Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Matej Zapušek:
Domenska ontologija programskih vzorcev pri uvodnem programiranju
Magistrska dela (24)
Teja Šavs:
Igre iz sestavljanja računskih komponent
Barbara Stopar:
Računalniške dejavnosti v drugem triletju osnovne šole
Natalija Juvan:
Vpliv digitalne kompetence študenta na rezultate projektnega učnega dela v računalniško podprtem okolju
Manca Zaviršek:
Preverjanje znanja računalništva, pridobljenega z aktivnostmi za učenje računalništva brez računalnika
Urška Erjavec:
Programski vzorci v rešitvah izbranih nalog v sistemu Tomo
Klaudija Habjan:
Analiza karakteristik študentov glede na uspeh pri uvodnem predmetu iz programiranja
Petra Novak Trobentar:
Digitalne zgodbe pri likovni umetnosti v osnovni šoli
Andreja Filipič:
Učenje računalništva brez računalnika v prvem triletju osnovne šole
Maja Hladnik:
Učenje računalništva z ustvarjanjem in povezovanjem
Ida Štimec:
Spletna gradiva in aplikacije pri poučevanju in učenju angleščine v petem razredu osnovne šole
Anja Luštek:
Zgodnje poučevanje računalništva z uporabo metode upravljanja objektov v ravnini
Sabina Perenič:
Uporaba množičnih odprtih spletnih tečajev za osveščanje o varni rabi interneta v zadnjem triletju osnovne šole
Vanessa Pipan:
Izdelava mobilnih aplikacij med učenci drugega triletja osnovne šole s programom App Inventor
Anja Koron:
Razvoj računalniškega mišljenja skozi Scratch projekte
Anja Knežević, Matija Čufer:
Spletna aplikacija za spodbujanje druženja v živo
Ines Jelenec:
Analiza rezultatov tekmovanja Pišek skozi razumevanje programskih konceptov, oblik nalog in otežitev programskega okolja
Jure Kirn, Klemen Šorak:
Učenje programiranja skozi razvoj mobilne igre v Stencylu
Maja Ropret:
Učne aktivnosti za zgodnje učenje programiranja v okviru delavnice V vesolje s ScratchJr
Teja Franko:
Programiranje robota Sphero v zadnjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Peter Križman:
Prvi koraki v programiranje skozi LEGO Mindstorm aktivnosti
Žan Ternik:
Analiza rezultatov tekmovanja Bober skozi prizmo razumevanja konceptov računalništva ter računalniškega mišljenja
Julija Barle, Katja Hudolin, Katja Žlebir:
Analiza digitalnih spretnosti učencev 6. razredov in uvajanje računalniško podprtega preverjanja znanja angleščine v osnovne šole
Lea Kavčič:
Učenje računalništva z digitalnim pripovedovanjem zgodb o Kekcu in reševanjem avtentičnih problemov
Anja Mejač:
Ustvarjanje in vrednotenje labirintov
Diplomska dela (41)
Tjaša Lavtar:
Uporaba spletnega preverjanja znanja na primeru visokošolskega predmeta
Tanja Rezar:
Socialna omrežja in storitve spleta v osnovni šoli
Lea Frice:
Didaktična aplikacija za preverjanje znanja z Excelom
Špela Glavač:
Glasovalni sistemi pri skupinskem preverjanju znanja v osnovni šoli
Nataša Kermc:
Uporaba Googlovih storitev pri poučevanju v 3. triadi osnovne šole
Anja Friškovec:
Izobrževalna računalniška igra za učenje osnov programiranja v osnovni šoli "Svet spremenljivk"
Tina Tajner:
Optimizacija spletnih strani v centrih za izobraževanje odraslih
Špela Šporar:
Uporaba e-portfelja pri pouku računalništva v osnovni šoli
Urška Glastovec:
Kodu kot prvi programski jezik v osnovni šoli
Mojca Poljanec:
Internetna varnost med osnovnošolci
Robert Osolnik:
E-kompetence učiteljev v slovenskih osnovnih šolah
Edina Hodžić:
Učiteljev pogled na uporabo informacijske tehnologije v slovenskih šolah
Natalija Juvan:
Vpliv spoznavnih stilov in sodelovalnih odnosov na rezultate skupinskega učenja v računalniško podprtem okolju
Robertina Dugar:
Obravnava varne rabe interneta na slovenskih osnovnih šolah
Aleša Žandar:
Izdelava učnih priprav za poučevanje programiranja s Scratchem
Klaudija Humar:
Odkrivanje težavnih konceptov pri uvodnem programiranju
Anja Luštek:
Priprava problemsko oblikovanih učnih gradiv za pouk pri predmetu računalništvo v drugem triletju
Mariza Močnik:
Učenje programiranja
Gregor Spačal:
Spoznavanje delovanja računalnika s pomočjo Raspberry Pi
Nataša Taleski Gržinič:
Računalniške didaktične igre za predšolske otroke
Erika Smrekar:
Pripovedovanje zgodb z izobraževalnim programskim orodjem Mama v osnovni šoli
Tina Blatnik:
Digitalno pripovedovanje zgodb
Mate Božinović:
Spletni portal na primeru okoljskih vsebin pri predmetu Tehnika in tehnologija
Monika Jensterle:
Modeliranje dejavnikov, ki vplivajo na razumevanje uvodnih konceptov iz programiranja
Vanessa Pipan:
Uporaba aplikacij za zgodnje učenje osnovnih konceptov iz programiranja
Mateja Struna:
Vključitev otroka v osebno zgodbo v Scratchu
Zsolt Prošić:
Programsko orodje za simulacijo Kardanske rešetke
Sara Ferlin:
Modeliranje vpliva lastnosti študentov na uspešno reševanje algoritmično usmerjenih problemskih nalog
Tatjana Per:
Tekmovanje Bober v prvem triletju osnovne šole
Špela Zavrl:
Zgodnje poučevanje računalništva v angleških osnovnih šolah
Matija Čufer, Anja Knežević:
Uporaba družbenih medijev za namen spodbujanja stikov iz oči v oči
Maja Ropret:
Zgodnje učenje programiranja s programskim jezikom Scratch Junior
Anja Jeglič:
Računanje v Scratchu
Maja Hladnik:
Prehod iz vizualnega v tekstovno programiranje
Žan Ternik:
Učna analitika v izobraževalnih računalniških igrah
Maruša Bukovec:
Uporaba LEGO Mindstorms EV3 robotov pri poučevanju fizičnega računalništva v slovenskih osnovnih šolah
Anja Koron:
Labirint v Scratchu
Barbara Stopar:
Aktivnosti za razvoj algoritmičnega mišljenja med osnovnošolci
Manca Zaviršek:
Analiza aktivnosti za učenje računalništva brez računalnika
Klemen Sušec:
Spletna aplikacija PEFtube
Tine Koron:
Fizično računalništvo v Scratchu
Druga dela (6)
Irena Nančovska Šerbec, Alenka Žerovnik:
Digitalno pripovedovanje zgodb v pedagoškem procesu
Mateja Strnad, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj:
Aktivne oblike študija in vrstniško ocenjevanje v visokem šolstvu
Mojca Borin, Irena Nančovska Šerbec:
Analiza dejavnikov vpliva na digitalne kompetence učiteljev
Irena Nančovska Šerbec, Špela Cerar, Alenka Žerovnik:
Developing computational thinking through games in scratch
Barbara Stopar, Špela Cerar, Irena Nančovska Šerbec:
Računalniški dan
Nuša Lampe, Husnija Kajmović, Florin Daniel Lascǎu, Irena Nančovska Šerbec, Maja Meško:
Variations in personality traits among top judo referees from 2018 to 2022 based on gender differences