Podrobno

Repositioning of the Cedevita Olimpija basketball club through sustainability projects : master's thesis
ID Gaberšek, Samo (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Vida, Irena (Član komisije za zagovor), ID Ivašković, Igor (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,77 MB)
MD5: 1EB9332FFDBB674BC112F27002C803B3

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:ports management, brands, positioning, marketing strategy, sustainable development, projects, financing, digitalization
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:S. Gaberšek
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (90, 32 str.))
PID:20.500.12556/RUL-167230 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:221038851 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2025
Število ogledov:493
Število prenosov:282
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Repozicioniranje znamke Cedevita Olimpija preko trajnostnih projektov
Ključne besede:športni management, blagovne znamke, pozicioniranje proizvoda, strategija trženja, trajnostni razvoj, projekti, financiranje, digitalizacija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj