izpis_h1_title_alt

Dileme spremljanja učinkovanja načrtovanega učenja na organizacijsko uspešnost
ID Ivašković, Igor (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (206,12 KB)
MD5: D4DC73848D0F5BCF7B660949D6D7ED0E

Izvleček
Prispevek proučuje problematiko spremljanja rezultatov učenja v organizacijskem kontekstu in poskuša ponuditi odgovor na vprašanje, zakaj in kako na organizacijski ravni spremljamo učinkovanje načrtovanega učenja na uspešnost. S pomočjo pregleda literature na področju poslovnih ved avtor sistematizira razprave in ugotavlja, da pri tem zaradi kompleksnosti in zahteve po uporabi različnih metodoloških prijemov še vedno obstaja veliko nesoglasij. Kljub temu meni, da je spremljanje nujno, saj je prvi pogoj za identifikacijo pomembnih točk dela, pojasnjuje pričakovanja vodstva do zaposlenih in spodbuja njihovo kreativnost. V sklepu avtor poudarja, da je pri spremljanju treba poznati kontekst organizacije, proces načrtovanega učenja in njegove rezultate pa je treba spremljati večdimenzionalno ter na več ravneh. Pri tem je nujno ohraniti enostavnost izvedbe spremljanja in razumljivost ugotovitev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:organizacija, prenos znanja, uspešnost poslovanja, organization, knowledge transfer, business efficiency
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 53-68
Številčenje:Letn. 26, št. 3
PID:20.500.12556/RUL-121779 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374
ISSN pri članku:1318-5160
DOI:10.4312/as.26.3.53-68  Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:34179075 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.10.2020
Število ogledov:964
Število prenosov:277
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Andragoška spoznanja
Skrajšan naslov:AS. Andrag. spozn.
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete, Gospodarski vestnik, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Znanstvena založba Filozofske fakultete, Založba Univerze v Ljubljani
ISSN:1318-5160
COBISS.SI-ID:45586176 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:28.10.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The dilemmas of monitoring the effects learning has on organisational performance
Izvleček:
The article examines the issues of monitoring the effects of learning in an organisational context and attempts to answer the following question: “Why and how can we monitor the effects learning has on organisational performance?” The author provides a review of the relevant literature from the field of business management and finds many discrepancies that are due to the complexity and the use of various methodological approaches. Nevertheless, the author establishes that monitoring is necessary because it makes it possible to identify certain key points in the working process, clarifies the expectations management has of the employees and encourages their creativity. At the same time, the article emphasizes that the monitoring process requires knowledge of the organisational context, and the learning process and its effects need to be studied on a multidimensional and multi-level basis, while the monitoring process itself should be simple to implement and the findings easy to understand.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj