Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (24)
Kaja Kraševec:
Začetek in razvoj slovenske šole v Torontu ter njen doprinos k izobraževanju in ohranjanju slovenske identitete
Jana Butala:
Država Slovenija in njena osamosvojitev kot učni vsebini v 5. razredu osnovne šole
Živa Sotelšek:
Vloga rimskih kopališč na slovenskem ozemlju pri obravnavi teme Rimljani v drugem triletju osnovne šole
Valentina Bizjak:
Vloga muzeja pri spoznavanju kulturnozgodovinske dediščine Emone v petem razredu osnovne šole
Jerneja Lovrač:
Preživljanje prostega časa otrok v Zasavju po letu 1945
Andreja Simčič:
Družboslovne vsebine v drugem triletju osnovne šole na primeru podjetja Salonit Anhovo
Klara Kejžar:
Družabno življenje ljubljanskih meščanov v prvi polovici 20. stoletja kot vsebina pri pouku družbe
Anita Jerman:
Knjiga in film Pastirci kot učni medij pri pouku spoznavanja okolja v 2. razredu
Alen Nedeljko:
Kulturna dediščina Franca Miklošiča in učna pot od Ljutomera do Radomerščaka
Jasmina Jakovljević:
Sodelovanje Osnovne šole Puconci z lokalnimi društvi
Nejc Novak:
Usnjarstvo v Domžalah kot družboslovna vsebina v 4. razredu devetletne osnovne šole
Kristina Starc:
Šolstvo v Dobrepolju med obema vojnama
Aljaž Mulec:
Pomen furmanstva na območju Rakeka in okolice kot družboslovna vsebina v 4. in 5. razredu osnovne šole
Ajda Kolar:
Izkustveno učenje otrok v naravnem okolju - učna pot: Rifnik z okolico
Klavdija Prosenc Zemljič:
Odkrivamo kulturno dediščino Cerkelj na Gorenjskem z učenci 5. razreda
Matevž Peterka:
Primerjava šolskega kaznovanja v 20. in 21. stoletju in vpliv na otroka
Nika Čater:
Sodelovanje učencev 4. razreda Osnovne šole Jurija Vege Moravče z društvi lokalne skupnosti
Meta Koželj:
Vloga Slovenskega šolskega muzeja pri spoznavanju zgodovine šolstva v četrtem in petem razredu osnovne šole
Anuša Sarić:
Vloga ptujskega gradu pri obravnavi teme Turki v 5. razredu osnovne šole
KATJA KOMPLET:
Poučevanje o Karantaniji in kmečkih uporih v petem razredu osnovne šole
Rebeka Škaper:
Kulturna dediščina Prekmurja: (s)poznavanje lončarstva pri učencih od 2. do 5. razreda
Iva Cirnski:
Poznavanje nepremične kulturne dediščine Novega mesta pri učencih 4. in 5. razreda
Ana Vodopivec:
Srednjeveške arheološke najdbe na Slovenskem kot učna vsebina v 5. razredu osnovne šole
Tina Iskra:
Didaktična igra v etapi učnega procesa ponavljanja zgodovinske snovi srednji vek pri učencih petega razreda osnovne šole
BSc theses (39)
Maja Vavtar:
Sevnica
Vesna Gorenc:
Arheološke najdbe na Dolenjskem in izvajanje učnih vsebin v naravi
Nina Žaberl:
Poznavanje ključnih pojmov, povezanih z zgodovino Slovenije v 5. in 9. razredu devetletke
Maja Nagode:
Poznavanje zgodovine prometa na Vrhniki v 4. in 5. razredu devetletne osnovne šole
Anja Pečjak:
Znani Suhokranjci
Maja Podobnikar:
Prehranjevalne navade nekoč in danes na Osnovni šoli Vrhovci
Janja Snežič:
Starše
Aljoša Kolar:
Kulturnozgodovinski spomeniki Kamnika kot družboslovne vsebine za 4. razred devetletke
Katarina Rauh:
Poznavanje praznovanj in svetnikov v jesenskem in zimskem času na Osnovni šoli Alojzija Šuštarja
Nežka Hribar:
Kulturna in naravna dediščina Nevelj
Nataša Klopčič:
Tuhinjsko - Motniška dolina skozi zgodovino
Katja Vidic:
Ekošola v Osnovni šoli Boštanj
Tanja Arčon:
Zgodovinski razvoj organiziranega letovanja otrok
Mateja Jenko Medar:
Lectarstvo s projektnim učnim delom na razredni stopnji
Petra Logonder:
Ohranjanje kulturne dediščine domačega kraja z otroško folklorno skupino Preddvor
Lavra Stritih:
Tržič
Ana Grčar:
Zgodovina Mirne: učna pot za učence petega razreda osnovne šole
Nina Kregar:
Oblačilna kultura učiteljev in učencev v 20. in 21. stoletju
Gabrijela Jakovljević:
Varna šolska pot za učence Osnovne šole Grm v Novem mestu
Jana Jemec:
Davča
Vesna Bukovič:
Kamnik
Monika Sadar:
Šentvid pri Stični
Petra Kranjc:
Znamenitosti Kostanjevice na Krki
Anja Kodermac:
Osnovno šolstvo na Slovenskem Primorskem med NOB
Nina Pintar:
Po poteh železne poti v Bohinju za učence 4. in 5. razreda
Sabina Pančur:
Velika planina kot družboslovna vsebina v 4. razredu devetletne osnovne šole
Mateja Šurla:
Kmečka opravila
Marjeta Furlan:
Vodne žage na Vrhniki in terensko delo z učenci 5. razreda osnovne šole
Nina Kastigar:
Podružnična šola Dobrnič od začetkov do danes
Damjana Ožbolt:
Šolska torba
Nina Zupančič:
Kmečki upori kot učna tema v 5. razredu devetletne osnovne šole
Ana Jager Hudobivnik:
Koliščarji Ljubljanskega barja kot družboslovna vsebina v 5. razredu devetletne osnovne šole
Polona Jamnik:
Pot ob žici
Lucija Glas:
Spoznavanje slovenske kulturne dediščine v drugi triadi osnovne šole na primeru Predjamskega gradu
Tjaša Bandelj:
Ajdovščina
Katarina Birk:
Sodelovanje OŠ Sostro z lokalnimi društvi v preteklosti in danes
Matejka Strah Bajec:
Gabrovka
Lucija Knavs:
Stari predmeti v Loškem potoku kot viri učenja
Martina Zore:
Občina Ivančna Gorica
Other documents (4)
Darja Kerec:
Chronological survey of the Slovene history
Darja Kerec:
" Vszigdár po mozsevoj voli hodi i nikdár njemi ne gucsi proti"
Darja Kerec:
Battling Trachoma in the Prekmurje Region with the help of the Red Cross in the Kingdom of Serbs, Croats and Slovenes (Yugoslavia)
Darja Kerec:
Vprašanje razmejitve med urbanim in ruralnim v Slovenski krajini v obdobju 1765–1924