izpis_h1_title_alt

Gimnazijski pouk književnosti in zgodovine z vidika medpredmetnega povezovanja : magistrsko delo
ID Klinar, Maja (Author), ID Trškan, Danijela (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Žbogar, Alenka (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (3,50 MB)
MD5: 2F7D73498BF9942C22EB03ECFF3159CA

Abstract
Magistrsko delo analizira medpredmetno povezovanje med zgodovino in književnostjo v gimnazijskem izobraževalnem programu. V teoretičnem delu naloge sta predstavljena posodobljena učna načrta za zgodovino (2008) in slovenščino (književnost) (2008). Nekaj besed pa je namenjenih medpredmetnemu povezovanju, kdaj in zakaj ga uporabljamo, kako ga uporabljamo pri pouku zgodovine in kako pri pouku književnosti ter na kakšen način lahko medpredmetno povezovanje prispeva k vseživljenjskemu učenju. Predstavljeno je zgodovinsko in literarno ozadje obdobja med 1900 in 1918 (čas moderne in prve svetovne vojne), ki sem ga podrobneje raziskala na podlagi medpredmetnih povezovanj v obeh učnih načrtih in v potrjenih učbenikih za književnost in zgodovino. Praktični del tvorita dve analizi: (1) analiza posodobljenih učnih načrtov za književnost in zgodovino, in to z vidika slovenske moderne in prve svetovne vojne in, (2) analiza potrjenih gimnazijskih učbenikov za književnost in zgodovino. Dodani sta še dve učni pripravi za medpredmetno naravnani gimnazijski učni uri; pri prvi je nosilni predmet slovenščina, pri drugi pa zgodovina z refleksijo o izvedbi obeh učnih ur na I. gimnaziji Celje.

Language:Slovenian
Keywords:literatura in zgodovina, gimnazijski pouk, pouk književnosti, pouk zgodovine, učni načrti, učbeniki, didaktika, medpredmetno povezovanje, bolonjski magisterij
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FF - Faculty of Arts
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Klinar]
Year:2017
Number of pages:146 str.
PID:20.500.12556/RUL-100300 This link opens in a new window
UDC:37.091.3
COBISS.SI-ID:64567906 This link opens in a new window
Publication date in RUL:21.03.2018
Views:1973
Downloads:554
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Abstract:
Master's thesis analyzes the interdisciplinary connection between history and literature in high school educational program. In the theoretical part of the thesis presents the updated learning plan for history (2008) and Slovenian (Literature) (2008). A few words are intended curriculum integration, when and why it is used, how it is used in history lessons and how the teaching of literature and how can interdisciplinary cooperation contribute to lifelong learning. It presented the historical and literary context of the period between 1900 and 1918 (time modern and the First World War), which I explore in greater depth on the basis of transversal alliances in both curricula and textbooks approved for literature and history. The practical part consists of two analysis: (1) analysis of updated curricula for literature and history, and this aspect of Slovenian modern and the First World War and, (2) analysis of confirmed secondary school textbooks, literature and history. They added two more educational preparation for interdisciplinary oriented grammar lesson; the first carrier is subject to Slovenian and the other history.


Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back