Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Matej Zapušek:
Domenska ontologija programskih vzorcev pri uvodnem programiranju
MSc theses (24)
Teja Šavs:
Igre iz sestavljanja računskih komponent
Barbara Stopar:
Računalniške dejavnosti v drugem triletju osnovne šole
Natalija Juvan:
Vpliv digitalne kompetence študenta na rezultate projektnega učnega dela v računalniško podprtem okolju
Manca Zaviršek:
Preverjanje znanja računalništva, pridobljenega z aktivnostmi za učenje računalništva brez računalnika
Urška Erjavec:
Programski vzorci v rešitvah izbranih nalog v sistemu Tomo
Klaudija Habjan:
Analiza karakteristik študentov glede na uspeh pri uvodnem predmetu iz programiranja
Petra Novak Trobentar:
Digitalne zgodbe pri likovni umetnosti v osnovni šoli
Andreja Filipič:
Učenje računalništva brez računalnika v prvem triletju osnovne šole
Maja Hladnik:
Učenje računalništva z ustvarjanjem in povezovanjem
Ida Štimec:
Spletna gradiva in aplikacije pri poučevanju in učenju angleščine v petem razredu osnovne šole
Anja Luštek:
Zgodnje poučevanje računalništva z uporabo metode upravljanja objektov v ravnini
Sabina Perenič:
Uporaba množičnih odprtih spletnih tečajev za osveščanje o varni rabi interneta v zadnjem triletju osnovne šole
Vanessa Pipan:
Izdelava mobilnih aplikacij med učenci drugega triletja osnovne šole s programom App Inventor
Anja Koron:
Razvoj računalniškega mišljenja skozi Scratch projekte
Anja Knežević, Matija Čufer:
Spletna aplikacija za spodbujanje druženja v živo
Ines Jelenec:
Analiza rezultatov tekmovanja Pišek skozi razumevanje programskih konceptov, oblik nalog in otežitev programskega okolja
Jure Kirn, Klemen Šorak:
Učenje programiranja skozi razvoj mobilne igre v Stencylu
Maja Ropret:
Učne aktivnosti za zgodnje učenje programiranja v okviru delavnice V vesolje s ScratchJr
Teja Franko:
Programiranje robota Sphero v zadnjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Peter Križman:
Prvi koraki v programiranje skozi LEGO Mindstorm aktivnosti
Žan Ternik:
Analiza rezultatov tekmovanja Bober skozi prizmo razumevanja konceptov računalništva ter računalniškega mišljenja
Julija Barle, Katja Hudolin, Katja Žlebir:
Analiza digitalnih spretnosti učencev 6. razredov in uvajanje računalniško podprtega preverjanja znanja angleščine v osnovne šole
Lea Kavčič:
Učenje računalništva z digitalnim pripovedovanjem zgodb o Kekcu in reševanjem avtentičnih problemov
Anja Mejač:
Ustvarjanje in vrednotenje labirintov
BSc theses (41)
Tjaša Lavtar:
Uporaba spletnega preverjanja znanja na primeru visokošolskega predmeta
Tanja Rezar:
Socialna omrežja in storitve spleta v osnovni šoli
Lea Frice:
Didaktična aplikacija za preverjanje znanja z Excelom
Špela Glavač:
Glasovalni sistemi pri skupinskem preverjanju znanja v osnovni šoli
Nataša Kermc:
Uporaba Googlovih storitev pri poučevanju v 3. triadi osnovne šole
Anja Friškovec:
Izobrževalna računalniška igra za učenje osnov programiranja v osnovni šoli "Svet spremenljivk"
Tina Tajner:
Optimizacija spletnih strani v centrih za izobraževanje odraslih
Špela Šporar:
Uporaba e-portfelja pri pouku računalništva v osnovni šoli
Urška Glastovec:
Kodu kot prvi programski jezik v osnovni šoli
Mojca Poljanec:
Internetna varnost med osnovnošolci
Robert Osolnik:
E-kompetence učiteljev v slovenskih osnovnih šolah
Edina Hodžić:
Učiteljev pogled na uporabo informacijske tehnologije v slovenskih šolah
Natalija Juvan:
Vpliv spoznavnih stilov in sodelovalnih odnosov na rezultate skupinskega učenja v računalniško podprtem okolju
Robertina Dugar:
Obravnava varne rabe interneta na slovenskih osnovnih šolah
Aleša Žandar:
Izdelava učnih priprav za poučevanje programiranja s Scratchem
Klaudija Humar:
Odkrivanje težavnih konceptov pri uvodnem programiranju
Anja Luštek:
Priprava problemsko oblikovanih učnih gradiv za pouk pri predmetu računalništvo v drugem triletju
Mariza Močnik:
Učenje programiranja
Gregor Spačal:
Spoznavanje delovanja računalnika s pomočjo Raspberry Pi
Nataša Taleski Gržinič:
Računalniške didaktične igre za predšolske otroke
Erika Smrekar:
Pripovedovanje zgodb z izobraževalnim programskim orodjem Mama v osnovni šoli
Tina Blatnik:
Digitalno pripovedovanje zgodb
Mate Božinović:
Spletni portal na primeru okoljskih vsebin pri predmetu Tehnika in tehnologija
Monika Jensterle:
Modeliranje dejavnikov, ki vplivajo na razumevanje uvodnih konceptov iz programiranja
Vanessa Pipan:
Uporaba aplikacij za zgodnje učenje osnovnih konceptov iz programiranja
Mateja Struna:
Vključitev otroka v osebno zgodbo v Scratchu
Zsolt Prošić:
Programsko orodje za simulacijo Kardanske rešetke
Sara Ferlin:
Modeliranje vpliva lastnosti študentov na uspešno reševanje algoritmično usmerjenih problemskih nalog
Tatjana Per:
Tekmovanje Bober v prvem triletju osnovne šole
Špela Zavrl:
Zgodnje poučevanje računalništva v angleških osnovnih šolah
Matija Čufer, Anja Knežević:
Uporaba družbenih medijev za namen spodbujanja stikov iz oči v oči
Maja Ropret:
Zgodnje učenje programiranja s programskim jezikom Scratch Junior
Anja Jeglič:
Računanje v Scratchu
Maja Hladnik:
Prehod iz vizualnega v tekstovno programiranje
Žan Ternik:
Učna analitika v izobraževalnih računalniških igrah
Maruša Bukovec:
Uporaba LEGO Mindstorms EV3 robotov pri poučevanju fizičnega računalništva v slovenskih osnovnih šolah
Anja Koron:
Labirint v Scratchu
Barbara Stopar:
Aktivnosti za razvoj algoritmičnega mišljenja med osnovnošolci
Manca Zaviršek:
Analiza aktivnosti za učenje računalništva brez računalnika
Klemen Sušec:
Spletna aplikacija PEFtube
Tine Koron:
Fizično računalništvo v Scratchu
Other documents (6)
Irena Nančovska Šerbec, Alenka Žerovnik:
Digitalno pripovedovanje zgodb v pedagoškem procesu
Mateja Strnad, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj:
Aktivne oblike študija in vrstniško ocenjevanje v visokem šolstvu
Mojca Borin, Irena Nančovska Šerbec:
Analiza dejavnikov vpliva na digitalne kompetence učiteljev
Irena Nančovska Šerbec, Špela Cerar, Alenka Žerovnik:
Developing computational thinking through games in scratch
Barbara Stopar, Špela Cerar, Irena Nančovska Šerbec:
Računalniški dan
Nuša Lampe, Husnija Kajmović, Florin Daniel Lascǎu, Irena Nančovska Šerbec, Maja Meško:
Variations in personality traits among top judo referees from 2018 to 2022 based on gender differences