Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Matej Zapušek: Domenska ontologija programskih vzorcev pri uvodnem programiranju

MSc theses (23)

  1. Teja Šavs: Igre iz sestavljanja računskih komponent
  2. Barbara Stopar: Računalniške dejavnosti v drugem triletju osnovne šole
  3. Natalija Juvan: Vpliv digitalne kompetence študenta na rezultate projektnega učnega dela v računalniško podprtem okolju
  4. Manca Zaviršek: Preverjanje znanja računalništva, pridobljenega z aktivnostmi za učenje računalništva brez računalnika
  5. Urška Erjavec: Programski vzorci v rešitvah izbranih nalog v sistemu Tomo
  6. Klaudija Habjan: Analiza karakteristik študentov glede na uspeh pri uvodnem predmetu iz programiranja
  7. Petra Novak Trobentar: Digitalne zgodbe pri likovni umetnosti v osnovni šoli
  8. Andreja Filipič: Učenje računalništva brez računalnika v prvem triletju osnovne šole
  9. Maja Hladnik: Učenje računalništva z ustvarjanjem in povezovanjem
  10. Ida Štimec: Spletna gradiva in aplikacije pri poučevanju in učenju angleščine v petem razredu osnovne šole
  11. Anja Luštek: Zgodnje poučevanje računalništva z uporabo metode upravljanja objektov v ravnini
  12. Sabina Perenič: Uporaba množičnih odprtih spletnih tečajev za osveščanje o varni rabi interneta v zadnjem triletju osnovne šole
  13. Vanessa Pipan: Izdelava mobilnih aplikacij med učenci drugega triletja osnovne šole s programom App Inventor
  14. Anja Koron: Razvoj računalniškega mišljenja skozi Scratch projekte
  15. Anja Knežević, Matija Čufer: Spletna aplikacija za spodbujanje druženja v živo
  16. Ines Jelenec: Analiza rezultatov tekmovanja Pišek skozi razumevanje programskih konceptov, oblik nalog in otežitev programskega okolja
  17. Jure Kirn, Klemen Šorak: Učenje programiranja skozi razvoj mobilne igre v Stencylu
  18. Maja Ropret: Učne aktivnosti za zgodnje učenje programiranja v okviru delavnice V vesolje s ScratchJr
  19. Teja Franko: Programiranje robota Sphero v zadnjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  20. Peter Križman: Prvi koraki v programiranje skozi LEGO Mindstorm aktivnosti
  21. Žan Ternik: Analiza rezultatov tekmovanja Bober skozi prizmo razumevanja konceptov računalništva ter računalniškega mišljenja
  22. Julija Barle, Katja Hudolin, Katja Žlebir: Analiza digitalnih spretnosti učencev 6. razredov in uvajanje računalniško podprtega preverjanja znanja angleščine v osnovne šole
  23. Lea Kavčič: Učenje računalništva z digitalnim pripovedovanjem zgodb o Kekcu in reševanjem avtentičnih problemov

BSc theses (41)

  1. Tjaša Lavtar: Uporaba spletnega preverjanja znanja na primeru visokošolskega predmeta
  2. Tanja Rezar: Socialna omrežja in storitve spleta v osnovni šoli
  3. Lea Frice: Didaktična aplikacija za preverjanje znanja z Excelom
  4. Špela Glavač: Glasovalni sistemi pri skupinskem preverjanju znanja v osnovni šoli
  5. Nataša Kermc: Uporaba Googlovih storitev pri poučevanju v 3. triadi osnovne šole
  6. Anja Friškovec: Izobrževalna računalniška igra za učenje osnov programiranja v osnovni šoli "Svet spremenljivk"
  7. Tina Tajner: Optimizacija spletnih strani v centrih za izobraževanje odraslih
  8. Špela Šporar: Uporaba e-portfelja pri pouku računalništva v osnovni šoli
  9. Urška Glastovec: Kodu kot prvi programski jezik v osnovni šoli
  10. Mojca Poljanec: Internetna varnost med osnovnošolci
  11. Robert Osolnik: E-kompetence učiteljev v slovenskih osnovnih šolah
  12. Edina Hodžić: Učiteljev pogled na uporabo informacijske tehnologije v slovenskih šolah
  13. Natalija Juvan: Vpliv spoznavnih stilov in sodelovalnih odnosov na rezultate skupinskega učenja v računalniško podprtem okolju
  14. Robertina Dugar: Obravnava varne rabe interneta na slovenskih osnovnih šolah
  15. Aleša Žandar: Izdelava učnih priprav za poučevanje programiranja s Scratchem
  16. Klaudija Humar: Odkrivanje težavnih konceptov pri uvodnem programiranju
  17. Anja Luštek: Priprava problemsko oblikovanih učnih gradiv za pouk pri predmetu računalništvo v drugem triletju
  18. Mariza Močnik: Učenje programiranja
  19. Gregor Spačal: Spoznavanje delovanja računalnika s pomočjo Raspberry Pi
  20. Nataša Taleski Gržinič: Računalniške didaktične igre za predšolske otroke
  21. Erika Smrekar: Pripovedovanje zgodb z izobraževalnim programskim orodjem Mama v osnovni šoli
  22. Tina Blatnik: Digitalno pripovedovanje zgodb
  23. Mate Božinović: Spletni portal na primeru okoljskih vsebin pri predmetu Tehnika in tehnologija
  24. Monika Jensterle: Modeliranje dejavnikov, ki vplivajo na razumevanje uvodnih konceptov iz programiranja
  25. Vanessa Pipan: Uporaba aplikacij za zgodnje učenje osnovnih konceptov iz programiranja
  26. Mateja Struna: Vključitev otroka v osebno zgodbo v Scratchu
  27. Zsolt Prošić: Programsko orodje za simulacijo Kardanske rešetke
  28. Sara Ferlin: Modeliranje vpliva lastnosti študentov na uspešno reševanje algoritmično usmerjenih problemskih nalog
  29. Tatjana Per: Tekmovanje Bober v prvem triletju osnovne šole
  30. Špela Zavrl: Zgodnje poučevanje računalništva v angleških osnovnih šolah
  31. Matija Čufer, Anja Knežević: Uporaba družbenih medijev za namen spodbujanja stikov iz oči v oči
  32. Maja Ropret: Zgodnje učenje programiranja s programskim jezikom Scratch Junior
  33. Anja Jeglič: Računanje v Scratchu
  34. Maja Hladnik: Prehod iz vizualnega v tekstovno programiranje
  35. Žan Ternik: Učna analitika v izobraževalnih računalniških igrah
  36. Maruša Bukovec: Uporaba LEGO Mindstorms EV3 robotov pri poučevanju fizičnega računalništva v slovenskih osnovnih šolah
  37. Anja Koron: Labirint v Scratchu
  38. Barbara Stopar: Aktivnosti za razvoj algoritmičnega mišljenja med osnovnošolci
  39. Manca Zaviršek: Analiza aktivnosti za učenje računalništva brez računalnika
  40. Klemen Sušec: Spletna aplikacija PEFtube
  41. Tine Koron: Fizično računalništvo v Scratchu

Other documents (11)

  1. Irena Nančovska Šerbec, Alenka Žerovnik: Digitalno pripovedovanje zgodb v pedagoškem procesu
  2. Mateja Strnad, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj: Aktivne oblike študija in vrstniško ocenjevanje v visokem šolstvu
  3. Irena Nančovska Šerbec, Branko Kaučič: Poskusna uvedba programiranja v paru pri poučevanju programiranja
  4. Lea Frice, Irena Nančovska Šerbec, Boris Zgrablić: ADEA za hitro in objektivno preverjanje znanja
  5. Uroš Ocepek, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj: Računalniški sistem ALECA za podporo konstruktivističnemu učenju
  6. Barbara Stopar, Špela Cerar, Irena Nančovska Šerbec: Računalniški dan
  7. Irena Nančovska Šerbec, Alenka Žerovnik: Digitalno pripovedovanje zgodb v pedagoškem procesu
  8. Mojca Borin, Irena Nančovska Šerbec: Analiza dejavnikov vpliva na digitalne kompetence učiteljev
  9. Irena Nančovska Šerbec, Špela Cerar, Alenka Žerovnik: Developing computational thinking through games in scratch
  10. Barbara Stopar, Špela Cerar, Irena Nančovska Šerbec: Računalniški dan
  11. Matej Zapušek, Anja Friškovec, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj: Svet spremenljivk - izobraževalna računalniška igra