izpis_h1_title_alt

Strategija trženja tematskih magnetnih tabel : diplomsko delo
ID Pirc, Boni (Avtor), ID Ivašković, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/pirc14879.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, pozicioniranje proizvoda, segmentacija, tržna analiza, tržne raziskave, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Pirc]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 39, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-96186 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23608806 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:1241
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing strategy for magnetic tables
Ključne besede:marketing, marketing strategy, business communication, positioning, segmentation, market analysis, market research, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj