Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (41)
Hana Munih:
Terorizem pri predmetu zgodovina v 4. letniku splošne gimnazije
Uršula Dačić:
Geografsko-zgodovinska učna pot po Kranju za osnovno šolo
Sara Furlan:
Vpliv videoigric z zgodovinsko tematiko na učenje in znanje zgodovine pri srednješolcih
Špela Pavliha:
Poučevanje vsebin EU v osnovni šoli
Meliha Tuhčić:
Ženski spol v gimnazijskih učbenikih pri predmetih zgodovina in sociologija
Nastja Kerneža:
Filmi in romani o španski državljanski vojni pri pouku zgodovine in španščine
Karin Gradišnik:
Obravnava občutljivih tem pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Blaž Jerman:
Geografsko-zgodovinska učna pot v Šmartnem pri Litiji
Petra Stopar:
Vloga lokalne zgodovine na primeru Kamnika v osnovni šoli
Eva Ševerkar:
Strokovna ekskurzija po Normandiji za gimnazijce
Mateja Zupančič:
Zgodovinske vsebine v učbenikih za predmet domovinska in državljanska kultura ter etika
Marcela Petrevčič:
Po Prešernovi poti pri slovenščini in zgodovini v osnovni šoli
Ivana Saratlija:
Medpredmetno povezovanje pri pouku zgodovine in domovinske in državljanske kulture in etike na primeru religije
Timotej Trček:
Geografsko-zgodovinska učna pot v Žireh
Martina Sirk:
Uporaba zemljevidov pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli
Maja Klinar:
Gimnazijski pouk književnosti in zgodovine z vidika medpredmetnega povezovanja
Lara Lipar:
Učenci z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Ana Košnjek:
Gimnazijska medpredmetna ekskurzija iz zgodovine in geografije v Alpske pokrajine Slovenije
Jošt Ješelnik:
Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji na primeru velikih geografskih odkritij
Angelika Koncut:
Tematika zamejstva pri geografiji in zgodovini v osnovni šoli
Katarina Rudolf Kavčič:
Izkustveno učenje - spoznavanje lokalne zgodovine črnovrškega območja v osnovni šoli
Luka Ruter:
Geografsko - zgodovinska učna pot po Kraškem robu
Petra Medved:
Multiperspektivizem pri pouku zgodovine kot dejavnik interkulturne vzgoje
Tina Godina:
Reforme Marije Terezije in Jožefa II. v gimnazijskih učnih načrtih in učbenikih po letu 1991
Vanja Košmerl:
Zgodovinske vsebine pri predmetu družboslovje v srednjem poklicnem izobraževanju
Blaž Lampret:
Možnosti in priložnosti pouka na daljavo pri geografiji in zgodovini v osnovni šoli
Matic Ninin:
Pomen soške fronte pri zgodovini v osnovnih in srednjih šolah v Posočju
Neža Dovžan:
Uporaba igranega filma pri pouku zgodovine
Rok Štrubelj:
Vključenost podnebnih sprememb v pouk geografije in zgodovine v gimnaziji
Rahela Butala:
Odkrivajmo zgodovino Črnomlja
Urša Krajnc:
Pouk zgodovine in angleščine na mednarodni šoli v Baslu na primeru geografskih odkritij
Anita Dacinger:
Regionalna geografija in zgodovina izbranega kraja pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli na primeru Makol
Patricija Ostrožnik:
Vzgojni cilji pri pouku geografije in zgodovine v splošni gimnaziji
Jakob Marn:
Namizne igre z zgodovinsko vsebino pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Aleša Premrl:
Pouk zgodovine v osnovni šoli z nižjim izobrazbenim standardom
Janja Zupan:
Dekameron pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Karin Kovaček:
Jurčičeva domačija: pouk zgodovine in slovenščine v muzeju na prostem
Nuša Frančič:
Učitelji zgodovine o doseganju učnih ciljev razvoja nacionalne in državljanske identitete pri učencih osnovne šole
Katja Rozman:
Vključevanje različnih taksonomij učnih ciljev v pouk geografije in zgodovine v osnovni šoli
Anja Ravnikar:
Možnosti povezovanja pouka zgodovine v osnovni šoli z domoznansko zbirko Knjižnice Domžale
David Tomažin:
Izoblikovanje pozitivnega odnosa učencev do (neposredne) zgodovine in preteklosti v okviru pouka zgodovine v osnovni šoli
BSc theses (17)
Darinka Vrbanac:
Življenje ob Kolpi - geografska in zgodovinska učilnica v naravi
Kika Petrović:
Geografsko-zgodovinska učna pot po Ljubljani
Jerca Bogataj:
Geografske in zgodovinske vsebine v izobraževalnih programih Triglavskega narodnega parka
Rok Omahen:
Uporaba didaktičnih iger pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli
Aleš Bobek:
Geografsko - zgodovinska ekskurzija v Italijo
Blanka Marinko:
Vključevanje zgodovine v regionalno geografijo sveta
Maja Rabič:
Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji na primeru Severne Amerike
Rok Vengar:
Šola v naravi v Javorniškem Rovtu iz zgodovine in geografije
Patricia Konrad:
Pouk zgodovine v formalnem in neformalnem izobraževanju odraslih
Polona Krkoč:
Oblast in pouk zgodovine v osnovnih šolah in gimnazijah
Nina Suša:
Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Janja Križaj:
Uporaba učne metode razgovora pri pouku zgodovine
Darja Lavrič:
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri predmetu zgodovina na maturi
Ana Gvardjančič:
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku zgodovine
Petra Gale:
Reformacija in protireformacija v učbenikih za zgodovino v osnovni šoli
Ines Sliško:
Učiteljeva učna priprava za pouk zgodovine
Darja Plečnik:
Delo z učenci z avtističnimi motnjami pri pouku zgodovine v redni osnovni šoli