izpis_h1_title_alt

Učenje tujih jezikov na področju poslovnih in ekonomskih ved : analiza preferenc študentov Ekonomske fakultete v Ljubljani
ID Ivašković, Igor (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (430,03 KB)
MD5: D01CD21968810B9E6F9B60CDBB8DE5C0
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://revije.ff.uni-lj.si/AndragoskaSpoznanja/article/view/10520 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku analiziramo, kako študenti ekonomskih in poslovnih študijskih programov zaznavajo potencialno korist učenja tujih jezikov, kakšna je njihova nagnjenost k učenju tujih jezikov in kakšne so njihove izkušnje, dobre in slabe, pri učenju jezikov. Rezultati, pridobljeni med januarjem in aprilom 2021 v spletni anketi na vzorcu 272 študentov ekonomskih in poslovnih ved Ekonomske fakultete v Ljubljani, kažejo, da ta populacija pogosto zaznava potrebo po znanju tujega jezika. Delovno aktivni, med njimi še posebej zaposleni na delovnih mestih, kjer je potrebna vsaj visokošolska izobrazba, to potrebo zaznavajo bolj od delovno neaktivnih ali zaposlenih na delovnih mestih, kjer ni zahtevana visokošolska izobrazba. Prav tako zaznavanje potrebe po znanju tujega jezika narašča s stopnjo študija. Proučevana populacija učenje jezika v največjem delu vidi kot sredstvo, ki enakomerno prispeva k razvoju osebnosti in večji zaposljivosti, obenem tudi v največjem delu meni, da je študijski program treba sestaviti tako, da bo enakomerno vključeval tako individualne kot skupinske oblike dela.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tuji jeziki, poslovni jezik, poučevanje, ekonomske in poslovne vede, Slovenija, visokošolsko izobraževanje
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:V tisku
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2022
Št. strani:18 str.
PID:20.500.12556/RUL-136388 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378
ISSN pri članku:1318-5160
DOI:10.4312/as/10520 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:105761795 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.04.2022
Število ogledov:739
Število prenosov:146
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Andragoška spoznanja
Skrajšan naslov:AS. Andrag. spozn.
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete, Gospodarski vestnik, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Znanstvena založba Filozofske fakultete, Založba Univerze v Ljubljani
ISSN:1318-5160
COBISS.SI-ID:45586176 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:22.04.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Learning foreign languages in the fields of business and economics : an analysis of preferences among students at the School of Economics and Business Ljubljana
Izvleček:
The paper analyses how students in the fields of business and economics perceive the potential benefits of learning foreign languages, their attitudes towards learning foreign languages, and the nature of their experiences with foreign language learning. The results obtained between January and April 2021 using an online survey with a sample of 272 students from the School of Economics and Business Ljubljana show that the surveyed population often needs to know how to communicate in a foreign language. Employees, especially those in positions where higher education is required, are more aware of this need than those who are either unemployed or those in jobs that do not require a higher level of education. Likewise, the perception of the need for foreign language skills increases with the level of study. The participants perceive language learning as a means that equally contributes to personality development and greater employability, but also believe that the curriculum should be designed in a way that will evenly include both individual and group forms of learning.

Ključne besede:foreign languages, business language, teaching, economics and business, Slovenia, higher education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj