Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Katja Stamboldžioski:
Transformacija produkcije, teksta in občinstev dokumentarnih filmov na slovenski javni televiziji od 1958 do 2011
MSc theses (17)
Žiga Oset:
Elementi banalnega nacionalizma v medijskem diskurzu o slovenskem športu
Ula Weisseisen:
Popularizacija pretočnih video vsebin na spletu: Primerjava Netflix in Amazon Prime z vidika rabe in motivacij uporabnikov
Sibila Mesarič:
Mladinska distopijska literatura kot družbena kritika
Luka Kušar:
Družbeni, ekonomski in tehnološki kontekst razvoja resničnostne televizije
Ksenija Sedej:
Reprezentacija heteroseksualnosti (in samskosti) v zmenkarskih resničnostnih šovih
Urška Ameršek:
Reprezentacija žensk v preobrazbenih resničnostnih šovih
Nika Todorovski:
Umeščanje izdelkov v kuharskih resničnostnih šovih
Kaja Vrhovec Andrič:
Dokumentarni film in družbeni aktivizem
Mateja Laknar:
Potovanje 2.0
Vitan Hodnik:
Medijska podoba športnikov kot nacionalnih herojev
Špela Bizjak:
Strateško komuniciranje na primeru pridobivanja zemeljskega plina v Petišovcih
Alja Polajžer:
Spremenjene prakse gledanja televizijskih serij: primer verižnega gledanja
Nina Huš:
Timsko delo kot oblika nadzora – timsko delo v podjetjih in resničnostnih šovih
Maja Anzeljc:
Vloga razreda in spola pri recepciji televizijskega humorja
Katarina Šašić:
Negativne reakcije na resničnostno televizijo v Srbiji
Klara Podergajs:
Žanrska analiza slovenskih pogovorno-varietejskih oddaj na RTV Slovenija od 1980 do danes
Amanda Buhinjak:
'Ogled v ozadju' na pretočnih kanalih: večopravilnost, generacije in privatizirana mobilnost
BSc theses (101)
Dejan Jontes:
Lažna dihotomija? Britanske kulturne študije in politična ekonomija
Ines Bremec:
Smrt zvezdnika kot medijski dogodek
Katja Šinkovec:
Participatorna kultura na YouTubu: študija primera
Polona Koštomaj:
Mediji in seksualni škandali
Ana Strnad:
Spletna televizija kot del časopisnih hiš
Peter Jenko:
Pandemski marketing - interesne skupine in ustvarjanje moralne panike
Nataša Gjura:
Medijski dogodek kot ključno orodje odnosov z javnostmi
Nika Kramžar:
Nova gripa v medijih
Mirijam Vidlinovič:
Postopek izbire predsedniških kandidatov v Sloveniji
Mira Stropnik:
Spol v popularni kulturi
Anja Kolarič:
Resničnostna TV in zadovoljevanje potreb občinstva
Ana Grobelnik:
Resničnostni šov Kmetija
Tjaša Dugulin:
Izvoz formatov resničnostne televizije
Ksenija Grabnar:
Poplave kot medijski dogodek
Gregor Globočnik:
Nekonvencionalna politična participacija mladih in poročanje o študentskih demonstracijah 2010
Nina Jenko:
Osebni računalnik v vsakdanjem življenju družine
Miha Sušnik:
Izvažanje britanskega humorja
Sonja Pajenk:
Animirane situacijske komedije in subverzivnost
Tadeja Miklič:
Uporaba metode off the record v novinarstvu
Maja Anzeljc:
Televizijski okus in situacijska komedija
Špela Rot:
Medijska podoba delavstva
Polona Sitar:
"Ampak, iskrce pa ni blo"
Mojca Žnidar:
Oglasi proti oglasom
Mojca Šetinc:
Moralna panika v sodobnem televizijskem novinarstvu
Matjaž Juren:
Od nuklearne družine do dveh mož in pol
Lea Ogrin:
Vpliv konvencij resničnostne televizije na žanr situacijske komedije
Tamara Banko:
Hibridizacija vampirskih filmov
Tina Lamovšek:
Konvergenca med politiko in popularno kulturo
Alja Novak:
Zaton situacijske komedije?
Maja Avbelj:
Občinstvo resničnostne televizije
Gregor Grah:
Ideologija, kulturni kapital in televizijski okus
Nika Zupančič:
Postopek izbire kandidatov pri resničnostnih šovih
Špela Oset:
Demonstracije kot medijska javna kriza
Blanka Oven:
Televizijski okus srednješolcev
Marko Ribać:
Očrt teorije Pierra Bourdieuja pri konceptualizaciji novinarskega polja
Ana Terkov Perinović:
Primer Baričevič in moralna panika
Ana Pipuš:
Starost in televizijska potrošnja
Katja Šeligo:
Medijski dogodki v globalni dobi, Svetovno nogometno prvenstvo 2014
Ines Ibrišimović:
Balkan in navijaški nacionalizem v nogometu
Teja Škufca:
Razlogi za ponovno popularizacijo narodnozabavne glasbe
Tjaša Strle:
Mediji in politični škandali
Žana Poje:
Medijska potrošnja mladih v Sloveniji
Sonja Gerič:
Kosovo v srbskem kolektivnem spominu
Jernej Veber:
Strah, boj, upanje in film: semiotična analiza filmov Get out in Pass over
Živa Salobir:
Kriteriji selekcije na nacionalni in komercialni televiziji: primer mednarodnih agencijskih novic
Tina Kren:
Družbena omrežja in pripadnost navijačev nogometnemu klubu
Ajda Lah:
Konstrukcija podjetniške subjektivitete v resničnostnem šovu MasterChef Slovenija
Ana Černivec:
Kinematografske metafore v dokumentarnem filmu: študija primera filma Fantastic Fungi
Larisa Jager:
Video igre in moralna panika
Sara Stepančič:
Reprezentacija drugega v resničnostnem šovu Pechino Express
Mara Petruccelli:
Primerjalna analiza ameriške in švedske produkcije filma Dekle z zmajskim tatujem
Ajda Alibegić:
Verbalna in vizualna struktura novic
Mirnes Jusufović:
Trženjsko komuniciranje na Facebooku
Ema Knez:
Digitalni mediji v službi komuniciranja organizacij z javnostmi
Brigita Omerzel:
Personalizacija v splošno informativnih oddajah, primer oddaje Tednik
Klavdija Fišer:
Kuharski resničnostni šovi
Tamara Šandor:
Hierarhije televizijskega okusa
Lara Grošelj:
Oglaševanje piva skozi šport: analiza povezav med alkoholom in športom v oglaševanju
Živa Pintarič:
Prikazovanje moralne dileme v resničnostnem šovu Toddlers & Tiaras
Urška Čadež Kastelic:
Odnosi z gledalci na komercialni televiziji Planet TV
Veronika Foška Šaina:
Metafore "begunske" krize
Maruša Mlekuž:
Na meji med dokumentarno in resničnostno televizijo
Patricija Oštarijaš:
Oglaševanje na Instagramu in soustvarjanje blagovne znamke
Blaž Ulaga:
Ideologija zdravega življenja na Instagramu
Anja Bencik:
Družbena omrežja kot vir novic med mladimi
Petra Golob:
Živeti s stilom
Jelena Žic:
Mediji in miti o nasilju
Robert Bobnič:
Foucault in mediji
Irena Gril:
Prehod na digitalno radiodifuzijo v Sloveniji
Janja Klaužar Burja:
Konvergenca televizije in spleta
Anja Celar:
Resničnostni šov Bar in njegovo občinstvo
Nina Ambrož:
Politični pritiski na lokalni medijski sceni
Uroš Štanc:
Spletno nadlegovanje na družbenih omrežjih
Sandra Končan:
Okoljevarstveni dokumentarni filmi
Alja Polajžer:
Gledalska izkušnja med mladimi v času digitalizacije filma
Katja Jerman:
Narativna analiza serije Kriva pota
Nuša Šebenik:
Reprezentacija žensk v seriji "Orange is the new black"
Maja Tomšič:
Analiza komentarjev ameriških in slovenskih liberalnih medijev o Donaldu Trumpu
Vitan Hodnik:
Športne TV novice
Melita Novak:
Družina v televizijski dramski seriji
Nika Počkaj:
Reprezentacija žensk v modnem svetu
Natalija Rodošek:
Moč montaže
Urška Bračko:
Reprezentacija protagonistk v hollywoodskih popularnih filmih
Maša Brecelj:
Post-rasna laž in film: Semiotična analiza filma Get Out
Laura Devetak:
Brezčasna popularnost televizijske serije Prijatelji: študija recepcije po treh desetletjih
Neva Novak:
Med genijem in nasilnežem: shizofrenija v filmih
Marko Hlastec:
Med hujšanjem in kmečkim življenjem: primerjava formatov dveh resničnostnih šovov
Nikolina Dorić:
Reprezentacija telesa v medijih na primeru resničnostnega šova The Biggest Loser Slovenija
Mateja Gudelj:
Raba nacionalnih mitov v oglaševalskem sporočanju: študija primera oglaševalske akcije Pivovarne Union
Danica Jovanović:
Komodifikacija emocionalnega dela v resničnostnih oddajah: primer Mali šef Slovenija
Katja Kotnik:
Raba Twitterja v političnem komuniciranju: Donald Trump
Rok Živko:
Od mladinske subkulture do dominantne kulture mladih: rave kot študija primera
Blaž Marušič:
Vpliv samopodobe na samoreprezentacijo na primeru Instagramovih uporabnikov, starih med 18 in 26 let
Robert Setničar:
From dawn till doom – Od zore do pogube: razvoj in značilnosti doom metala kot glasbenega pojava
Tara Trtnik:
Identifikacija z likom serijskega morilca v popularnih televizijskih serijah
Manca Mikulič:
Hibrid resničnostne in dokumentarne televizije: žanrska analiza preobrazbene televizije
Lara Mlakar:
Avtentičnost v dokumentarnem filmu The Social Dilemma
Iva Jujnović:
Reprezentacija moškega spola v filmu Stanleyja Kubricka »Eyes Wide Shut«
Aja Bizavičar:
Moda in potrošnja znamk pri najstnikih
Klara Šušteršič:
Med opolnomočenjem in objektifikacijo: Reprezentacija žensk v popularnih videospotih
Blaž Medmeš:
Personalizacija politike in vizualna komunikacija: Tanja Fajon na Instagramu
Other documents (18)
Dejan Jontes:
Gregor Bulc: Proizvodnja kulture: vloga in pomen kulturnih posrednikov. Maribor: Subkulturni azil, zbirka Frontier, 2004 175 strani (ISBN 961-90872-9-1), 2.600 SIT
Dejan Jontes:
John Fiske: Uvod v komunikacijske študije. Ljubljana: Založba FDV. zbirka Maklen, 2004
Dejan Jontes:
Helen Davis: Understanding Stuart Hall. London: Sage, 2004 222 strani (ISBN 0 7619 4714 0), 32.95 USD
Dejan Jontes:
Rumena grožnja
Dejan Jontes:
Nove tehnologije, spremenjena občinstva, stare vrednote
Dejan Jontes:
Razred v popularnih televizijskih žanrih
Maruša Pušnik, Dejan Jontes:
The nation as an imagined commodity
Breda Luthar, Maruša Pušnik, Dejan Jontes:
Branje v polimedijskem okolju in (nove) oblike generacijske subjektivacije
Maruša Pušnik, Breda Luthar, Dejan Jontes:
Spominski narativi in bitke za opredelitev socializma
Tanja Oblak Črnič, Katja Koren Ošljak, Dejan Jontes:
News repertoires in destabilised everyday lives
Maruša Pušnik, Dejan Jontes:
Mediji in spontani nacionalizem
Breda Luthar, Dejan Jontes:
Uvodnik
Breda Luthar, Dejan Jontes, Andreja Trdina:
Pričakovanja študentov komunikologije, kulturni kapital in kurikularni problemi
Vesna Kalajžić, Marijana Ražnjević Zdrilić, Dejan Jontes:
Between denial and celebritization
Dejan Jontes, Veronika Tašner:
Uvodnik
Dejan Jontes, Tanja Oblak Črnič, Breda Luthar:
Conceptualising liveness and visibility in the news repertoires of adolescents in a polymedia environment
Dejan Jontes, Maruša Pušnik, Anamarija Šiša:
Advocates or observers?
Dejan Jontes, Vasja Vehovar:
From criticism to anger and hate