Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (29)
Mateja Podlesek:
Medkulturne vsebine pri poučevanju angleščine in francoščine v osnovni šoli
Ivana Potočnik:
Primerjava dveh učbenikov za francoščino kot tuji jezik z vidika kognitivne lingvistike
Anja Štravs:
Vpliv igre na motivacijo učencev pri pouku tujega jezika
Ivana Marušič:
Pomen povratne informacije v procesu dodiplomskega študija francistike
Špela Jerala:
Vključevanje migrantov in beguncev družbo: Primerjava med Slovenijo in Francijo
Dijana Ćorković:
The use of the mother tongue in teaching English and French
Vesna Gorenc:
Enseignement du français aux migrants adultes en France
Tina Matić:
The correlations between motivation for language learning and the perceptions of the target language culture in Slovenian students
Luka Pavlin:
L'anxiété langagière dans la classe de FLE en Slovénie
Špela Bajželj:
Vključevanje učencev, katerih materni jezik ni francoščina, v javno šolo v Franciji
Matic Gortnar:
To correct or not to correct?
Sara Hevia Murciego:
Učne strategije pri slušnem razumevanju skozi kratke filme
Tjaša Dražnik:
Optimiser l'enseignement de FLE par le comportement non verbal
Saša Kočar:
Poučevanje francoščine starejših odraslih
Katarina Krapež:
Literature in the foreign language classroom through the eyes of theatre
Špela Poljanšek:
L'emploi des stratégies d'apprentissage en classe de FLE
Yanika Agostina Potočnik Fernández:
Actividades didácticas para la clase de español y francés como lengua extranjera basadas en la obra de María Elena Walsh y Bernard Friot
Snežna Poljanšek:
Le tableau blanc interactif et son utilisation en classe de français langue étrangère en Slovénie
Mateja Trinajstić:
Prednosti uporabe ustvarjalnega pisanja pri pouku angleščine in francoščine kot tujih jezikov
Katarina Jarc:
Les registres en classe de langue
Aicha Boughazi:
Uporaba filma pri pouku angleščine in francoščine – zakaj in kako?
Klara Šušteršič Jerićević:
Primerjava stališč učiteljev slovenščine in francoščine na osnovnih in srednjih šolah glede poučevanja in rabe učnih strategij pri jezikovnem pouku
Maja Zajec:
Avtentičnost in multimodalnost dialoških besedil v učbenikih za začetno učenje tujega jezika
Anja Dernič:
Poučevanje španščine in francoščine kot tujih jezikov: pragmatične in medkulturne vsebine v avdiovizualnih oglasih
Sanja Sabolović:
Le jeu de rôle en classe de langue étrangère
Nataša-Patricia Brand:
Problematika podajanja religijskih vsebin v francoskem javnem šolstvu
Urša Černilogar:
Razvoj medkulturne kompetence in elementi ideološkosti pri poučevanju slovenščine in francoščine kot tujih jezikov
Karmen Mella:
Jezikovna analiza izbranih poljskih in francoskih besedil na spletu
Urh Ferlež:
Učna ura Jeana Vodaina: Obravnava izseljenskega umetnika preko medpredmetnega povezovanja v gimnaziji
Diplomska dela (5)
Lavinia Hočevar:
Medpredmetno poučevanje geografije in francoskega jezika
Katarina Kodelja:
Les expressiones figées culinaries en français et leur traduction en slovène
Jerneja Mihelčič:
Projektno učno delo pri pouku francoščine
Anja Primožič:
Notranja diferenciacija in individualizacija pri pouku francoščine v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Petra Oblak:
Didaktične igre pri poučevanju francoskega jezika