Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (24)
Kaja Kraševec:
Začetek in razvoj slovenske šole v Torontu ter njen doprinos k izobraževanju in ohranjanju slovenske identitete
Jana Butala:
Država Slovenija in njena osamosvojitev kot učni vsebini v 5. razredu osnovne šole
Živa Sotelšek:
Vloga rimskih kopališč na slovenskem ozemlju pri obravnavi teme Rimljani v drugem triletju osnovne šole
Valentina Bizjak:
Vloga muzeja pri spoznavanju kulturnozgodovinske dediščine Emone v petem razredu osnovne šole
Jerneja Lovrač:
Preživljanje prostega časa otrok v Zasavju po letu 1945
Andreja Simčič:
Družboslovne vsebine v drugem triletju osnovne šole na primeru podjetja Salonit Anhovo
Klara Kejžar:
Družabno življenje ljubljanskih meščanov v prvi polovici 20. stoletja kot vsebina pri pouku družbe
Anita Jerman:
Knjiga in film Pastirci kot učni medij pri pouku spoznavanja okolja v 2. razredu
Alen Nedeljko:
Kulturna dediščina Franca Miklošiča in učna pot od Ljutomera do Radomerščaka
Jasmina Jakovljević:
Sodelovanje Osnovne šole Puconci z lokalnimi društvi
Nejc Novak:
Usnjarstvo v Domžalah kot družboslovna vsebina v 4. razredu devetletne osnovne šole
Kristina Starc:
Šolstvo v Dobrepolju med obema vojnama
Aljaž Mulec:
Pomen furmanstva na območju Rakeka in okolice kot družboslovna vsebina v 4. in 5. razredu osnovne šole
Ajda Kolar:
Izkustveno učenje otrok v naravnem okolju - učna pot: Rifnik z okolico
Klavdija Prosenc Zemljič:
Odkrivamo kulturno dediščino Cerkelj na Gorenjskem z učenci 5. razreda
Matevž Peterka:
Primerjava šolskega kaznovanja v 20. in 21. stoletju in vpliv na otroka
Nika Čater:
Sodelovanje učencev 4. razreda Osnovne šole Jurija Vege Moravče z društvi lokalne skupnosti
Meta Koželj:
Vloga Slovenskega šolskega muzeja pri spoznavanju zgodovine šolstva v četrtem in petem razredu osnovne šole
Anuša Sarić:
Vloga ptujskega gradu pri obravnavi teme Turki v 5. razredu osnovne šole
KATJA KOMPLET:
Poučevanje o Karantaniji in kmečkih uporih v petem razredu osnovne šole
Rebeka Škaper:
Kulturna dediščina Prekmurja: (s)poznavanje lončarstva pri učencih od 2. do 5. razreda
Iva Cirnski:
Poznavanje nepremične kulturne dediščine Novega mesta pri učencih 4. in 5. razreda
Ana Vodopivec:
Srednjeveške arheološke najdbe na Slovenskem kot učna vsebina v 5. razredu osnovne šole
Tina Iskra:
Didaktična igra v etapi učnega procesa ponavljanja zgodovinske snovi srednji vek pri učencih petega razreda osnovne šole
Diplomska dela (39)
Maja Vavtar:
Sevnica
Vesna Gorenc:
Arheološke najdbe na Dolenjskem in izvajanje učnih vsebin v naravi
Nina Žaberl:
Poznavanje ključnih pojmov, povezanih z zgodovino Slovenije v 5. in 9. razredu devetletke
Maja Nagode:
Poznavanje zgodovine prometa na Vrhniki v 4. in 5. razredu devetletne osnovne šole
Anja Pečjak:
Znani Suhokranjci
Maja Podobnikar:
Prehranjevalne navade nekoč in danes na Osnovni šoli Vrhovci
Janja Snežič:
Starše
Aljoša Kolar:
Kulturnozgodovinski spomeniki Kamnika kot družboslovne vsebine za 4. razred devetletke
Katarina Rauh:
Poznavanje praznovanj in svetnikov v jesenskem in zimskem času na Osnovni šoli Alojzija Šuštarja
Nežka Hribar:
Kulturna in naravna dediščina Nevelj
Nataša Klopčič:
Tuhinjsko - Motniška dolina skozi zgodovino
Katja Vidic:
Ekošola v Osnovni šoli Boštanj
Tanja Arčon:
Zgodovinski razvoj organiziranega letovanja otrok
Mateja Jenko Medar:
Lectarstvo s projektnim učnim delom na razredni stopnji
Petra Logonder:
Ohranjanje kulturne dediščine domačega kraja z otroško folklorno skupino Preddvor
Lavra Stritih:
Tržič
Ana Grčar:
Zgodovina Mirne: učna pot za učence petega razreda osnovne šole
Nina Kregar:
Oblačilna kultura učiteljev in učencev v 20. in 21. stoletju
Gabrijela Jakovljević:
Varna šolska pot za učence Osnovne šole Grm v Novem mestu
Jana Jemec:
Davča
Vesna Bukovič:
Kamnik
Monika Sadar:
Šentvid pri Stični
Petra Kranjc:
Znamenitosti Kostanjevice na Krki
Anja Kodermac:
Osnovno šolstvo na Slovenskem Primorskem med NOB
Nina Pintar:
Po poteh železne poti v Bohinju za učence 4. in 5. razreda
Sabina Pančur:
Velika planina kot družboslovna vsebina v 4. razredu devetletne osnovne šole
Mateja Šurla:
Kmečka opravila
Marjeta Furlan:
Vodne žage na Vrhniki in terensko delo z učenci 5. razreda osnovne šole
Nina Kastigar:
Podružnična šola Dobrnič od začetkov do danes
Damjana Ožbolt:
Šolska torba
Nina Zupančič:
Kmečki upori kot učna tema v 5. razredu devetletne osnovne šole
Ana Jager Hudobivnik:
Koliščarji Ljubljanskega barja kot družboslovna vsebina v 5. razredu devetletne osnovne šole
Polona Jamnik:
Pot ob žici
Lucija Glas:
Spoznavanje slovenske kulturne dediščine v drugi triadi osnovne šole na primeru Predjamskega gradu
Tjaša Bandelj:
Ajdovščina
Katarina Birk:
Sodelovanje OŠ Sostro z lokalnimi društvi v preteklosti in danes
Matejka Strah Bajec:
Gabrovka
Lucija Knavs:
Stari predmeti v Loškem potoku kot viri učenja
Martina Zore:
Občina Ivančna Gorica
Druga dela (4)
Darja Kerec:
Chronological survey of the Slovene history
Darja Kerec:
" Vszigdár po mozsevoj voli hodi i nikdár njemi ne gucsi proti"
Darja Kerec:
Battling Trachoma in the Prekmurje Region with the help of the Red Cross in the Kingdom of Serbs, Croats and Slovenes (Yugoslavia)
Darja Kerec:
Vprašanje razmejitve med urbanim in ruralnim v Slovenski krajini v obdobju 1765–1924