izpis_h1_title_alt

Strategija vstopa na tuji trg : primer Sports Direct na Htvaškem
ID Ćehić, Dženisa (Avtor), ID Ivašković, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/cehic660.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Hrvaška, trgovinsko podjetje, Sports Direct, zunanja trgovina, trg, strategija, okolje, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Ćehić]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 28 str.
PID:20.500.12556/RUL-98795 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:23966694 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:1879
Število prenosov:201
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The strategy of entering on foreign market: the case of Sportsdirect in Croatia
Ključne besede:Slovenia, Croatia, commercial enterprise, Sports Direct, foreign trade, market, strategy, environment, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj