Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (41)
Hana Munih:
Terorizem pri predmetu zgodovina v 4. letniku splošne gimnazije
Uršula Dačić:
Geografsko-zgodovinska učna pot po Kranju za osnovno šolo
Sara Furlan:
Vpliv videoigric z zgodovinsko tematiko na učenje in znanje zgodovine pri srednješolcih
Špela Pavliha:
Poučevanje vsebin EU v osnovni šoli
Meliha Tuhčić:
Ženski spol v gimnazijskih učbenikih pri predmetih zgodovina in sociologija
Nastja Kerneža:
Filmi in romani o španski državljanski vojni pri pouku zgodovine in španščine
Karin Gradišnik:
Obravnava občutljivih tem pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Blaž Jerman:
Geografsko-zgodovinska učna pot v Šmartnem pri Litiji
Petra Stopar:
Vloga lokalne zgodovine na primeru Kamnika v osnovni šoli
Eva Ševerkar:
Strokovna ekskurzija po Normandiji za gimnazijce
Mateja Zupančič:
Zgodovinske vsebine v učbenikih za predmet domovinska in državljanska kultura ter etika
Marcela Petrevčič:
Po Prešernovi poti pri slovenščini in zgodovini v osnovni šoli
Ivana Saratlija:
Medpredmetno povezovanje pri pouku zgodovine in domovinske in državljanske kulture in etike na primeru religije
Timotej Trček:
Geografsko-zgodovinska učna pot v Žireh
Martina Sirk:
Uporaba zemljevidov pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli
Maja Klinar:
Gimnazijski pouk književnosti in zgodovine z vidika medpredmetnega povezovanja
Lara Lipar:
Učenci z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Ana Košnjek:
Gimnazijska medpredmetna ekskurzija iz zgodovine in geografije v Alpske pokrajine Slovenije
Jošt Ješelnik:
Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji na primeru velikih geografskih odkritij
Angelika Koncut:
Tematika zamejstva pri geografiji in zgodovini v osnovni šoli
Katarina Rudolf Kavčič:
Izkustveno učenje - spoznavanje lokalne zgodovine črnovrškega območja v osnovni šoli
Luka Ruter:
Geografsko - zgodovinska učna pot po Kraškem robu
Petra Medved:
Multiperspektivizem pri pouku zgodovine kot dejavnik interkulturne vzgoje
Tina Godina:
Reforme Marije Terezije in Jožefa II. v gimnazijskih učnih načrtih in učbenikih po letu 1991
Vanja Košmerl:
Zgodovinske vsebine pri predmetu družboslovje v srednjem poklicnem izobraževanju
Blaž Lampret:
Možnosti in priložnosti pouka na daljavo pri geografiji in zgodovini v osnovni šoli
Matic Ninin:
Pomen soške fronte pri zgodovini v osnovnih in srednjih šolah v Posočju
Neža Dovžan:
Uporaba igranega filma pri pouku zgodovine
Rok Štrubelj:
Vključenost podnebnih sprememb v pouk geografije in zgodovine v gimnaziji
Rahela Butala:
Odkrivajmo zgodovino Črnomlja
Urša Krajnc:
Pouk zgodovine in angleščine na mednarodni šoli v Baslu na primeru geografskih odkritij
Anita Dacinger:
Regionalna geografija in zgodovina izbranega kraja pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli na primeru Makol
Patricija Ostrožnik:
Vzgojni cilji pri pouku geografije in zgodovine v splošni gimnaziji
Jakob Marn:
Namizne igre z zgodovinsko vsebino pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Aleša Premrl:
Pouk zgodovine v osnovni šoli z nižjim izobrazbenim standardom
Janja Zupan:
Dekameron pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Karin Kovaček:
Jurčičeva domačija: pouk zgodovine in slovenščine v muzeju na prostem
Nuša Frančič:
Učitelji zgodovine o doseganju učnih ciljev razvoja nacionalne in državljanske identitete pri učencih osnovne šole
Katja Rozman:
Vključevanje različnih taksonomij učnih ciljev v pouk geografije in zgodovine v osnovni šoli
Anja Ravnikar:
Možnosti povezovanja pouka zgodovine v osnovni šoli z domoznansko zbirko Knjižnice Domžale
David Tomažin:
Izoblikovanje pozitivnega odnosa učencev do (neposredne) zgodovine in preteklosti v okviru pouka zgodovine v osnovni šoli
Diplomska dela (17)
Darinka Vrbanac:
Življenje ob Kolpi - geografska in zgodovinska učilnica v naravi
Kika Petrović:
Geografsko-zgodovinska učna pot po Ljubljani
Jerca Bogataj:
Geografske in zgodovinske vsebine v izobraževalnih programih Triglavskega narodnega parka
Rok Omahen:
Uporaba didaktičnih iger pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli
Aleš Bobek:
Geografsko - zgodovinska ekskurzija v Italijo
Blanka Marinko:
Vključevanje zgodovine v regionalno geografijo sveta
Maja Rabič:
Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji na primeru Severne Amerike
Rok Vengar:
Šola v naravi v Javorniškem Rovtu iz zgodovine in geografije
Patricia Konrad:
Pouk zgodovine v formalnem in neformalnem izobraževanju odraslih
Polona Krkoč:
Oblast in pouk zgodovine v osnovnih šolah in gimnazijah
Nina Suša:
Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Janja Križaj:
Uporaba učne metode razgovora pri pouku zgodovine
Darja Lavrič:
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri predmetu zgodovina na maturi
Ana Gvardjančič:
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku zgodovine
Petra Gale:
Reformacija in protireformacija v učbenikih za zgodovino v osnovni šoli
Ines Sliško:
Učiteljeva učna priprava za pouk zgodovine
Darja Plečnik:
Delo z učenci z avtističnimi motnjami pri pouku zgodovine v redni osnovni šoli