izpis_h1_title_alt

Uporaba memov v digitalnem trženju kot strategija vrednostne inovacije : magistrsko delo
ID Brezovec, Peter (Avtor), ID Ivašković, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/brezovec4785-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, personalizacija, medgeneracijske razlike, informacijska tehnologija, strategija, vrednost
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Brezovec]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 74, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-143143 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:128696067 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.01.2023
Število ogledov:907
Število prenosov:44
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of memos in digital marketing as value innovation strategy
Ključne besede:marketing, electronic marketing, personalization, generation gap, information technology, strategy, value

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj