Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (10)

  1. Igor Ivašković: Hrvaški jezik za poslovne in ekonomske vede: analiza potreb in predlogi za pripravo izobraževalnega programa
  2. Eva Logar: Vpliv psiholoških osebnostnih značilnosti na preference do nagrajevanja
  3. Sara Stanko: Zgodovinski pregled finančnih piramidnih sistemov in njihovega preprečevanja
  4. Naja Aldžić Matiš: Vpliv stresa na absentizem in angažiranost pri delu
  5. Divna Brkić Hendrickx: Osebne blagovne znamke športnikov v slovenskih medijih
  6. Pija Strniša: Sociometrična preizkušnja kot trenerjevo orodje za ugotavljanje skupinske dinamike in kohezivnosti športne ekipe
  7. Peter Brezovec: Uporaba memov v digitalnem trženju kot strategija vrednostne inovacije
  8. Amadej Jankovič: Osebnost, angažiranost pri delu in študijski uspeh na področjih poslovno ekonomskih in tehničnih ved
  9. Žan Bernot: Motivacijski dejavniki prostovoljstva v športu
  10. Neja Godec: Analiza zaznavanja potreb po nujnih in luksuznih dobrinah ter načina njihovega zadovoljevanja pri generacijah X in Z

Diplomska dela (25)

  1. Igor Ivašković: Ravnanje v košarkarskem klubu
  2. Lovro Šošo: Primerjalna analiza pristopov ocenjevanja učinkovitosti javno-zasebnih partnerstev
  3. Slobodanka Mrđenović: Percepcija interne komunikacije v podjetju S. Oliver
  4. Tina Sirk: Odnosi med zaposlenimi in reševanje konfliktov v izbrani občini
  5. Matic Kodrič: Analiza obiskanosti tekem prve lige Telekom Slovenije
  6. Rok Rebernik: Analiza smotrnosti zagona in obratovanja Smučarskega centra Bela
  7. Marko Sajovic: Komunikacija in konflikti v izbranem podjetju
  8. Janez Keber: Analiza slovenskega zavarovalniškega trga
  9. Janko Urbanc: Management neprofitne organizacije na primeru Zavoda eMCe plac
  10. Igor Adamič: Strateška analiza podjetja LACARA PLUS d.o.o.
  11. Rok Mišvelj: Strateška analiza podjetja MPG
  12. Aleš Virant: Analiza poslovanja podjetja Telekom Slovenije
  13. Boni Pirc: Strategija trženja tematskih magnetnih tabel
  14. Matej Vidergar: Ekonomski učinki organizacije mednarodnih športnih prvenstev
  15. Gordana Jug: Znanje in motivacija kot dejavnika pospeševanja prodaje
  16. Urška Kodelja: Analiza percepcije ravnanja z ljudmi pri delu v Občini Kanal ob Soči
  17. Dženisa Ćehić: Strategija vstopa na tuji trg
  18. Blaž Jakopič: Poslovni načrt podjetja Freezy & Light d.o.o.
  19. Erika Ruparčič: Razvoj strategije za podjetje Kino gledališče Bežigrad
  20. Denis Štingl: Trženje v angleški nogometni Premier ligi
  21. Edvin Sulejmani: Analiza fluktuacije v nogometnem klubu
  22. Aljaž Omejec: Analiza organizacijske strukture v košarkarskem klubu Ivančna Gorica
  23. Matic Krivec: Implikacija lastništva zaposlenih
  24. Neja Erjavec: Organizacijski vidiki managementa identitet v Hidrii
  25. Melita Pavlič: Pomen poslovnega bontona v mednarodnem poslovanju

Druga dela (26)

  1. Igor Ivašković: Strateške dileme in alternativne usmeritve neprofitnih športnih klubov
  2. Igor Ivašković: Samoocene znanja in percepcije koristnosti tujih jezikov pri študentih in diplomantih na področju poslovnih in ekonomskih ved
  3. Igor Ivašković: Percepcija politike "novog kursa" u tršćanskih Slovenaca
  4. Igor Ivašković: Kako hierarhije deležnikov oblikujejo strateške cilje in strategije športnih klubov?
  5. Igor Ivašković: Trijalistička reforma Austro-Ugarske u časopisima slovenskih liberala iz Trsta i Gorice
  6. Igor Ivašković: Odnos do tujih jezikov pri študentih poslovnih in ekonomskih ved
  7. Igor Ivašković: Motivi Jugoslavensko-Bugarskog povezivanja potkraj 2. svjetskog rata i u poraću
  8. Igor Ivašković: Who are the decision-makers in non-profit sport clubs from transition countries?
  9. Igor Ivašković: The problem of defining "performance" in non-profit sport organizations
  10. Igor Ivašković: Položaj slovanskih jezikov na slovenskem poslovno-ekonomskem področju
  11. Igor Ivašković: The strategic determinants of the sport club performance
  12. Igor Ivašković: Personnel and human resource management specifics of basketball clubs
  13. Igor Ivašković: Učenje tujih jezikov na področju poslovnih in ekonomskih ved
  14. Igor Ivašković: Geopolitički zaokret liberalnih slovenskih krugova u Primorskoj pred Prvi svjetski rat
  15. Igor Ivašković: The implications of the "New Course" strategy
  16. Igor Ivašković: Razlikovanje jezika u hrvatskom jezikoslovlju u svjetlu de Saussureove strukturalističke teorije
  17. Igor Ivašković: The performance factors of non-profit basketball clubs
  18. Igor Ivašković: Pravna narava države in kraljestva/Kraljevine SHS v konfliktu jugoslovanskih ideologij
  19. Igor Ivašković: Dileme spremljanja učinkovanja načrtovanega učenja na organizacijsko uspešnost
  20. Igor Ivašković: Zaupanje kot faktor kohezije športnega tima
  21. Igor Ivašković: Polemike o statusu države i Kraljevine SHS
  22. Igor Ivašković: Hrvatski kao strani jezik na području poslovanja i ekonomije u Sloveniji
  23. Igor Ivašković: Pogledi na pojavu purizma u hrvatskom kontekstu
  24. Igor Ivašković: How Littoral Slovenians viewed the idea of a South Slavic unit in the Habsburg Monarchy
  25. Igor Ivašković: From bitter enemies to political partners
  26. Igor Ivašković: Konvergencija političkih strategija slovenskih katoličkih narodnjaka i liberala u Prvom svjetskom ratu