izpis_h1_title_alt

Analiza zaznavanja potreb po nujnih in luksuznih dobrinah ter načina njihovega zadovoljevanja pri generacijah X in Z : magistrsko delo
ID Godec, Neja (Avtor), ID Ivašković, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/godec5352-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:potrošništvo, trženje, vedenje potrošnikov, blagovne znamke, luksus, zadovoljstvo, medgeneracijske razlike, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:N. Godec
Leto izida:2024
Št. strani:IV, 111, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-158335 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:188179459 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.06.2024
Število ogledov:42
Število prenosov:8
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of the perception of the needs for the necessity and luxury goods and the way generations X and Z satisfy them
Ključne besede:consumerism, marketing, consumer behaviour, brands, luksusluxury, satisfaction, generation gap, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj