Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (29)
Mateja Podlesek:
Medkulturne vsebine pri poučevanju angleščine in francoščine v osnovni šoli
Ivana Potočnik:
Primerjava dveh učbenikov za francoščino kot tuji jezik z vidika kognitivne lingvistike
Anja Štravs:
Vpliv igre na motivacijo učencev pri pouku tujega jezika
Ivana Marušič:
Pomen povratne informacije v procesu dodiplomskega študija francistike
Špela Jerala:
Vključevanje migrantov in beguncev družbo: Primerjava med Slovenijo in Francijo
Dijana Ćorković:
The use of the mother tongue in teaching English and French
Vesna Gorenc:
Enseignement du français aux migrants adultes en France
Tina Matić:
The correlations between motivation for language learning and the perceptions of the target language culture in Slovenian students
Luka Pavlin:
L'anxiété langagière dans la classe de FLE en Slovénie
Špela Bajželj:
Vključevanje učencev, katerih materni jezik ni francoščina, v javno šolo v Franciji
Matic Gortnar:
To correct or not to correct?
Sara Hevia Murciego:
Učne strategije pri slušnem razumevanju skozi kratke filme
Tjaša Dražnik:
Optimiser l'enseignement de FLE par le comportement non verbal
Saša Kočar:
Poučevanje francoščine starejših odraslih
Katarina Krapež:
Literature in the foreign language classroom through the eyes of theatre
Špela Poljanšek:
L'emploi des stratégies d'apprentissage en classe de FLE
Yanika Agostina Potočnik Fernández:
Actividades didácticas para la clase de español y francés como lengua extranjera basadas en la obra de María Elena Walsh y Bernard Friot
Snežna Poljanšek:
Le tableau blanc interactif et son utilisation en classe de français langue étrangère en Slovénie
Mateja Trinajstić:
Prednosti uporabe ustvarjalnega pisanja pri pouku angleščine in francoščine kot tujih jezikov
Katarina Jarc:
Les registres en classe de langue
Aicha Boughazi:
Uporaba filma pri pouku angleščine in francoščine – zakaj in kako?
Klara Šušteršič Jerićević:
Primerjava stališč učiteljev slovenščine in francoščine na osnovnih in srednjih šolah glede poučevanja in rabe učnih strategij pri jezikovnem pouku
Maja Zajec:
Avtentičnost in multimodalnost dialoških besedil v učbenikih za začetno učenje tujega jezika
Anja Dernič:
Poučevanje španščine in francoščine kot tujih jezikov: pragmatične in medkulturne vsebine v avdiovizualnih oglasih
Sanja Sabolović:
Le jeu de rôle en classe de langue étrangère
Nataša-Patricia Brand:
Problematika podajanja religijskih vsebin v francoskem javnem šolstvu
Urša Černilogar:
Razvoj medkulturne kompetence in elementi ideološkosti pri poučevanju slovenščine in francoščine kot tujih jezikov
Karmen Mella:
Jezikovna analiza izbranih poljskih in francoskih besedil na spletu
Urh Ferlež:
Učna ura Jeana Vodaina: Obravnava izseljenskega umetnika preko medpredmetnega povezovanja v gimnaziji
BSc theses (5)
Lavinia Hočevar:
Medpredmetno poučevanje geografije in francoskega jezika
Katarina Kodelja:
Les expressiones figées culinaries en français et leur traduction en slovène
Jerneja Mihelčič:
Projektno učno delo pri pouku francoščine
Anja Primožič:
Notranja diferenciacija in individualizacija pri pouku francoščine v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Petra Oblak:
Didaktične igre pri poučevanju francoskega jezika