gregorič: Vpliv epidemije COVID–19 na znanje in razumevanje fizike slovenskih dijakov
  25. Urška Puc: Težišče človeka in prevesna gugalnica
  26. Sara Šega: Vzmetenje koles in energijske pretvorbe pri kolesarjenju
  27. Anja Lukšič: Lok pri pouku fizike

Diplomska dela (18)

  1. Marta Žebovec: Tekočekristalni elastomeri
  2. Kristina Gornik: Tekoči kristali z ukrivljeno sredico
  3. Draško Drašković: Segrevanje snovi z mikrovalovi brez konvekcije
  4. Maja Trček: Vpliv nanodelcev na tekočekristalno urejanje
  5. Lara Vereš: Pleteni vzorci kot model anizotropnih materialov
  6. Uroš Medar: Poskusi na superprevodni tračnici
  7. Andreja Dolničar: Fizika v plesu
  8. Katja Krnc: Izbrani termodinamični poskusi
  9. Maj Pirih: Amesova soba
  10. Marija Pirc: Žepna knjižica in tlak v začetnem naravoslovju
  11. Jurij Osredkar: Histereze v vsakdanjem življenju
  12. Zala Poljanšek: Primerjava reševanja konceptualno podobnih nalog pri nacionalnem preverjanju znanja iz matematike in iz fizike
  13. Maja Bertoncelj: Igrače pri pouku fizike v osnovni šoli
  14. Mojca Špende: Vzvodi kot orodja v pouku fizike
  15. Primož Susman: Sesalna natega pri pouku fizike
  16. Špela Mrak: Poskusi iz optike z zbirko pripomočkov projekta Fibonacci
  17. Nika Marolt: Tlak in z njim povezane vsebine pri poučevanju v osnovni šoli
  18. Sandra Palcich: Izvajanje eksperimentov in odnos učencev do fizike

Druga dela (36)

  1. Mojca Čepič: Kompleksne faze v plastno urejenih tekočih kristalih
  2. Mojca Čepič, Zdenko Medveš: Ali je nujno za 20 odstotkov skrčiti učne načrte že v devetletki?
  3. Mojca Čepič, Saša Ziherl, Jure Bajc, Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič: Physics and nature - a new course for the first year students of physics education
  4. Saša Ziherl, Katarina Susman, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Nataša Vaupotič: A teaching unit on liquid crystals
  5. Tegobe poučevanja naravoslovnih predmetov
  6. Mojca Čepič: Conference highlights liquid crystal research in teaching
  7. Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
  8. Mojca Čepič, Jerneja Pavlin: Lap-tops, mobiles, iPods and liquid crystals
  9. Mojca Čepič: Liquid crystals in education
  10. Ivana Štibi, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin: Poučevanje fizike v hrvaških osnovnih in srednjih šolah med pandemijo covida-19
  11. Mojca Čepič: Podmornica na vzmet - kako deluje v vesolju in na zemlji
  12. Mojca Čepič: Identification of gifted students with underprivileged background by doing experiments
  13. Saša Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Mojca Pečar: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje
  14. Maja Pečar, Mojca Čepič: Conoscopic figure : a complex consequence of a not so simple phenomenon
  15. Mojca Čepič: Liquid crystals in school
  16. Mojca Čepič: Introduction of current scientific results into education: metastudy and towards a theoretical framework
  17. Mojca Čepič: What is a role of liquid crystals in a liquid crystal display?
  18. Alenka Juhant: Tekoči dušik in obravnava lastnosti snovi v 3. razredu osnovne šole
  19. Alenka Mehle: Vpliv predhodnih eksperimentalnih izkušenj na razumevanje svetlobe
  20. Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
  21. Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Čepič: Promoting science by learning in nature
  22. Saša Ziherl, Jure Bajc, Bernarda Urankar, Mojca Čepič: Anisotropy of wood in the microwave region
  23. Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič: It seems easy to float, but is it really?
  24. Jerneja Pavlin, Katarina Susman, Mojca Čepič: Does conceptual understanding of density increase with the level of education?
  25. Chia Yuee Lum, Lye-Hock Ong, Mojca Čepič: Transitions of smectic A to tilted phases in thin free standing films of liquid crystal
  26. Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič: First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
  27. Katarina Susman, Saša Ziherl, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič: Concepts of density and buoyancy in eighth grade of primary school
  28. Saša Ziherl, Jure Bajc, Mojca Čepič: Experiments with microwaves and wood
  29. Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak: Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
  30. Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Saša Ziherl, Maja Pečar, Mojca Čepič: Phase transitions in the frame of mechanical model
  31. Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Mojca Čepič: Direction dependence of the extraordinary refraction index in uniaxial nematic liquid crystals
  32. Saša Ziherl, Jure Bajc, Mojca Čepič: Refraction and absorption of microwaves in wood
  33. Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Mojca Čepič: Liquid crystals: a new topic in physics for undergraduates
  34. Jerneja Pavlin, Mojca Čepič: The education of pre-service primary school teachers for teaching the physics part of science in Slovenia
  35. Sergej Faletič, Mojca Čepič: Propagation of polarized mechanical waves in an anisotropic medium
  36. Daniel Dziob, Urszula Górska, Tomasz Kołodziej, Mojca Čepič: Physics competition to inspire learning and improve soft skills